KLP Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God hjelp når du trenger det og hyggelige folk på kundeservice
Så hyggelig at du er fornøyd med servicen hos oss! Det setter vi stor pris på å få høre. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Knuste mobilskjermen på feri.KLP reiseforsikring skal dekke slike ting bare en forlater huset. Ba om 2000kr til ny skjerm, men fikk ingenting.. hadde vi tatt en runde i kano og falt uti derimo, da kunne vi cashe inn det vi ønsket. Latterlig.. kommer aldri til å bruke et så smålig forsikringsselskap igjen. Vi har vert kunde der i flere år, uten å brukt forsikring til noe.
Hei! Vi har dessverre ikke innsyn i skadesaker på Kundeservice. Du er velkommen til å ringe vår skadeavdeling på tlf 55548500 for å få informasjon om din skadesak. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Kjapt og greit å bytte- trengte bare å godkjenne så var det klart !
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med prosessen med å bytte over til oss! Dersom du har spørsmål til avtalen din er du velkommen til å kontakte oss på telefon 55548500, sende oss en melding via kontaktskjemaet på Min Side eller på chat. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Fantastisk bra kundebehandler som gikk gjennom alle forsikringene, og ga meg et tilbud jeg ikke kunne si nei til. Alt ble ordnet raskt og effektivt. Setter pris på det. Sparer drøyt kr 1500,- pr mnd i utgifter til forsikring, i forhold til tidligere.
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med både priser og service hos oss. Dersom du har spørsmål til avtalen din er du velkommen til å ta kontakt med oss via kontaktskjemaet på Min Side, tlf 55548500 eller chat. Ønsker deg en riktig god helg! Hilsen Anne/Kundeservice
Fornøyd men vil gjerne samenligne priser fra andre forsikringsselskap.
Hei! Hyggelig å høre at du er fornøyd! Du står selvfølgelig fritt til å sjekke priser i andre selskap, men husk også å sammenligne vilkår slik at du ikke får dårligere dekning enn det du har i dag. Ønsker deg en god helg! Hilsen Anne/Kundeservice
Opplevde at bagasjen ikke kom med ved en kort mellomlanding. Måtte handle noe nødvendige toalettartikler og klær for neste dag. Kommunikasjon og oppgjør gikk problemfritt.
Hei! Så fint at du var fornøyd med saksbehandlingen og at saken løste seg. Håper du hadde en fin ferie! Ønsker deg en god helg! Hilsen Anne/Kundeservice
Unngå dette selskapet. Fraskriver seg på epost istedet for å gå i dialog for å hjelpe.
Hei! Ta kontakt med oss på telefon 55548500 eller på chat kl 08.00-16.00 eller send oss en melding via Kontakskjemaet på Min Side så kan vi se hva saken gjelder. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundesevice
Sendte dere Mail uten å få svar. Dere forskjellsbehandler folk. Forsikringen på hundene opphørte da de var 10 år , for et år siden. Andre jeg kjenner fikk fortsatt ha forsikringen hos dere, har sendt Mail og ringt uten svar
Hei! Fint om du kan ta kontakt med oss på tlf 55548500 slik at vi kan se hva som har skjedd. Hvis du legger igjen ditt telefonnummer blir du ringt opp igjen. Du kan også sende oss en melding via Kontaktskjemaet på Min Side. Alle skriftlige henvendelser blir besvart innen 24 timer på virkedager. Kontakter du oss på chat kl 08.00-16.00 hverdager får du svar med en gang. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Enkelt å bestille og smertefri overgang fra tidligere selskap. Og god oppfølging av kundeservice.
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med selskapsbytte til oss! Hvis du har spørsmål til avtalen din er du velkommen til å kontakte oss på tlf 55548500 eller via Kontaktskjemaet på Min Side. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Og det var ikke noe diskusjonstema fra deres side, og det er for dårlig.
