Sparebank 1 Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Var på ferie Gran Canaria og fikk en infeksjon som ga masse smerter. Kontaktet lege da jeg ikke greidde å ta på natta p.g.a smertene. Da jeg tok frem kortet viste det seg at dette var fra i fjor. Legene der krever dokumentasjon om at forsikringen er i orden. For å få noen til å sende dok måtte jeg ringe det nummeret på kortet fra utland. Jeg var nummer 53 i køen, og ble oppfordret til å trykke 1, jeg vil beholde min plass i køen. Dette var den 24 juli, enda har de ikke ringt tilbake. Jeg skrev en mail og ville ha en forklaring på dette den 25 juli, den har jeg ikke fått svar på heller. I dag er det den 13 aug. Jeg tok kontakt med forsikringsselskapet i dag for å få en forklaring på dette, da det er viktig for meg p.g.a videre kundeforhold. De skulle sjekke å ringe tilbake. Det visste jeg ikke ville skje da tilliten allerede er svekket. Null respekt for meg som har vært totalkunde så langt tilbake jeg kan huske. Er det slik deres rutiner er? Dette er ekstremt dårlig reklame vedr kundeforhold. Ingen gidder å beklage, ingen gidder bry seg, jeg fraråder alle om å ha forsikring i Sparebank1.
Ved skade så er sparebank 1 vanskelig. Uansett hva det gjelder!
Dårlig kundebehandling. Forsikringsagenten kontaktet meg mange ganger FØR forsikringen var solgt - men da det var gjort, og jeg kontaktet selger, fikk jeg ikke svar - på ukesvis! God sørvis? Nei!
Veldig tilfreds med SPB1. De ordner det meste av forsikringer enkelt og raskt og til en grei pris. Er også åpne for reforhandlinger når det kreves og det gjør det jo hos de fleste selskaper (prisen har jo en tendens til å bli justert litt vel raskt oppover ettersom årene går.
Vet ikke om noe dårlig der. Alle er hyggelige og hjelpsomme samme hva saken gjelder.
Jeg får årlig oppfølging uten at jeg ber om dette. I tillegg er prisen bra og kundesystemet bra.