Meny
Nemi Forsikring er kjøpt av Storebrand
Nemi Forsikring har blitt kjøpt av forsikringsselskapet Storebrand. Eksisterende Nemi kunder vil gradvis bli overført til selskapets nye eier, Storebrand. Klikk her for å lese omtaler om Storebrand.

Nemi Forsikring omtaler og erfaringer

3,4/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
0
av 29 innen
forsikringsselskap
67%
anbefaler
Nemi Forsikring
Filtrer omtaler
487
173
99
81
176
Sorter omtaler etter
Viser av 1016 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Nemi Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Verdsatt kundebehandling."
1 syns denne omtalen er nyttig

Synes det alltid er hyggelig kundeservice, er det noe så bistår de. Har ikke hatt noe skade så jeg vet ikke hvordan de er på det.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Serviceinnstilt"
3 syns denne omtalen er nyttig

Trivelige ansatte og villige til å strekke seg langt, for å gjøre sitt ytterste for kunden sin. Konkurransedyktige priser og betingelser. Min side var også veldig enkel og oversiktig, og den blir vel enda bedre etter nye oppdateringer. Noe jeg setter pris på og legger merke til, er at Nemi forsikring, aldri snakker negativt om sine konkurrenter. Det synes jeg forteller mye om et firma, og hvilke holdninger de har. Jeg har ingenting å utsette på Nemi forsikring, og de jobber for å få fornøyde kunder, og jeg har bare positive erfaringer med Nemi forsikring. Punktlig med forhåndsvarsling av fakturaene/avtalegiroen, oversikte fakturaoppsett og de ulike forsikringsvilkårene. De kommer med gode råd, slik at man ikke betaler på forsikringer, som man ikke har behov for. Det er sjelden man opplever, og det forteller vel mye om at Nemi forsikring, tenker på kundene sine, fremfor sin egen vinning. Topp service og support, så jeg anbefaler gjerne Nemi forsikring til alle sammen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Min side - mangler fortsatt etter flere mnd borte"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har nå ventet i flere måneder på at jeg skal få ny og oppdatert "MIN SIDE" men ingenting skjer. Det kan da ikke ta snart et halvt år for å få laget en ny "MIN SIDE".

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Jeg tror jeg betaler for mye der pr. dags dato"
1 syns denne omtalen er nyttig

Etter bilskaden jeg hadde for ca. 2 år siden etter en påkjørsel av en annen bil som forlot ulykkesstedet, så handlet Nemi veldig profesjonelt og raskt. Samtidig som de hadde et godt erstatningstilbud til meg. Som jeg takket ja til.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Utmerket service og best pris 😀"

Anbefaler å handle forsikring hos (anonymisert) på Lillestrøm, utmerket bra service og best pris 👍🏼😀

Kai R. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Ingen over, mange under. Nemi, for veien videre."

Etter å ha søkt seg grønn etter gode priser, vilkår, og service, så havnet valget på Nemi forsikring. Uten tvil den beste kundeservicen jeg har opplevd, fikk hjelp som rett å slett reddet meg. Priser og vilkår er det heller ikke noe å utsette på, og anbefaler Nemi forsikring på det varmeste. God helg👍👌

Kundetilfredshet
Kundeservice
"God service"

Har ikke brukt dette selskapet til skader. Er interessert i og tegne innboforsikring på mitt eksisterende forsikringsbehov.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fornuftig pris og god oppfølging"

Nemi har god pris på sine tjenester og sparte mye første gangen jeg byttet over til dem. De har vist god oppfølging underveis også. Savner at de ringer opp for å ta tak i eventuelt endringer på forsikring ved behov.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Forsikring på hund"

Hadde forsikret vår hund, som dessverre ble syk og måtte avlives. Informerte forsikringsselskapet underveis i prosessen. Ble møtt med stor sympati, og forståelse hos forsikringsselskapet. Alle dokumenter fra Evidensia dyresykehus og dyreklinikk ble oversendt, og forsikringsoppgjøret ble utbetalt etter 4.dager!! Kan på det varmeste anbefale dem. Har bare god erfaring gjennom flere år.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Mine Sider"
5 syns denne omtalen er nyttig

Hei! Kan dere sei meg hvor det er blitt av Mine Sider? Er kunde hos dere, men kommer meg ikke inn!!! Den har vert ute av drift i flere måner!!

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Behandling av skadesak"
1 syns denne omtalen er nyttig

Saksbehandleren jeg kom i kontakt med var vanskelig å snakke med. Var lite villig til å hjelpe og var lite imøtekommende. Føler meg dårlig behandlet.

Lisa M. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Dårlig kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ekstremt dårlig kundeservice, svarer ikke på viktige mailer, umulig å komme gjennom på telefon. Informerer ikke om oppsigelser når du tegner forsikringen. Og ikke minst oppsigelsestid på husforsikring og innbo på ett hus som allerede er solgt.

