Sparebank 1 Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Pris og vilkår er konkurransedyktige, men det tar lang tid før man blir oppringt igjen. Kundebehandlerne oppleves også som brå og lite kunnskapsrike. Vi har selv vært nødt til å gå gjennom vilkårene og påpeke hva de dekker og ikke.
Fordel med at dei er lokale å lette å få kontakt med. Men i dyreste laget.
Føler man ikke får hjelp med ting. Og regninger kommer ikke frem.
Imøtekommende konsulenter med høy kompetanse på hvordan kunden kommer godt ut/god pris.
De er flinke med å hjelpe fort viss det er noen problemer. Men pris og bonus på bil kan de bedre seg på. Da min datter øvelse kjørte å fikk en bulk på egen bil mistet vi 30 % på fruen sin bilforsikring. Jeg har selv 75% 3 år som jeg sa de eventuelt kunne fjerne noen år på for å få den opp igjen. Men det var ikke mulig. Andre selskaper jeg har vært i kontakt med er villige å gi hun 75% med å fjerne 1 eller 2 år fra min bil forsikring.
Greit, men de har dyre forsikringer, men har de for jeg er medlem i fagforbundet.
Kort og godt - De gangene jeg har snakket med de, har de fremstått som dyre og vanskelig å få til å gi enkle ordninger til kunden.