Sparebank 1 Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig tilfreds med SPB1. De ordner det meste av forsikringer enkelt og raskt og til en grei pris. Er også åpne for reforhandlinger når det kreves og det gjør det jo hos de fleste selskaper (prisen har jo en tendens til å bli justert litt vel raskt oppover ettersom årene går.
Vet ikke om noe dårlig der. Alle er hyggelige og hjelpsomme samme hva saken gjelder.
Jeg får årlig oppfølging uten at jeg ber om dette. I tillegg er prisen bra og kundesystemet bra.
God og rask kundebehandling ved de få tilfeller vi har hatt bruksformål hjelp.
Sparebank 1 er meget god på kundebehandlig aldri noen ting å si på det.. Har aldri hatt noen utbetalig fra dem grunnet ingen skader på alle mine år..... Om jeg ikke får noe knallgode tilbud, ja da beholder jeg sparebank 1....
Meldte inn krav om erstatning for flybilletter til helgetur som utgikk grunnet sykdom -som ikke var av slik karakter at man trenger å oppsøke lege. Tenkte ikke på å kontakte forsikringsselskapet før noen gjorde meg oppmerksom på at jeg kunne ha krav på erstatning, og det hadde da gått over en måned. Fikk ikke erstatning nettopp fordi skaden ikke var meldt tidligere. Jeg burde selvsagt tenkt på det før. Men når jeg nå engang var sent ute med å oppdage muligheten, kunne kundebehandler likevel utøvet skjønn og erstattet de tapte flybillettene (3000 kr). Hun valgte derimot å tolke alle muligheter for skjønn i min disfavør, slik at forsikringsselskapet skulle slippe denne utgiften. I en tidligere forsikringssak har jeg opplevd samme vriene holdning. Får ikke erstattet kostbare men gamle stjålne sykler pga manglende dokumentasjon/kvittering. For eksempel en sykkel kjøpt privat brukt. Naboer som fikk frastjålet sykler i samme hendelse fikk dekket sine tap hos sine forsikringsselskap uten dette kravet til kvittering. Også her kunne kundevennlig skjønn gjort saken enkel. Etter mange år som "tvunget kunde" gjennom LO favør, vil jeg undersøke mulighet for å slippe å forholde meg til Sparebank 1, fortrinnsvis uten å måtte melde meg ut av fagforeningen. Jeg er slett ikke fornøyd med å bli møtt med en slik form for mistillit og vrienhet når man trenger hjelp og har betalt forsikringspremie gjennom LO i snart 20 år.
Synes det er billig å ha forsikring her og har bare gode opplevelser med de.