If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk i dag oppjustert min bonus fra 50% til 75%. Bra.
Jeg synes If forskjellsbehandler folk og dem skjønner ikke det at en pensjonist har ikke så god råd i å betale hele forsikringssummen, foretrekker fast trekk i min bank her. jeg er villig til å betale et fast beløp i måneden og jeg er avhengig av bil for å komme meg frem, det er langt til butikk der jeg bor.
Har hatt IF I mange år og hatt 3 vannskader hvorav 2 på same plass fra same kilde (etter montering av vannalarm etter første gangen (som ikke virket når den skulle:-( )) og fikk god behandling og oppgjør etter kort tid tilogmed etter andre vannskaden. Er "dyre" men kanskje verd det! Skal se på andre de neste dagene så for tiden (og kr) bestemme hva som skjer..
Ikke fleksibel nok, sammenlignet med andre selskaper jeg har prøvd
For dyrt. Dårlig kommunikasjon med salgskonsulentene. Mye misforståelser. Dårlig kampanje at man beholder bonusen men må betale mer.
Prisen er høy. Ønsker å skifte forsikring. Frende forsikring må jeg bare betale 590 kr i månden. Nå betaler jeg 599 i månden. De tar tlf.
Man får ikke følelsen av det å oppleve at man blir skikkelig "vartet" opp som kunde. Som kunde bør man føle seg av en viss viktighet uansett hvor man er, og den følelsen sitter man ikke igjen med etter en samtale med IF dessverre.
Veldig gode til å følge opp skade og person. Gir gode råd og veiledning. Veldig profesjonelle.
Vil ikke anbefale dette selskapet, noen år siden svømte jeg til båten og berget den i nedre Glomma, på vinteren. Da ble det byttet 3 bordganger foran, men var og skade på hytte. Dette ble for dyrt å fikse fikk jeg beskjed om. Angrer på at jeg tok den svømmeturen med en risiko for å få en dårligere erstatning, 2 år etterpå var overbygget helt ødelagt da det viste seg at det var sprekker over vinduene.
Hurtig og veldig god behandling da vi fikk en vannskade. Vi betaler en stor sum årlig da vi har mange forsikringer. Derfor kan det være interessant å se om vi kan få ned totalprisen. På generell basis er vi imidlertid veldig fornøyde med vårt kundeforhold til IF skadeforsikring.
Har ikke hatt noen problemer, leter etter noe billigere
Til tross for null skader høynes prisen betydelig hvert år.
Det var beste tilbud jeg fant i sammenligningen med andre selskapene som ga meg hele 40% første året da jeg kjøpte meg en bil.
Har registrert skader 4 ganger hos IF, og måtte benytte meg av reise-, bil- og innboforsikring. Fikk alltid pengene jeg trengte, og kundeservice har vært veldig behjelpelig. Når bilen fikk skade en gang like før nyttår, fikk vi gratis leiebil et par ekstra dager, siden alle verkstedene var stengt og det tok lengere tid å reparere. Når vi hadde innbrud i huset fikk vi alt utbetalt uten problem, og døren fikset i tillegg. Et par ganger fant jeg ut om noe annet som hadde forsvunnet, og da var det bare å fyre av en epost til saksbehandleren, så var pengene på konto ila et par dager. Det eneste som er litt kjipt er at de er en av de dyrere selskapene, og derfor byttet jeg for et par år siden. Men jeg synes det er verdt pengene å vite at du blir behandlet godt når skaden kommer, og vurderer å bytte tilbake.
Bra respons fra kundeservice. Var dog uvilig å presse prisen det lille som skulle til for å flytte den siste forsikringen til IF.
kundevennlige, bra på oppfølging av kunder og skadehendelser. Noe dyre, å litt rot en gang i blant med avtalene.