Hei! Vi har ingen individuelle rabatter eller samlerabatter å legge inn på våre forsikringer, bare faste medlemspriser. Prisene indeksreguleres. Du er velkommen til å kontakte oss via Kontaktskjemaet på Min Side eller tlf 55548500 så kan vi gå gjennom avtalen og se om du har riktig dekninger i forhold til ditt behov. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Vil virkelig fraråde å ha reiseforsikring hos klp. Alt er fint fram til faktisk har bruk for forsikringen, då er de lite hjelpsomme og kommer med egne definisjoner og informasjon som ikke er opplyst om i forsikringen. Ikke stol på at alt står opplyst om i avtalen din og vær forberedt på å kverulere også i små saker. I tillegg opplevde eg at forsikringen plutselig var vekke uten at eg var informert om dette og selv ikke hadde sagt den opp. Selv har eg no flyttet alle mine forsikringer ettersom eg ikke klarer å stole på at de faktisk vil hjelpe når det gjelder.
Hei! I vikårene står det beskrevet hva forsikringen dekker og hva den ikke dekker, og dette må vår skadeavdeling forholde seg til i alle skadesaker. Du må gjerne ta kontakt med oss via Kontaktskjemaet på Min Side eller tlf 55548500 for å få informasjon om din skadesak. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Jeg har sakt opp forsikringen hos dere for 5 månder siden jeg har flyttet til gjensidige forsikring i mai månde så jeg kan ikke forstå at dere sender regning til min kone som hun døde i mars 2023.Jeg er mannen til henne og har sendt opsigelse og døds atest til dere men klp har altså ikke klart og registrer dette.jeg akter ikke å betale denne fakturaen for jeg har betalt slutt opgjøret til dere. hilsen johan M. M. G
Hei! Ta kontakt med oss på tlf 55548500 eller kontakt oss via Kontaktskjemaet på Min Side så vil vi se på saken. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Veldig fornøyd med KLP, men når det gjelder Hundeforsikring savner jeg at KLP inngår avtale om direkteoppgjør med veterinær i Norge. Hundeforsikringen har tatt seg opp, men dette mangler. Hadde håpet dette kunne komme på plass, slik at jeg kunne blitt tot.kunde, inntil da velger jeg å samle i annet selskap.
Hei! Vi tar din tilbakemelding videre til vår produktavdeling slik at dette blir med i utvikling av produktet. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Jeg var i bilulykke i fjor sommer. Har nå fått diagnose 5%varig invalid. Sendte dokumenter fra spesialist jeg har vært hos til KLP forsikring (jeg er forsikret via arbeidstaker) for å få rettmessig utbetaling. Jeg får etter noen dager avvist krav og at det er mitt forsikringsselskap der bilen er forsikret (personskade).som skal dekke og utbetale det jeg har krav på. I følge loven og paragrafer har man krav på utbetaling fra ALLE selskaper man er forsikret i. Det står i lovverket tydelig at det er ingen samordning mellom selskaper og at man derfor har krav på utbetaling fra alle selskaper man er forsikret i.
Hei! Vi på Kundeservice har dessverre ikke tilgang til skadesaker. Ta kontakt med oss på tlf 55548500 for ytterligere informasjon om din sak. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Lite ventetid. Tilstede i anliggende sak og Forklarende. Kunne fått raskere effektuering av sak.
Hei! Så fint at det var lite ventetid og at du fikk hjelp til din sak. Ta gjerne kontakt med oss via Kontaktskjemaet på Min Side hvis det er noe du ikke fikk svar på. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice
Enkelt, ryddig og godt tilbud.Skulle gjerne vært kommunalt ansatt eller helsefaglig ansatt, istedet for sosialfaglig i privat virksomhet, slik at jeg kunne hatt mine øvrige forsikringer og pensjon hos dere.
Hei! Så hyggelig å høre at du synes vi kunne tilby et godt tilbud. Du kan enkelt beregne pris på dine øvrige forsikringer på klp.no. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Anne/Kundeservice