If Skadeforsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd... Men bedt om papir istedenfor mail noe som plutselig stoppet. Liker ikke. God hjelp når vi har spurt om noe.
God informasjon og greit oppgjør ved skade. Litt dyr forsikring sammenlignet med andre selskaper.
Svert fornøyd med servicen fra if. Får de svarene jeg vil høre..
Rask behandling, behjelpelig når behovet vårt oppsto.
Aldri vært borti bedre kundeservice når uhellet først er ute. Jeg er svært opptatt av hva forsikringene faktisk dekker i forhold til hvordan det er hos andre selskaper, og der er IF uslåelige! Alt trekkes automatisk i nettbanken, nye poliser kommer på mail når det er nytt forsikringsår eller endringer. Veldig ryddig, stødig og hyggelig selskap! Hilsen kjempe fornøyd kunde som har tenkt å være hos dere i mange år fremover!
Økte prisen med mer enn 25% i år, nektet å forhandle om pris. Det har jeg ikke opplevd tidligere så nå ønsker jeg å sjekke hvordan de ligger prismessig i forhold til andre selskap.
Jeg er fornøyd med både bil- og boligforsikring. God kundebehandling, svarer raskt på tlf og mail. Gode priser. Hadde fått feil km. Stand på bil, men da jeg kommenterte det, ble forsikringsdokumentene oppdatert med det samme.
Meget hyggelige folk på kundeservice. Fikk full bonus på bilforsikringen med en gang.
Jeg har hatt If i to år og bod alene, har ikke hatt noen problemer med dem.
Det er bra de har kontor i Egersund. Men jeg syns at jeg betaler litt mye på forsikringene.
Vil undersøke om andre er billigere for samme forsikring.
Fører til og med potensielle kunder bak lyset. Forsøkte å hente et tilbud, ble snakket trill rundt av en selger (pent: ''forsikringsrådgiver''). Endte opp med et tilbud som var lik den fra egen beregning på nettsiden deres, men med DÅRLIGERE VILKÅR/DEKNINGER. Når jeg påpekte det via mail, endte det med et stort løgn fra selgeren om at de forsøkte å ringe meg flere ganger for å rette opp i ''misforståelsen''. Endelig svar var at de ikke kunne tilby en annen pris enn det som kommer opp ved nettsiden. Forsikringsselskapenes dekking og vilkår er per i dag rene (beviste) jungelen for mannen i gata. Man kan få hodepine av mindre! Frem til dagens dato kan ikke huske å ha sett noen sted fra myndighetenes side(Konkurransetilsynet) noen grep, slikt det ble gjort med for eksempel med nærings bransjen.
Har europeiske reiseforsikring hos IF. Da vi skulle reise til Paris fikk den ene ungen vannkopper og vi kunne ikke reise. Fikk hver krone tilbake ingen diskusjon om noe. Pengen var på konto neste dag. Anbefales.
Jeg har bestandig fått god forklaring/hjelp når jeg har lurt på noe. Det som er bra er at jeg har fått god oppfølging på det jeg trenger.
Sjekk også egenandeler ved eventuelle skader hos andre selskaper. Det er ikke bare pris en skal tenke på.
Reiseforsikring på 60 dager hører fortiden til.. Folk reiser mer og mer, ikke vær så kjip, dette er viktig for fler og fler.. Når noen forstår dette og tilbyr bedre bytter jeg på flekken.