Landkreditt Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken pÄ trenden i lÞpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Veldig greit og ha en forsikringsagent og holde seg til. Fungerer meget bra.👍
Middels kundeoppfølging. Ved spørsmål om å gå gjennom forsikringene så får man svar som at du blir kontaktet en gang til uka. Får ikke prate med noen som har myndighet til å ta avgjørelser.
Er usannsynlig treige med saksbehandlingen. Tok drøyt 3 mnd. å få behandlet en innboforsikringssak. Når oppgjøret først kommer har takstmann valgt "stikke-fingrene-i-luften-metoden". Styr unna, det finnes et utall andre og mer profesjonelle forsikringsselskaper.
Hei. Aller først ønsker vi å beklager at du har hatt denne opplevelsen. Vi vil gjerne komme i kontakt med deg. Hvis du sender en e-post til [email protected] kan vi få høre hva som har skjedd og se om det er noe vi kan rette opp i.
Godt forhold til selskapet. Er interessert å sammenligne pris.
- Lettbetjenelig - Fungerer ved skade - Kan følge opp kunden bedre ved registrering av nytt tilbud på forsikring på nett - Noe vanskelig tilgjengelighet ved kundeservice oppringing (til tider lang ventetid)
Bytte var enkelt, får oppdatering en gang pr.år om jeg ikke ønsker oftere. Alle kommunikasjon kan foregå på nett (noe jeg er svært fornøyd med). Tegne ny forsikring (hytte) var enkelt og på det tidspunktet også den rimeligste av de jeg sjekket.
Hadde en flomskade i våres i mai, måtte fikse gårdsplassen min selv i oktober, har ikke fått en krone eller noe oppfølging, totalt fraværende ved skade, takstmann kom etter 3 uker, og så arrogante saksbehandlere har jeg ikke sett noen sinne, null oppfølging, ingen som spør om noe er noe skadet/borte i flom. Når du trenger de, er de totalt fraværende, klaget til kunde ombudet der, de bare trenerer. Brukt 2mnd ingen svar, største drittselskap dette.