Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God service. Er meget fornøyd så langt. Å har anbefalt mange av mine venner og prøve Nemi. Samme når på døgnet å uka en lurer på noe så er det svar å få. Det er meget positivt for min del.
Min kone ble rygget på og skadet bilen ganske mye. Fikk veldig rask og god tilbakemelding og oppfølging fra Nemi med tanke på utbedring av skade og utbetaling.
Hadde et flott velfungerende integrert kjøl/fryseskap som ikke rakk å bli så alt for gammelt før et kraftig lyn og tordenvær tok knekken på det. Kontaktet mitt forsikringsselskap Nemi forsikring en tid før stengetid og forklarte hva som var skjedd, fikk beskjed om å skrive en kort forklaring som inneholdt det aller viktigste på epost til dem, noe jeg gjorde og sendte fortløpende. Dagen etter nokså tidlig på dagen tok jeg en telefon til selskapet for å høre hvordan det gikk, jeg skjønte vel egentlig at jeg ikke hadde gitt selskapet rare tiden, men utålmodigheten min i forhold til å ikke ha et fungerende kjøle/fryseskap gjorde det til at jeg bare måtte "mase litt". Dette vil jeg påstå selskapet taklet veldig bra, fikk et nytt telefonnummer som jeg kunne ringe for å komme rett til der sakene ble behandlet. Saksbehandleren hadde ikke rukket å komme til min sak ennå (selskapet hadde ikke vært åpent så lenge), men saksbehandleren viste en flott smidighet og tok utfordringen på direkten. Etter en samtale på nøyaktig 12 min var saken skrevet, vurdert og behandlet. Bekreftelse på at jeg fikk den hjelpen jeg hadde håpet på fikk jeg muntlig i slutten av samtalen. Noen minutter etter samtalen var avsluttet kom bekreftelsen også skriftlig pr epost. Jeg må ærlig si at jeg ble litt imponert og ekstra glad når saksbehandlere som man egentlig ikke har noe forhold til likevel viser slik profesjonell smidighet på direkten, det hadde jeg ikke ventet . Ønsker å takke det jeg opplevde som en forståelsesfull saksbehandler ved navn (anonymisert), men vil også rette et takk for hjelpen til den lynkjappe saksbehandleren sørpå ved navn (anonymisert) som gjorde saken ferdig på direkten. A.H
Ikke noe problem med noen ting, blir møtt med et smil og alt ordner seg og jeg har ikke hatt noen problem. Fornøyd kunde....
Fikk uheldigvis en spesiell forsikring sak som viste seg å bli løst på en meget fin måte fra Nemi sin side. Ryddig og god kommunikasjon med tillit begge veier mellom forsikring selskap og kunde selv om man som kunde hadde en noe svak sak. Nemi Forsikring er et meget seriøst selskap meg gode priser og en meget god kunde behandling, kan anbefales på det varmeste.
Varmekabler i bad tok 1mnd før takst. 3 mnd før jeg fikk taksten. Etter at jeg fikk taksten kom det 2mann som sa at de ikke kunne gjøre jobben. Der sto jeg med lang nese! Dette burde takstmannen vist da taksten ble gjort. Fire mnd bortkastet tid. Når kommer oppgjøret tro?.
Dårlig kundeservice og mye rot, styr unna disse! Velg heller større byrå da!
Min egen erfaring med Nemi er bare positiv. Hadde skade på bilen, som Nemi håndterte på en veldig bra måte. Uhell med strømbrudd i campingvogn, hvor mat i kjøleskap og fryser ble ødelagt. Dette ble håndtert på beste måte. Derfor vil jeg anbefale Nemi til andre på det sterkeste.
Vanskelig å få kontakt med saksbehandler, ringer ikke tilbake som avtalt. Dårlig dekning på husforsikring bl.a. Må hele tiden selv ta kontakt, og alt tar veldig lang tid. Lite fornøyd.
Fantastisk god service på alle måter. Anbefaler alle til å bruke Nemi. De er enestående på pris og behandling av kunden. Sjelden man får så god oppfølging av et forsikringselskap :-)
Masse rot, dårlig informasjon. Uoversiktelige fakturaer
Oppfølging av forsikringene kan bli bedre Gode priser. Oversiktlig *min side*
Hadde lekkasje i tak. Takstmann kom, men ville ikke ta av taket for det kunne han ikke... Fikk tak i taktekker, som viste han hvor lekkasjen oppsto. Takstmannen skrev lekkasje i pipe, noe som tilsier 16000,-!! i egenandel. Dette var på februar. Nå 30 August har jeg ennå ikke fått svar på enten kontantoppgjør eller om jeg får hjelp til skifte av tak innvendig. Aldri mer Nemi etter dette vertfall. Utrolig useriøse. Terningkast 1
Jeg hadde innboforsikring i dette selskapet. Lynnedslag ødela induksjonsovnen min, noe som burde dekkes av forsikringen. Saksbehandleren hos Nemi påstod at det ikke hadde vært tordenvær i mitt område. Ingen erstatning. Dette selskapet overholder ikke sine forpliktelser overfor sine kunder.
Fikk et ganske bra tilbud fra en av deres selgere, og hadde faktisk tenkt å gå for tilbudet, MEN på slutten av samtalen fikk jeg tilbud om 5 flakslodd om jeg gikk inn her å gav dem en positiv omtale... Ganske frekt synes jeg, og det er synd, for det ødelegger potensielt en ypperlig tjeneste og gir et inntrykk av at Nemi forsikring har jukset seg til gode anmeldelser (vet dog ikke om dette er en enkelt selger, eller noe flere bevisst har drevet med)