Meny

Nemi Forsikring omtaler og erfaringer

3,4/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
5
av 29 innen
forsikringsselskap
67%
anbefaler
Nemi Forsikring
Filtrer omtaler
485
169
96
81
175
Sorter omtaler etter
Viser av 1006 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Nemi Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Rot surr og uoversiktlig."
2 syns denne omtalen er nyttig

Bare surr og rot med faktura. (Min side) har ikke fungert så lenge jeg har hatt forsikringer der. Ikke folk på kundeservice som tar tlf. Forsøkte å ringe mange ganger over 2 dager uten svar. Tlf svarer det er å de ringer tilbake når det er din tur. Bare rot og tull, velg et annet selskap da servicen er dårlig. Har vel ikke råd til å ansette kundebehandlere da prisene på forsikringer ikke tillater det. Viktigere å selge forsikringer enn å ta vare på de kundene som har forsikringer i Nemi. Du får en fast kundebehandler når du tegner forsikring å alt høres greit ut. Så fort du har tegnet avtale blir kundebehandler og servicen borte. Mulig de har hjemmekontor å driver med andre ting enn å gjøre jobben sin.

Thorunn H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Bare positivt og knall bra service."

Har hatt Nemi nå i 5år og vi er bare fornøyd! Vi opplevde sykdom på reise i USA og alt var bare så bra. Kontakten var knall og alt gikk smurt fra start til slutt. Det samme kan vi si om bil. Vil absolutt anbefale Nemi til alle og en🤩

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Greit så langt"

Har ikke hatt noen skader gjennom 50 år. Det er når man får skader/oppgjør at man kan vurdere selskapet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Veldig god kundeservice."
1 syns denne omtalen er nyttig

Tusen takk for veldig god service jeg hadde fått på tlf i dag. Dagens erfaring gir enda to tomler opp! (Anonymisert) var fantastisk, profesjonell og tålmodig! Takk for det!

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Topp service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Endelig fikk jeg avtale som jeg personlig setter pris på... For første gang på lenge så har jeg endelig en verdi forsikring på min gamle Chopper, og fikk god avtale på både hus, bil og div. Et selskap med personlig kontakt og hjemme besøk sier mere enn noen av de andre selskaper som selger forsikringer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Super service og beste pris"
1 syns denne omtalen er nyttig

Raske svar og alt blir utført uten at det krever noe av meg som kunde. God kommunikasjon og for vår del desidert beste pris. Føler oss godt ivaretatt og at de virkelig ønsker det beste for oss.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Nemi Forsikring - tilbakemelding"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi har hatt et samarbeid med Nemi Forsikring noen år nå og er meget godt fornøyd. God kunderådgiver og sparringspartner.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Holder det de lover"
1 syns denne omtalen er nyttig

Uansett hva jeg har trengt hjelp med har (anonymisert) fikset det med en gang. Ekspeditt, dyktig og løsningsorientert.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Rask og god personlig service, konkurransedyktig på pris"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hadde behov for både å oppdatere noen eksisterende poliser og tegne noen nye. Opplevde personlig og god service, rask respons, NEMI har også konkurransedyktige priser. I motsetning til større selskaper kommer man til en personlig kunderådgiver som følger deg opp igjennom hele prosessen uten å trykke mange valg via en automatisk svarer.

Kjell H. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Anonymitet"

En ny kunde kunne trenge litt opplysninger som velkomst. Kanskje man kunne forvente tilsendt et skadeskjema ved bilforsikring.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Oppgjør"
1 syns denne omtalen er nyttig

Raskt oppgjør ved skade er det som gjør meg mest fornøyd. Rimeligere enn der jeg var tidligere også. Trekker ned litt pga nettsiden ikke har fungert etter de hadde et angrep høsten 2019.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Nærmest svindel"
4 syns denne omtalen er nyttig

Hadde forsikringene mine hos Vardia forsikring i noen år med gode avtaler på hva som skulle dekkes i hver forsikring. Så ble de kjøpt opp av Nemi forsikring, de økte prisen litt på forsikringene, men skrev at det ikke skulle bli noe forandret. Etter å ha forsøkt å komme inn på nettsidene deres over 1 år for å se hva forsikringene mine dekker, tok jeg endelig kontakt på tlf. Fikk tilsendt på email vilkår, betingelser og hva jeg betaler. Der kunne jeg se til min forferdelse at blant annet reiseforsikringa jeg betaler plutselig ikke dekker annet enn tyveri og avbestilling, mens medisinsk er finurlig skrevet at man må ha med seg EU folketrygden kort, som kun gir rettighet å få samme pris på helsetjenester i landet du er i på lik linje med dem som bor der. Jeg har jobbet i utlandet over flere år, hvor den viktigste forsikringa for meg er unlimited dekning på medesinsk hjelp om uhellet skulle skje. Var flere andre ting de hadde fjernet fra mine forsikringer etter oppkjøpet av Vardia. Innbo hadde jeg bedt om å øke dekningen til 500 000 for få år siden, den var kun nede på 300 000 å noe. Men nå er jeg altfor forbanna til å tenke klart. Hold dere unna folkens!

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Om fokus kun er på årspremien kan du godt velge Nemi. De kan gi gode tilbud og øker så prisen kraftig i ettertid. Tilbyr en elendig kundeservice og forsikringsagenter som feilinformerer. Ingen hjelp å få om uhellet er ute. Et selskap gjennomgående preget av rot.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"God erfaring. Følte meg ikke tvunget for ekstra avtaler."