William J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Mikke Mus selskap - styr unna!"
8 syns denne omtalen er nyttig

NEMI er helt elendig på kundeservice, Min Side som ikke fungerer, krangler bestandig på utbetalinger, og generelt et dårlig selskap hvor man ikke føler seg ivaretatt. Jeg har hatt DNB det siste året nå, etter å hatt NEMI i fire år, og det er natt og dag. Billigere priser, bedre service, og gode nettjenester.

Anders F. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Stigende premie"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra service og hyggelig betjening, men ofte lang ventetid på telefon før svar. Rask saksbehandling når man først kommer igjennom. Savner å kunne betale via e-faktura da det blir tungvint med utfylling av bankbetaling manuell.

Anne B. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Gode priser og god kundebehandling"
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd med Nemi forsikring. Både prismessig og god kundeservice. Også positivt at vi har dyktige rådgivere lokalt her vi bor. Et forsikringsselskap som anbefales på det sterkeste

Ørjan V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Har ikkje benyttet forsikringen"
3 syns denne omtalen er nyttig

Nettsiden er nede, og ingen svarer på mailkorrespondansen min. Ønsket å utvide forsikringene mine, men Nemi har visst ikkje tid, kapasitet eller nettverktøy til dette.

Branislav Z
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Nemi er veldig bra og dyktige forsikring, jeg er svært fornøyd med dem"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi hadde en opplevelsen med hunden vår. Hun ble operert og lå på sykehus 1 døgn. Vi tok kontakt med Nemi forsikring og de gjørt best som de kunne. Vi var veldig fornøyd hvordan de ordnet alt med sykehus.

Christoffer M. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"God service"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har ikke hatt noen problemer med hverken oppstart eller endring av forsikring (bil) Var heller ingen problem å gå fra en bil til en annen

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Rimelig og god forsikring"
3 syns denne omtalen er nyttig

Vi har rimelig bilforsikring, innbo og reise forsikring gjennom Nemi i 3 år. Vi har høy egenandel og ingen skader eller ulykker under tiden.

Martin Ø
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dyr mc forsikring ungdom"
2 syns denne omtalen er nyttig

Min side har vært nede en mannsalder snart. Har også dyr forsikring på lett mc for ungdom (over 1000 kr pr mnd). Sjekket med IF. De forlanger under 500 pr mnd. (Gjelder delekasko, der eier er eneste fører f: 2005, vegavg inkl)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Skulle uhellet treffe deg eller din familie så håper jeg at du har et annet forsikringsselskap"
6 syns denne omtalen er nyttig

Skulle uhellet treffe deg eller din familie så håper jeg at du har et annet forsikringsselskap. 1. Trenger du informasjon hva din forsikring dekker så finner du ingen ting på deres hjemmesider. 2. Det tok over 2 uker før henvendelsen min ble besvart på mail (etter ulykken) 3. Ringer du dem så blir du satt over til andre tjenester. Disse kan ikke si hva din forsikring dekker og du får beskjed om å kontakte nemi. (Sirkel). 4. Skjer uhellet i helga så har nemi stengt. 5. Du kan havne i en telefonkø som ikke fungerer! 6. Informasjon blir noen ganger sendt via sms. Sms tjenesten fungerer ikke! 7. Avtaler om å bli ringt tilbake på, blir ikke holdt. Du må selv ringe dem. 8. Nektet meg hjemreise (dette er en del av forsikringen min) fordi de syntes det var for dyrt. Fikk beskjed om ta hotell og om en sum som ble dekket. Summen ble ikke dekket etterpå (kun delvis)! 9. Pnkt 8 ble telefonlogget hos dem. Logg brukes kun mot DEG. 10. Ved å involvere Nemi kom reparasjonen 3 ganger høyere hos verksted.

Fredrik S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Fikk ett ok tilbud..."
5 syns denne omtalen er nyttig

Ba og og få ett tilbud på to biler, hus, reise, innbo og liv. det fikk jeg på tlf, ikke på e-post. Jeg har prøvd og ringe tilbake ca 10 ganger for og takke ja til tilbudet. Jeg har gitt opp og få takket ja, så jeg tok neste på listen. 200kr dyrere. Ser ut som det var en god løsning, da jeg fant denne siden... ELENDIG KUNDESERVICE!

Christopher
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Gode priser og rask kundebehandling"
4 syns denne omtalen er nyttig

Vi bestemte oss for å samle alle forsikringer og sendt henvendelse til alle de største forsikringsselskapene. Enkelte har ikke svart, mens andre absolutt skulle prate på telefon selv om jeg spesifikt ba om å bli kontaktet på mail. Nemi fikk mail av meg på kvelden, morgen etter hadde jeg et meget godt skriftlig tilbud i innboksen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Kjapp, trygg og god"
4 syns denne omtalen er nyttig

Kjapt å skifte til Nemi forsikring. De kontakter deg tilbake raskt etter henvendelse. De bør imidlertid få nettsiden sin opp og gå. Kan være trege å svare på telefon.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Lite kundefokus"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bruker minimum en uke å besvare epost. Fryktelig lang behandlingstid ved skadehåndtering. Nettsider som har vært nede i over 3 mnd.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR