KLP Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Billig. Hyggelig kundeservice. Og alltid åpent :)
Som kommunal ansatt er man forsikret i KLP. Halvt år er gått etter innmeldt yrkesskade. Ingen avklaring i sikte. Ja man er helt prisgitt KLP, og de kan hale ut tiden så lenge de vil. Maken til treghet og manglende service skal man lete lenge etter. I en så sårbar situasjon, burde dette ikke være akseptabelt fra arbeidsgiver. Forsikringen de velger for sine ansatte må kunne stilles krav til i form av raskere saksgang og større forståelse for den situasjonen man er i ved en yrkesskade... KLP får stryk!
Raskt oppgjør ved skade, godt innhold. Merkbart prisøkning fra år til år. Nå skiller det lite eller ingenting på pris fra andre selskap.
Helt umulig å gjennomgå egne forsikringer med nettsider som ikke fungerer.
Billig og veldig bra. Fikk tilbud om KLP forsikring på bilen som var 2500 kroner mindre enn nest billigst.
Fikk kun nettrabatt i 2 år, da ble forsikringene dyrere en 4 andre selskaper som faktisk har bedre dekning. Jeg har 4 biler og hus/innbo, har også reise. Har blitt lovet nå en normal stigning av prisene, så får vi se:)
Ingen ting å utsette på de, har aldri hatt behov for hjelp.
KLP har rimelige og gode tilbud. Yter rask og god hjelp og greie oppgjør uten noe om og men.
Enkelt å greit ved skadeoppgjør. Rask reparasjon på bilen.
Ingen kommentar. Har fungert veldig bra til no synest eg.
Fikk kjapp service ved skade på bil. Som ansatt i en fylkeskommune, fikk jeg også en bra pris på bilforsikringen min.
Det er ikke enkelt å komme i kontakt med, når man får kontakt er de IKKE innstilt på å hjelpe kunden i stedet fraskriver de seg problemet og ingen tegn for hjelpe / løse problemet. Eneste grunn for å ha forsikring hos KLP er at de har grei ordning for unge førere.
Har ikke omfattende erfaring med skadeoppgjør fra klp såvidt jeg kan huske, men synes det har vært helt greitt de få gangene jeg har tatt kontakt.
Meget gode priser og betingelser, og kjemperask utbetaling ved skade.
Hus forsikring i KLP har dårlige vilkår når det gjelder vanninntrenging fra grunnen hvis du blir utsatt for det to ganger på rad. De har en karantenetid på 3 år. Andre selskap har 1 år. Dette kommer ikke godt frem i tilbud og anbefaler de som vurderer å ha forsikring i KLP å sammenligne vilkår med andre selskap. Kan hende det er greit å ha trygghet i å betale for en forsikring som faktisk hjelper deg når du uforskyldt blir utsatt for uhell. Egenandel steg fra 5000 til 25 000 kr grunnet denne karenstiden. I tillegg må en selv ta ansvar for bestilling og utbedring av skaden. Forrige selskap hjalp til med å organisere dette. Skuffet. Hilsen kunde som er på utkikk etter annen forsikring.
Ellers litt rot nå jeg skulle øke kjørelengden, hvor det ikke ble gjort. Ellers helt greit fornøyd, tilbyr det som de andre forsikringsseskapene gjør.