God service. Det var lett å bytte og selgeren var ærlig når han sa direkte om visse avtale blir virkelig billigere eller nei, selv om det én forsikring var ca. det samme pris som nåværende selskapet, jeg byttet til Nemi fordi selgeren var ærlig og sant. Takk!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Dårlig oppfølging"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg fikk vann i kjelleren på grunn av graving i hagen. Jeg tok skaden på min forsikring og ble da trukket for egenandel. Nemi tok kontakt med gravefirmaets forsikringsselskap og fikk tilbake skadeoppgjøret som de hadde betalt til meg. Da har vel ikke min forsikring blitt belastet og jeg burde få igjen egenandelen, noe som ikke har skjedd. Dette er ting som det ikke skulle være nødvendig for meg å følle med på. Det tok også lang tid før takstmann kom. Dårlig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Vanskelig dialog"
5 syns denne omtalen er nyttig

Det skal sies, Nemi har gode priser på sin forsikring. Men, det er jo først når en trenger hjelp en ser hva pengene er verdt. Jeg får nå refundert for min avbestilte reise grunnet regjeringens reiseråd i forbindelse med Covid19, men ikke uten en viss frustrasjon og lang ventetid som forklares med at prioriteringen har blitt gitt til de som allerede var på reise. I midten av April skulle en tro at de fleste i den gruppen er hjulpet hjem. Min side er som flere nevner nede siden lang tid tilbake, får derfor ikke sjekket detaljene på min avtale. Dernest kommer alle henvendelse via én mailadresse, ikke direkte til den som behandler min sak. Jeg har dermed hatt to kundebehandlere, og da jeg ønsket å ettersende dokumentasjon kunne jeg ikke finne en post adresse direkte til den riktige. Kundebehandler var heller ikke spesielt interessert i den dokumentasjon jeg ønsket å ettersende etter vår telefonkontakt. Nemi må aller først få sin nettside i orden slik at kundene kan logge inn og se sine avtaler. Dernest bør det være én kundebehandler som gir tilgang til sin mailadresse og et direkte telefonnummer. Jeg opplever å ha hatt en begrenset mulighet for kommunikasjon. Jeg er nå i gang med å undersøke betingelser hos andre aktører for mine forsikringer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ingen hjelp og få ved skade nekter for alt ansvar"
5 syns denne omtalen er nyttig

Det ble sprengt hus tomt ved mitt hus, fikk skader på grunnmur tak og knust bad og det er motpart som skal dekke dette, men mitt selskap Nemi nekter. Det er gamle skader sier de. Fikk ingen nabovarsel eller det ble ikke tatt bilder eller tilstand på husene rundt om før de sprengte og Nemi nekter på å hjelpe. Folkens bytt selskap omgående, dette er et elendig selskap. De er bra på pris, men hva hjelper det da du må dekke skader som du blir påført av andre. Dårlig og svare på tlf og mail.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Trukket fra min bonusen"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har ventet nå i ca et år for å komme inn på mine sider. Står bare at de jobber med ny nettside, og er snart tilbake. Da må jeg ringe visst jeg lurer på noe ang forsikringen min osv. Dette synes jeg er alt for dårlig. Noen kundebehandlere svarer deg på tlf med en litt sur tone. Hjelper ikke å ha ok priser, når resten er bare tull. Her kan det meste bli bedre, ikke minst å få nettsiden oppe å gå igjen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Forferdelig mot unge personer"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk en super avtale hos de i starten av 2020! Delkasko forsikring som de sa var 870kr i månden for meg! Fikk ikke faktura for januar, februar, mars. Men kom nå i april på 10,000kr!!! Dette er sykt

Øystein
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Min side fremdeles nede"
3 syns denne omtalen er nyttig

Flyttet alle forsikringene mine over til nemi i desember. Min side var da nede. Nå er vi kommet ut i april og den er fortsatt nede. Det er ikke bra nok. Vurderer gå videre til annet selskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"
6 syns denne omtalen er nyttig

Har ventet nå i ca 6 mnd for å komme inn på mine sider. Står bare at de jobber med ny nettside, og er snart tilbake. Da må jeg ringe visst jeg lurer på noe ang forsikringen min osv. Dette synes jeg er alt for dårlig. Noen kundebehandlere svarer deg på tlf med en litt sur tone. Hjelper ikke å ha ok priser, når resten er bare tull. Her kan det meste bli bedre, ikke minst å få nettsiden oppe å gå igjen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Veldig dårlig oppfølging og informasjon"
4 syns denne omtalen er nyttig

Overhodet ingen informasjon eller oppfølging. Prisjusteringer som er relativt stive uten noen form for info før det skjer. "Min side" har ikke fungert på aldri så lenge og alt må derfor foregå pr. telefon eller mail.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dette er useriøs firma "
2 syns denne omtalen er nyttig

Dette er useriøs firma, forsikringselskap elendig kundebehandling er veldig dårlig, anbefaler aldri dette forsikringsselskap.

Håkon B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask og pålitelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kunde siden januar. Fikk en dårlig oppstart med skade på Teslaen. Dette ble tadd tak i med en gang og det sto raskt penger på kontoen. Kan i tillegg nevne at jeg ble møtt med den ypperste høflighet av en kundebehandler som alltid har tadd telefonen når jeg har ringt inn. Har allerede anbefalt Nemi forsikring til flere på jobben

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Minside hos Nemi har ikke virket på ~6mnd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Etter et hackerangrep la de ned min side. Etter det har de ikke greid å stable på beina en ny løsning og alt må gå via kundeservice. Dvs jeg kan ikke logge inn å se mine forsikringer, men må ringe til de.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR