Jeg fikk vann i kjelleren på grunn av graving i hagen. Jeg tok skaden på min forsikring og ble da trukket for egenandel. Nemi tok kontakt med gravefirmaets forsikringsselskap og fikk tilbake skadeoppgjøret som de hadde betalt til meg. Da har vel ikke min forsikring blitt belastet og jeg burde få igjen egenandelen, noe som ikke har skjedd. Dette er ting som det ikke skulle være nødvendig for meg å følle med på. Det tok også lang tid før takstmann kom. Dårlig.
Det skal sies, Nemi har gode priser på sin forsikring. Men, det er jo først når en trenger hjelp en ser hva pengene er verdt. Jeg får nå refundert for min avbestilte reise grunnet regjeringens reiseråd i forbindelse med Covid19, men ikke uten en viss frustrasjon og lang ventetid som forklares med at prioriteringen har blitt gitt til de som allerede var på reise. I midten av April skulle en tro at de fleste i den gruppen er hjulpet hjem. Min side er som flere nevner nede siden lang tid tilbake, får derfor ikke sjekket detaljene på min avtale. Dernest kommer alle henvendelse via én mailadresse, ikke direkte til den som behandler min sak. Jeg har dermed hatt to kundebehandlere, og da jeg ønsket å ettersende dokumentasjon kunne jeg ikke finne en post adresse direkte til den riktige. Kundebehandler var heller ikke spesielt interessert i den dokumentasjon jeg ønsket å ettersende etter vår telefonkontakt. Nemi må aller først få sin nettside i orden slik at kundene kan logge inn og se sine avtaler. Dernest bør det være én kundebehandler som gir tilgang til sin mailadresse og et direkte telefonnummer. Jeg opplever å ha hatt en begrenset mulighet for kommunikasjon. Jeg er nå i gang med å undersøke betingelser hos andre aktører for mine forsikringer.
Det ble sprengt hus tomt ved mitt hus, fikk skader på grunnmur tak og knust bad og det er motpart som skal dekke dette, men mitt selskap Nemi nekter. Det er gamle skader sier de. Fikk ingen nabovarsel eller det ble ikke tatt bilder eller tilstand på husene rundt om før de sprengte og Nemi nekter på å hjelpe. Folkens bytt selskap omgående, dette er et elendig selskap. De er bra på pris, men hva hjelper det da du må dekke skader som du blir påført av andre. Dårlig og svare på tlf og mail.
Har ventet nå i ca et år for å komme inn på mine sider. Står bare at de jobber med ny nettside, og er snart tilbake. Da må jeg ringe visst jeg lurer på noe ang forsikringen min osv. Dette synes jeg er alt for dårlig. Noen kundebehandlere svarer deg på tlf med en litt sur tone. Hjelper ikke å ha ok priser, når resten er bare tull. Her kan det meste bli bedre, ikke minst å få nettsiden oppe å gå igjen.
Fikk en super avtale hos de i starten av 2020! Delkasko forsikring som de sa var 870kr i månden for meg! Fikk ikke faktura for januar, februar, mars. Men kom nå i april på 10,000kr!!! Dette er sykt
Flyttet alle forsikringene mine over til nemi i desember. Min side var da nede. Nå er vi kommet ut i april og den er fortsatt nede. Det er ikke bra nok. Vurderer gå videre til annet selskap.
Har ventet nå i ca 6 mnd for å komme inn på mine sider. Står bare at de jobber med ny nettside, og er snart tilbake. Da må jeg ringe visst jeg lurer på noe ang forsikringen min osv. Dette synes jeg er alt for dårlig. Noen kundebehandlere svarer deg på tlf med en litt sur tone. Hjelper ikke å ha ok priser, når resten er bare tull. Her kan det meste bli bedre, ikke minst å få nettsiden oppe å gå igjen.
Overhodet ingen informasjon eller oppfølging. Prisjusteringer som er relativt stive uten noen form for info før det skjer. "Min side" har ikke fungert på aldri så lenge og alt må derfor foregå pr. telefon eller mail.
