Sparebank 1 Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Er fornøyd, er vanskelig å komme på noe som kan bli bedre, men prisen kan jo diskuteres.
Personlig kontakt i banken som alltid finner de beste løsninger mht mine behov.
Har hatt et hus forsikringssak i de siste 20 årene, en del bil skade saker, et tilfelle data og et tilfelle mobil skade forsikringssaker. Vi er kjempe fornøyd med saksbehandlingen og skadeoppgjøret. Vi anbefaler selskapet. De er litt dyrt men det er verdt å betale litt ekstra mot bra og smertefri behandling og oppgjør.
Var på ferie Gran Canaria og fikk en infeksjon som ga masse smerter. Kontaktet lege da jeg ikke greidde å ta på natta p.g.a smertene. Da jeg tok frem kortet viste det seg at dette var fra i fjor. Legene der krever dokumentasjon om at forsikringen er i orden. For å få noen til å sende dok måtte jeg ringe det nummeret på kortet fra utland. Jeg var nummer 53 i køen, og ble oppfordret til å trykke 1, jeg vil beholde min plass i køen. Dette var den 24 juli, enda har de ikke ringt tilbake. Jeg skrev en mail og ville ha en forklaring på dette den 25 juli, den har jeg ikke fått svar på heller. I dag er det den 13 aug. Jeg tok kontakt med forsikringsselskapet i dag for å få en forklaring på dette, da det er viktig for meg p.g.a videre kundeforhold. De skulle sjekke å ringe tilbake. Det visste jeg ikke ville skje da tilliten allerede er svekket. Null respekt for meg som har vært totalkunde så langt tilbake jeg kan huske. Er det slik deres rutiner er? Dette er ekstremt dårlig reklame vedr kundeforhold. Ingen gidder å beklage, ingen gidder bry seg, jeg fraråder alle om å ha forsikring i Sparebank1.
Ved skade så er sparebank 1 vanskelig. Uansett hva det gjelder!