Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi kontaktet Nemi for tilbud både privat og Firma! Privat svarte dem ganske så fort og vi fikk ett grei tilbud! Så spurte vi dem om firma forsikring! Etter at vi leverte dem alle gamle polisene de vile ha, tokk det en uke før vi fikk ett telefon! ( menn ikke ett eneste tilbud!) I mellom tiden hadde vi kontaktet andre selskap om tilbudene og di hadde svar på dagen! Uten at vi måte sende inn ett eneste polis vi hadde fra før! Litt rar dette? Opplevte dem på telefon som plaksomt og irriterende! Han duden på telefon prøvte å forklare meg at han first å fremst må prioritere de som er forsikret fra før, før di behandle nye kunde!! Merklig forklaring dette!! Lure på om di trenger like lang tid å behandle skadene til folk? NO THANKS!!
Stor fornøyd som kunde - så langt. I forhold til andre tilbud.
Har blitt oppringt selv om jeg står som oppført i Brønnøysundregisteret som reservert mot telefonsalg, og vi ikke har noe tidligere kundeforhold. Resultat: 2 klager til forbrukerombudet.
Ga meg veldig bra pris på forsikring til bilen min, har alltid vært god på pris.
Alt har fungert tilfredstillende både på nett og i kontakt med kundeservice.
Hadde personskade etter biluhell og Nemi gjør alt de kan for å unndra seg ansvar. De fikk for eksempel en 79 år gammel pensjonert lege til å dikte diagnoser som skal bortforklare skadene etter uhellet.
Ok forsikringsselskap men prisen sniker seg oppover etter hvert.
Generelt gode priser og god dekning. Grei kundebehandler. Fleksible på alle måter.
Meget rask oppfølging i en komplisert sak, og hyggelig kundebehandler, men ikke helt fornøyd med det svar jeg fikk. Tror ikke saksbehandler helt forsto alvoret i min situasjon.
Umulig å få tak på en person å snakke med om priser. Uansvarlig høy prisstigning fra 2. År. Til tross for at jeg forsikret meg med selger om at tilbudet ved oppstart ikke var et lokketilbud. Opp til 34% prisstigning fra år 2.
Bra priser og lett å få tak i via tlf. Personlig service kan bli enda bedre.