Dette er useriøs firma, forsikringselskap elendig kundebehandling er veldig dårlig, anbefaler aldri dette forsikringsselskap.
Kunde siden januar. Fikk en dårlig oppstart med skade på Teslaen. Dette ble tadd tak i med en gang og det sto raskt penger på kontoen. Kan i tillegg nevne at jeg ble møtt med den ypperste høflighet av en kundebehandler som alltid har tadd telefonen når jeg har ringt inn. Har allerede anbefalt Nemi forsikring til flere på jobben
Etter et hackerangrep la de ned min side. Etter det har de ikke greid å stable på beina en ny løsning og alt må gå via kundeservice. Dvs jeg kan ikke logge inn å se mine forsikringer, men må ringe til de.
Tatt godt i mot. Aner ikke hvordan det blir hvis skade inntreffer. Er også spendt på om dere legger 20% på polisen til neste år, som andre selskaper gjør.
God pris og gode betingelser. Rask hjelp ved behov for forsikringen. Kan alltids bli enda billigere. Våre erfaringer: god kundeveileder / kontaktperson Rask hjelp når vi trengte bruk av forsikringen.
Har aldri opplevd problemer med de få skadesakene jeg har hatt. Svært konkurransedyktige priser, og veldig dyktige forsikringsrådgivere. Dette selskapet får mine høyeste anbefalinger.
Bare positive opplevelser med Nemi etter 5 år som kunde. Personlig oppfølging av samme rådgiver er et stort pluss.
Er utrolig fornøyd med Nemi forsikring og med vår rådgiver. Får alltid kjapt svar og vi får alltid hjelp med det vi trenger. Veldig god service. Har egentlig ingenting å klage på.
Rimelig og bra + +. Jeg snakket med noen andre før jeg sa ja til dem. NEMI først å fremst ga meg god pris og innhold 👍🙂👍
Hyggelige og serviceinnstilte medarbeidere. Ringer deg opp så snart de er ledige, og kommer med gode råd hvis du lurer på noe. Anbefales. Har selv vært hos Gjensidige, If, Codan m.fl., men anbefaler gjerne Nemi til alle venner og kjente.
Mine erfaringer med Nemi er veldig gode. Nå har vi vært så heldig/uheldig å teste flere deler av forsikringsavtalen og Nemi har vært enkle og greie å forholde seg til hver gang. Vi har hatt bytte av frontrute på bilen, vannlekkasje i huset og reiseforsikring utbetaling i løpet av kort tid. Nemi har levert 100% alle gangene.
De gjør alt de kan for å unngå å betale ut penger etter skade. I mitt tilfelle var det helt tydelig at den såkalt nøytrale takstmannen ikke var nøytral. Når man betaler over 40000 i forsikringer per år, bør man få hjelp når ulykken er ute.
Har vore kunde i NEMI i mange år og har mange forsikringer der. Har hatt to skader ila denne tiden og har svært god erfaring med NEMI idf.
Ikke noe god erfaring. Øker forsikringsbeløp uten å gi beskjed, svarer ikke på henvendelser, sier de ikke har mottatt noe e-post osv. Dårlig kundehandsaming og veldig dyre. Ikke forståelsefulle eller hjelpsomme.
Gått 5 mnd å ikke fått svar på skadesaken (som er rimelig rett-fram sak) De drøyer der for hver mail tlf jeg tar. Har tatta saken med Fink'n
Kontaktet de i sept for å få et tilbud på forsikring av min butikk da jeg har alle mine andre forsikringer der, 5 stk. De lovte å ta kontakt, kontaktet de igjen i januar, de lover å videreformidle og ta kontakt, enda ikke hørt noe....
Mistet ryggsekk i en taxi. Den dukket aldri opp på hittegods og taxi sentral ble kontaktet men fant ikke sekken. Nemi mente det ikke var grunnlag for erstatning for stjålne eiendeler.