Veldig førnøyd med alt. Bare at bil forsikringen har økt i pris. Ønsket kun å sjekke ut andre selskaper.

Har du en tilsvarende erfaring med KLP Forsikring?
Gjør som Linda S og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om KLP Forsikring du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Ved tvungen hjemreise fra UDI, pga koronakrisen, bør KLP endre eller være fleksible i forhold til endringer globalt. Reiseforsikringen bør inneholde pandemier, slik at kunden kan oppleve større økonomisk støtte. Jeg opplever at KLP fraskriver seg ansvar i en alvorlig, uforskyldt hendelse.

Kundebehandling er preget av arroganse. De hører ikke på kunden forklaring før de bestemmer hvordan skal gå videre. Mangel på deres systemet, den bruker ikke email for mangel på betaling og hvis er utlandet og har mistet mobilen, du kan havne i alvorlig problem. KLP sender deg kun SMS.

Rask tilbakemelding ved henvendelse. Blir godt informert ved endringer.

Elendig kundeservice. Ringte for å få et tilbud, ringte igjen etter noen dager. Snakket da med en sur kundebehandler som ikke ønsket hjelpe meg, og sa noe helt annet enn det som først! Har reiseforsikring og full super kasko på bilen. Skulle ta hundeforsikring itillegg, men elendig service gjør at jeg bytter alle forsikringene over til et annet!
