Meny

Nemi Forsikring omtaler og erfaringer

3,5/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
4
av 29 innen
forsikringsselskap
67%
anbefaler
Nemi Forsikring
Filtrer omtaler
483
168
94
74
173
Sorter omtaler etter
Viser av 992 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Nemi Forsikring?
Nils B. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Mine erfaringer"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har vore kunde i NEMI i mange år og har mange forsikringer der. Har hatt to skader ila denne tiden og har svært god erfaring med NEMI idf.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ubrukelig"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ikke noe god erfaring. Øker forsikringsbeløp uten å gi beskjed, svarer ikke på henvendelser, sier de ikke har mottatt noe e-post osv. Dårlig kundehandsaming og veldig dyre. Ikke forståelsefulle eller hjelpsomme.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Komplett innkompetanse"
3 syns denne omtalen er nyttig

Gått 5 mnd å ikke fått svar på skadesaken (som er rimelig rett-fram sak) De drøyer der for hver mail tlf jeg tar. Har tatta saken med Fink'n

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeoppfølging"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kontaktet de i sept for å få et tilbud på forsikring av min butikk da jeg har alle mine andre forsikringer der, 5 stk. De lovte å ta kontakt, kontaktet de igjen i januar, de lover å videreformidle og ta kontakt, enda ikke hørt noe....

Øyvind W. Ø
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig reiseforsikring"

Mistet ryggsekk i en taxi. Den dukket aldri opp på hittegods og taxi sentral ble kontaktet men fant ikke sekken. Nemi mente det ikke var grunnlag for erstatning for stjålne eiendeler.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Veldig rask respons, god service og pris"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har kun hatt én skade med Nemi forsikring (bil kasko), og det ble ordnet uten problemer eller forsinkelser. Jeg har også en kontaktperson som svarer på mail/telefon raskere enn man kan forvente. Et minus med Nemi er at websidene deres (Min Side) ikke har fungert på veldig lenge, så man må kontakte dem pr. mail/tlf. for å se avtale o.l. Prisene deres har imidlertid vært helt uslåelige.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Total mangel på kundeservice"
6 syns denne omtalen er nyttig

Er sikker på at de gode omtaler som er gitt her, er noe de ansatte hos Nemi registrerer selv... noe må de jo gjøre i løpet av en dag, de har i hvert fall ikke tid til å svare deg på mail, tlf. osv... har en liten fillesak gående med dette selskapet, noe så "stort" som en skade på frontvindu på en av bilene mine..., har ellers ikke hatt noen skade på noen ting i de årene jeg har vært kunde. Anbefaler INGEN å tegne noen som helst forsikring gjennom dette selskapet, Du vil helt sikkert bli tilbudt en fordelaktig pris på dine forsikringer ved forespørsel om pris, man kan love deg at de ved neste hovedforfall har en prisøkning på 15 - 20%.

Rolf P. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt og uoversiktelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Får ikke sjekket mine forsikringer da Min side funksjonen har vært ned i lang tid. Prisen har øket og selskapet har selv bestemt forfallsdato, noe som ikke kunne endres påsto de. Vurderer sterk bytte av selskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig info, ingen "min side""
3 syns denne omtalen er nyttig

Selskapet var rimelig når jeg tegnet forsikring for 6 - 8 år siden, men i år var det en kraftig prisstigning. Virker som de gir nye kunder rimelige priser, men øker prisen når de har hatt kunden noen år.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Verdsatt kundebehandling."
1 syns denne omtalen er nyttig

Synes det alltid er hyggelig kundeservice, er det noe så bistår de. Har ikke hatt noe skade så jeg vet ikke hvordan de er på det.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Serviceinnstilt"
3 syns denne omtalen er nyttig

Trivelige ansatte og villige til å strekke seg langt, for å gjøre sitt ytterste for kunden sin. Konkurransedyktige priser og betingelser. Min side var også veldig enkel og oversiktig, og den blir vel enda bedre etter nye oppdateringer. Noe jeg setter pris på og legger merke til, er at Nemi forsikring, aldri snakker negativt om sine konkurrenter. Det synes jeg forteller mye om et firma, og hvilke holdninger de har. Jeg har ingenting å utsette på Nemi forsikring, og de jobber for å få fornøyde kunder, og jeg har bare positive erfaringer med Nemi forsikring. Punktlig med forhåndsvarsling av fakturaene/avtalegiroen, oversikte fakturaoppsett og de ulike forsikringsvilkårene. De kommer med gode råd, slik at man ikke betaler på forsikringer, som man ikke har behov for. Det er sjelden man opplever, og det forteller vel mye om at Nemi forsikring, tenker på kundene sine, fremfor sin egen vinning. Topp service og support, så jeg anbefaler gjerne Nemi forsikring til alle sammen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Min side - mangler fortsatt etter flere mnd borte"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har nå ventet i flere måneder på at jeg skal få ny og oppdatert "MIN SIDE" men ingenting skjer. Det kan da ikke ta snart et halvt år for å få laget en ny "MIN SIDE".

