Landkreditt Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har hatt en liten hendelse der jeg kontaktet selskapet, prøver i det lengste å finne veien bort fra å måtte betale ut et lite beløp (mindre en det jeg betaler årlig i forsikringer). Tar ikke risken med å bruke dette selskapet videre, tenk om beløpet skulle vert betydelig! All kommunikasjon skal gå med postgang og dermed drar tiden svært ut. Svært grei kontakt person men han er ikke involvert i oppgjør.
Veldig greit og ha en forsikringsagent og holde seg til. Fungerer meget bra.👍
Middels kundeoppfølging. Ved spørsmål om å gå gjennom forsikringene så får man svar som at du blir kontaktet en gang til uka. Får ikke prate med noen som har myndighet til å ta avgjørelser.
Er usannsynlig treige med saksbehandlingen. Tok drøyt 3 mnd. å få behandlet en innboforsikringssak. Når oppgjøret først kommer har takstmann valgt "stikke-fingrene-i-luften-metoden". Styr unna, det finnes et utall andre og mer profesjonelle forsikringsselskaper.
Hei. Aller først ønsker vi å beklager at du har hatt denne opplevelsen. Vi vil gjerne komme i kontakt med deg. Hvis du sender en e-post til [email protected] kan vi få høre hva som har skjedd og se om det er noe vi kan rette opp i.
Godt forhold til selskapet. Er interessert å sammenligne pris.
- Lettbetjenelig - Fungerer ved skade - Kan følge opp kunden bedre ved registrering av nytt tilbud på forsikring på nett - Noe vanskelig tilgjengelighet ved kundeservice oppringing (til tider lang ventetid)
Bytte var enkelt, får oppdatering en gang pr.år om jeg ikke ønsker oftere. Alle kommunikasjon kan foregå på nett (noe jeg er svært fornøyd med). Tegne ny forsikring (hytte) var enkelt og på det tidspunktet også den rimeligste av de jeg sjekket.