If Skadeforsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
kundevennlige, bra på oppfølging av kunder og skadehendelser. Noe dyre, å litt rot en gang i blant med avtalene.
Fremdeles litt dyrt, men veldig bra ved skade. Har hatt vannskade på bad, reparasjonen gikk smertefritt, det samme gjorde oppgjøret.
Kjempefornøyd med kundeservicen, alltid løsningsorientert, oppspar av egenandelsfordel, eneste som har det.
Det som er bra er at de gjør det de absolutt må, og det må de jo nesten da de er et forsikringsselskap. Det som er dårlig er at de ikke strekker seg en centimeter ekstra for kundene sine.
Vannskaden ble raskt tatt hånd om av IF. Utførende håndverker reparerte skaden profesjonelt og effektivt. I tillegg refunderte IF kostnader i forbindelse med noe egeninnsats og utgifter til klargjøring for reparasjon av skaden, på en rundhåndet måte. Flott og eksemplarisk kundebehandling av IF.
«Rolig If hjelper deg« Hvem har funnet opp dette fullstendig latterlige slagordet ? Null samarbeid mellom If Eiendom og If Motor Hvem gjør hva når en carport faller ned pga snø og ødelegger en bil ? Handlingslammelse !
Godt salgsapparat, enkle å prate med. Noe tungvint å ikke kunne ta alle skjemaer på mail. Selger store pakker for å gi deg rabatt, men rabatten står ikke i stil med hvor stor pakken blir.
Har kun hatt behov for veihjelp 1 gang på de årene jeg har hatt forsikring der. Altså ingen skader på veldig lenge. Synes derimot prisen har steget altfor mye de siste årene.
Plutselig så gikk forsikringen opp 100%. Dette er jo ikke normalt hvis ikke jeg da skal være med å betale for alle skadene etter uvær i sørnorge.
Er fornøyd med selskapet og vil anbefale selskapet til flere.
Hadde en liten forsikringsskade på huset, i første omgang gjorde de kun opp det som det var bilag på og ikke på ytterlige utgifter selv om disse var beskrevet. Det ordnet seg med en telefon. Skadeutbetalingen utgjorde bare ca 1/2 årspremie, den første skaden på nærmere 10 år.
Alltid rask på å ta kontakt, ved henvendelse, kun eneste som kan tilby utleieforsikring når hele boligen leies. FÅR KOMPETENTE SVAR. Har ingen erfaring i forhold til oppgjør, da jeg ikke hadde skade.
Svært god service på Europeiske reiseforsikring. Ikke noe negativt, men alltid lurt å sammenligne tilbud.
Ikke fri leiebil ved verkstedopphold. Har tidligere hatt Codan forsikring.
Enkelt, aldri hatt noen problemer med If men vurderer andres tilbud nå.
Jeg har vært fornøyd kunde hos If i mange år nå etterhvert. Å min erfaring er at de har helt enestående kundebehandling. Det er lett å komme i kontakt med godt kvalifiserte og blide kundekonsulenter på telefon eller e-post. Jeg har også fått ett par erfaringer med deres håndtering av skader. Å det har også vært en svært imponerende og behagelig affære hver gang. Som eksempel så var jeg kraftig uenig med kundebehandler hos ett merkeverksted som tok seg av min bil etter skade. Jeg mente de foreslo en middelmådig løsning på reparasjonen for å komme greit ut på pris og tids bruk. Jeg tok dette videre til If og fikk full støtte, og If kundebehandler kontaktet merkeverksted og formante at reparasjonen skulle utføres på beste måte og til min tilfredsstillelse. Jeg ble fornøyd med reparasjonen men har kuttet ut å bruke dette merkeverkstedet i ettertid. Basert på mine gode erfaringer med skadebehandlinger og den generelt gode og godt kvalifiserte servicen jeg opplever hver gang jeg er i kontakt. Så velger jeg å god ta at If forsikring nok kan bli enda litt bedre på pris. Spesielt for trofaste kunder som kjøper mange forsikrings produkter.