Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De var gode på pris helt til uhellet skjedde (bil). Da økte først prisen på samtlige 3 forsikringer med 30% hver. Dette kalte de indeksregulering.. Deretter økte premien på bilforsikringen med over 50%. Dette samlet gav en økning på over 100% på forsikring av bil fra en måned til den neste. Plutselig var de flere 1000 kr dyrere enn f. eks Storebrand m.fl. Som i utgangspunktet er et dyrt selskap.
Vi hadde dessverre innbrudd, hvor skadeomfang var både knuste ruter, ødelagt gulv, stjålet smykker, sølvtøy, sparegriser, klær vesker og diverse. Hadde en veldig god dialog med skadeavdelingen, og etter våre nøye spesifikasjoner fikk vi veldig greit oppgjør. Vi er svært tilfredse med både salgsleddet (god på pris) og oppgjørsiden. Anbefaler gjerne Nemi til andre.
De er meget vriene når skaden var skjedd, ble oppringt av verksted og nærmest truet til og gjøre opp selv pga nemi ikke utbetalte pengene? Meget ubehagelig situasjon og havne i!! Så øket de premien med mer enn 100% pga skaden de brukte 4 mnd på betale verkstedet jeg brukte ved skade..! Verksted med flere hadde bare negative opplevelser med nemi ang oppgjør ved skade..?
Hadde Nemi i fire år. Meldte skade to ganger og oppgjøret gikk helt smertefritt. Skulle forsikre en ny bil gjennom de og da slo de seg helt vrange. Da ble det bytte.
Prisen på forsikring økte før jeg fikk beskjed. Fant ut selv ved å sjekke nettbanken. Ikke bra.
Desidert billigst av alle!!!! God og rask service!!
Kundebehandleren som ønsket oss velkommen som medlem var hyggelig og lovet oss en god og billig forsikring. Men da skaden først inntraff og vi trengte råd/hjelp, ble vi straks avvist og vi følte oss ikke godt ivaretatt. Beskjeden om at vi ikke fikk dekket noe som helst var kort og konsis, og vi syntes ikke vi fikk det vi ble lovet. Informasjon ved innmelding var tydelig mangelfull.