Meny

If Skadeforsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til If Skadeforsikring
3,4/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
9
av 30 innen
forsikringsselskap
62%
anbefaler
If Skadeforsikring

"Bra, men etterhvert dyr premie."

Omtale om If Skadeforsikring skrevet av Harald K for 06.02.2020 07:58

If Skadeforsikring har totalt 1320 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med If Skadeforsikring?
Harald K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bra, men etterhvert dyr premie."

For 20 år siden hadde vi en skade som ble dekket av forsikringen. Promt og greit oppgjør.

Bytt.no
"Bra, men etterhvert dyr premie." skrev Harald K om If Skadeforsikring

Har du en tilsvarende erfaring med If Skadeforsikring?
Gjør som Harald K og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om If Skadeforsikring du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Bra og dårlig"

Hadde Porsche 911 med veldig bra pris og service. Har Hus forsikring med bra pris og dekning på bade hus og innbo. Har dyr forsikring på Toyota Hilux 2015 som ikke helt rimer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Verste selskap som fins"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har vert kunde noen måneder hos If. Står nå i samme problemer som jeg hadde for noen år siden. Dei trekker for lite på avtalegiro og holder ikke avtalt trekk dato. Dei legger alt betaling inn på en betaling og ikke avtalt trekk dato. Dei erkjenner feil men nekter å trekke beløp. Står nå uten personforsikring og kommer meg ikke ut til å gå til annet selskap på dagen. Hold dere unna dette selskap.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Johnny A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Antagelser for svindel, og trusler med å fra si ansvar"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært i samtale med IF i over 1 uke nå ang. en knust mobil og noen høytalere Jeg sendte dessverre et feil bilde ang. knust mobil blant de andre bildene jeg sendte, og da fikk jeg en tlf. senere av at jeg hadde minimert et bilde og lagt inn i et annet bilde for å simulerer min knuste mobil. Jeg beklaget dette og sendte straks 3 bilder av min knuste mobil, og de ba meg også oppgi kjøps kvittering av mobilen, og henvende meg til Power ang. en skaderapport om at mobilen ikke var mulig å reparere. Da jeg hadde fått rapporten, sendte jeg også denne til IF. 1-2 dager senere fikk jeg beskjed av saksbehandler på IF om å skrive ut et vedlegg jeg får tilsendt av han, og skrive det ut og ta med til Power med mobilen min for Skade rapport .NR.2. PÅ vedlegget står det at Power skal sende rapporten til en mail der det bla. står bokstaver som "å" i epost adressen, og det er jo først og fremst ikke mulig å sende til adresser med slike bokstaver. Jeg ringer så kundeservice idag på IF, og blir møtt av en snurten (eldre)dame som mener jeg er utålmodig, jeg forklarer pent og pyntelig at det er fordi jeg står uten mobil, og har blitt bedt om å levere 2 skaderapporter fra Power. Jeg valgte IF fordi det skal være lite knot, og at de har et slogan "Rolig, vi hjelper deg". Jeg jobber i servicebransjen selv, og er tidligere salgsleder og Salescoach for et stort firma, og det er IKKE slik man behandler kundene sine. Utrolig dårlig behandling, og at jeg må ordne 2 rapporter fra samme sted er jo bare rart. Siste gang jeg er kunde, og anbefaler dem å ha smilekurs på jobb for sine eldre kundeservicebehandlere. Obs. enda ikke fått svar på om de henlegger saken pga. et feil bilde jeg sendte.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Seriøst og greit"

Jeg er meget fornøyd med og som forsikringsselskap. Veldig grei behandling ved skader. Har vært kunde i mange år.

If Skadeforsikring har totalt 1320 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR