Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vinterlagret bil som var tom for strøm. Ble løst raskt og greit av Gjensidige/Redgo
Hei Jarl Så hyggelig å høre. Det er godt å vite at det ordnet seg raskt og greit, selv når bilen hadde stått vinterlagret og var tom for strøm. Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Si ifra hvis du trenger hjelp igjen. Vennlig hilsen Kristian
Generelt veldig godt fornøyd med Gjensidige med tanke på behandling av skade, kunne vært bedre på pris
Hei Harald Takk for en ærlig og god tilbakemelding. Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med behandlingen av skaden. Det betyr mye for oss. Vi tar også med oss innspillet ditt om pris. Det er viktig, og noe vi hele tiden jobber med å bli bedre på. Hvis du vil, kan vi gjerne se på forsikringene dine sammen og sjekke om det finnes muligheter for justeringer. Ta gjerne kontakt med oss, enten digitalt eller på telefon 915 03 100. Vennlig hilsen Kristian
Nær 2 mnd saksbehandling og ignorering av norsk legeerklæring ved hjemkomst som bekreftet sykdom. Bokstavtro regelryttere o stedet for balansert og fornuftig tilnærming. Opplyste ikke om ankemulighet v avslag slik de er pålagt.
Hei Tom Dette er en alvorlig tilbakemelding, og det er leit å lese om opplevelsen din. Vi forstår godt at lang saksbehandlingstid, manglende informasjon og følelsen av ikke å bli hørt oppleves både frustrerende og urimelig. Når du har levert legeerklæring ved hjemkomst, skal den vurderes grundig sammen med vilkårene. Opplever du at dette ikke er gjort, eller at du ikke har fått informasjon om klagemulighet ved avslag, er det noe vi tar på største alvor. Vennlig hilsen Kristian
Gjensidige følger ikke vilkårene sine. Kjøp reiseforsikring et annet sted! Og saksbehandling tar flere måneder.
Hei Rita Dette er leit å lese. Vi forstår godt at det er frustrerende når du opplever at vilkårene ikke følges, og at saksbehandlingen tar lang tid. Slik skal det ikke være. Vi ønsker å se nærmere på saken din. Da kan vi gå gjennom hva som har skjedd, hva som er vurdert, og forklare grunnlaget for avgjørelsen på en tydelig måte. Hvis noe ikke har blitt riktig, vil vi selvfølgelig ta tak i det. Du kan skrive til oss under Mine skadesaker, så har vi all informasjon samlet https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Vennlig hilsen Kristian
Rask avgjørelse, virker som det er elektronisk alt sammen
Hei Grete Takk for tilbakemeldingen. Så bra å høre at avgjørelsen kom raskt, og at løsningen opplevdes enkel og digital. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal fungere. Si ifra hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Kristian
Liten samtale kunne forklart mye. Vurderer Annet selskap for mine forsikringer.
Hei Gunnar, takk for at du sier ifra. Det er leit å høre at du opplevde behandlingen som dårlig. Av hensyn til personvern kan vi ikke gå inn i detaljer her på Bytt.no, men vi vil veldig gjerne snakke med deg og rydde opp i dette. Ring oss gjerne på på 915 03 100 eller logg inn og skriv til oss i saken din her: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Vennlig hilsen Nina
vi har ingen ting å utsette på behandlingen av vår sak. Hurtig og ryddig.
Hei Roar, tusen takk for den fine tilbakemeldingen! Veldig hyggelig å høre at dere ikke har noe å utsette, og at behandlingen opplevdes som både hurtig og ryddig. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele erfaringen deres. Vennlig hilsen Nina