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Jeg tror jeg betaler for mye der pr. dags dato"
1 syns denne omtalen er nyttig

Etter bilskaden jeg hadde for ca. 2 år siden etter en påkjørsel av en annen bil som forlot ulykkesstedet, så handlet Nemi veldig profesjonelt og raskt. Samtidig som de hadde et godt erstatningstilbud til meg. Som jeg takket ja til.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Utmerket service og best pris 😀"

Anbefaler å handle forsikring hos (anonymisert) på Lillestrøm, utmerket bra service og best pris 👍🏼😀

Kai R. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Ingen over, mange under. Nemi, for veien videre."

Etter å ha søkt seg grønn etter gode priser, vilkår, og service, så havnet valget på Nemi forsikring. Uten tvil den beste kundeservicen jeg har opplevd, fikk hjelp som rett å slett reddet meg. Priser og vilkår er det heller ikke noe å utsette på, og anbefaler Nemi forsikring på det varmeste. God helg👍👌

Kundetilfredshet
Kundeservice
"God service"

Har ikke brukt dette selskapet til skader. Er interessert i og tegne innboforsikring på mitt eksisterende forsikringsbehov.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fornuftig pris og god oppfølging"

Nemi har god pris på sine tjenester og sparte mye første gangen jeg byttet over til dem. De har vist god oppfølging underveis også. Savner at de ringer opp for å ta tak i eventuelt endringer på forsikring ved behov.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Forsikring på hund"

Hadde forsikret vår hund, som dessverre ble syk og måtte avlives. Informerte forsikringsselskapet underveis i prosessen. Ble møtt med stor sympati, og forståelse hos forsikringsselskapet. Alle dokumenter fra Evidensia dyresykehus og dyreklinikk ble oversendt, og forsikringsoppgjøret ble utbetalt etter 4.dager!! Kan på det varmeste anbefale dem. Har bare god erfaring gjennom flere år.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Mine Sider"
5 syns denne omtalen er nyttig

Hei! Kan dere sei meg hvor det er blitt av Mine Sider? Er kunde hos dere, men kommer meg ikke inn!!! Den har vert ute av drift i flere måner!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Behandling av skadesak"
1 syns denne omtalen er nyttig

Saksbehandleren jeg kom i kontakt med var vanskelig å snakke med. Var lite villig til å hjelpe og var lite imøtekommende. Føler meg dårlig behandlet.

Lisa M. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Dårlig kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ekstremt dårlig kundeservice, svarer ikke på viktige mailer, umulig å komme gjennom på telefon. Informerer ikke om oppsigelser når du tegner forsikringen. Og ikke minst oppsigelsestid på husforsikring og innbo på ett hus som allerede er solgt.

William J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Mikke Mus selskap - styr unna!"
8 syns denne omtalen er nyttig

NEMI er helt elendig på kundeservice, Min Side som ikke fungerer, krangler bestandig på utbetalinger, og generelt et dårlig selskap hvor man ikke føler seg ivaretatt. Jeg har hatt DNB det siste året nå, etter å hatt NEMI i fire år, og det er natt og dag. Billigere priser, bedre service, og gode nettjenester.

Anders F. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Stigende premie"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra service og hyggelig betjening, men ofte lang ventetid på telefon før svar. Rask saksbehandling når man først kommer igjennom. Savner å kunne betale via e-faktura da det blir tungvint med utfylling av bankbetaling manuell.

Anne B. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Gode priser og god kundebehandling"
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd med Nemi forsikring. Både prismessig og god kundeservice. Også positivt at vi har dyktige rådgivere lokalt her vi bor. Et forsikringsselskap som anbefales på det sterkeste

Ørjan V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Har ikkje benyttet forsikringen"
3 syns denne omtalen er nyttig

Nettsiden er nede, og ingen svarer på mailkorrespondansen min. Ønsket å utvide forsikringene mine, men Nemi har visst ikkje tid, kapasitet eller nettverktøy til dette.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR