Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det skjer det en forventer. Jeg har vert kunde i mange år. Dersom jeg ikke var fornøyd hadde jeg byttet selskap.
Hei, Bjarne! Det er godt å høre at ting fungerer som forventet, og at du har valgt å bli hos oss gjennom mange år. Det er et tydelig tegn på tillit, og det setter vi stor pris på. Veldig fint at du deler dette. Hilsen Marcus
Ha med deg kredittkort og telefon, du må stort sette hjelpe deg selv, Gjensidige er stort sette 24 timer for sene med det meste, skylder hele tiden på agenten i Bangkok
Hei, Erik! Dette er for dårlig, og jeg skjønner godt frustrasjonen din. Når du er på reise og trenger hjelp, skal du ikke sitte igjen med følelsen av at du må ordne alt selv, vente for lenge på svar eller bli sendt rundt mellom ulike ledd. Da svikter vi i det som er aller viktigst. Reisehjelp involverer ofte eksterne samarbeidspartnere i utlandet, men ansvaret er fortsatt vårt. Det skal ikke oppleves som at vi skylder på andre eller at hjelpen kommer for sent. Du skal få tydelig støtte og rask oppfølging, uansett hvor i verden du er. Det er viktig for oss å få høre om slike opplevelser, også når de er tøffe. Hilsen Marcus
Når skadet objekt blir trukket for noen års bruk så skjønner jeg ikke hvorfor samme trekk blir lagt på arbeidspenger for å få utført arbeidet.
Hei, Thormod! Jeg skjønner godt at dette oppleves både skuffende og vanskelig å forstå. Når dette ikke forklares tydelig nok, er det lett å sitte igjen med følelsen av at regnestykket ikke henger sammen. Det er vi nødt til å bli bedre på. Bra at du tar dette opp. Slike tilbakemeldinger er viktige for oss. Hilsen Marcus
Veldig rask behandling! Og klare og tydelige retningslinjer.
Hei, Anne! Så fint å høre at du opplevde behandlingen som både trygg og imøtekommende. Rask respons kombinert med klare og tydelige retningslinjer gir forutsigbarhet, og det er akkurat det vi ønsker at du skal sitte igjen med. Veldig hyggelig at du deler denne erfaringen med oss. Hilsen Marcus
Hei lukker de saken før den er ferdigbehandlet, så styr unna. Bilforsikring...
Hei, Kurt! En sak skal ikke avsluttes før den faktisk er ferdigbehandlet, og i hvert fall ikke oppleves som lukket mens det fortsatt gjenstår avklaringer. Da forstår jeg godt at tilliten får en knekk. Hvis saken din ble avsluttet for tidlig, er det noe vi må rydde opp i. Du kan skrive direkte til oss i skadesaken din under Mine skadesaker, og be om at saken åpnes og vurderes på nytt: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Takk for at du sier tydelig ifra om dette. Hilsen Marcus
Ok behandling som skjer relativt raskt og korrekt.
Hei, Tom! Fint å høre at du opplevde behandlingen som både rask og korrekt. Når ting flyter greit og uten unødvendig styr, er vi på rett spor. Takk for at du delte inntrykket ditt med oss. Hilsen Marcus
Etter utbedret skade sak er rekkevidde på bilen redusert.
Hei Petter Det er leit å høre at du ikke er fornøyd etter utbedringen. Slik skal det ikke oppleves. Når en skade er rettet, er det viktig at bilen fungerer som den skal, også når det gjelder rekkevidde. Dette vil vi gjerne se nærmere på sammen med deg. Da kan vi finne ut hva som har skjedd og hva som kan gjøres videre. Skriv gjerne til oss under Mine skadesaker, så har vi all informasjon samlet der https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Du kan også ringe oss på 915 03 100 hvis det passer bedre. Vennlig hilsen Kristian