Forsikring

Storebrand Forsikring omtaler og erfaringer

3,2/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
9
av 23 innen
forsikringsselskap
56%
anbefaler
Storebrand Forsikring
Filtrer omtaler
79
61
41
26
49
Sorter omtaler etter
Viser av 256 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Storebrand Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Seriøse og kundevennlig"

Har stort sett hatt med Storebrand Bank og der har det vært rask og hyggelig behandling, samtidig har det vært lettvint og ha all kontakt i ett selskap.

Freddy A
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Dårligere avtaler enn antatt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har kun trengt forsikring på vegne av barn eller samboer, hvor det har gjeldt små ting. Med Sparebank1 fikk jeg heller hjelp til å finne en løsning, mens hos Storebrand er det nærmest usannsynlig å oppfylle krav uten å måtte lyve om det. Bra totalpris når det ble avtalt, men skjønte raskt nå at det koster vesentlig mer enn før å faktisk bruke forsikringen til noe.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Tid for å sjekke priser igjen!"

Synes jeg har brukbare priser hos Storebrand, og sånn sett ingen grunn til å bytte, men de har dessverre ikke utleieforsikring som jeg nå er på utkikk etter, så da blir det en runde for å se hva som er i markedet. Kan godt tenkes jeg beholder Storebrand, og kjøper utleieforsikring separat hos If.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"grei forsikring"

jeg hadde ikke mye sak ång forsikring men en gang bilen min måtte taues fra hjemme da storebrand forsikring sa at de dekker ikke hjemme hjelp.Det var noe nytt for meg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bedrövligt dåliga"
2 syns denne omtalen er nyttig

Otroligt dåligt företag. Tar dem månader att ta tag i den enklaste sak, men ändå klarar de inte lyssna på mig som kund. Helt bedrövliga.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Ble tatt godt i mot"

Jeg har ett regresskrav som visstnok gjør at jeg ikke kan få forsikring, bytte mobilleverandør ol. Tok dette opp med brønnøysundregisteret og de har ikke noen dårlig betalingsevne eller andre negative bemerkninger på meg, og mener at det må ligge noe fra veldig gammelt av som ikke har blitt stryki ut av registeret. Men Storebrand ga meg en sjanse

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"varierende"

Har hatt et godt inntrykk av selskapet, men de øker prisene hvert år og det taper de kunder på. Ellers har de ordnet opp hvis det har vært noe.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt dyrt dyrt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde en kjempe avtale med Storebrand som jeg var skikkelig fornøyd med, men har nå fått ny bil, ganske lik og ellers ingen andre forhold som har endret seg, bortsett fra prisen. Må nå ut med over 4000kr mer i året!!! Da er det bare å bytte med en gang

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"På motpartens side"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ved et par tilfeller hvor motparten var skadeforvolderen, opplevde jeg ved telefonhenveldelser at saksbehandleren aktivt motarbeidet meg, slik at jeg ga opp, og betalte for reparasjon av skadene av egen konto. Subjektiv opplevelse.

Tony A. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"For lang responstid på skadesak"
1 syns denne omtalen er nyttig

Meldte ifra et tyveri til politiet. Dere har enda ikke svar henvendelsen, og det er 1 uke siden. Hvis jeg er i en krise situasjon i utlandet, vil jeg ha rask hjelp. Dette er ikke godt nok fra et forsikringsselskap

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Ryddig og grei tjeneste"

Har ikke vært innvolvert i noen skader eller forsikringssaker så jeg kan ikke si noe om det, men de har vært greit og enkelt samt hjelpsomme de jeg har vært i kontakt med hos Storebrand når det gjelder både fond og forsikring.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Dårlig kundebehandling"
5 syns denne omtalen er nyttig

Tusen takk for ekstremt dårlig kundeservice! På grunn av dårlig kundeservice og inkompetent saksbehandler har jeg valgt å bytte forsikringsselskap på alle forsikringene jeg har hos dere. Etter innhenting av tilbud fra flere selskaper valgte jeg å byttet forsikringsselskap. Resultat: Sparte ca 6000,- i forsikringspremie per år og i tillegg fikk jeg bedre dekning på flere forsikringer.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
En V. J. A. V. A. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Forsikringstaker"

Alt er bra med Storebran. Grei behandling, rask og god kundebehandling og lett å få svar på spørsmål

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Øker ikke prisene med 30-50% etter 1 år!"

Fornøyd med selskapet. Har du pensjonen her, så blir prisene greie.

Ukjent M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning av skader"

Har forsikringen for å dekke evt skader ved brann. Ellers helt unyttig selskap.

Kenneth B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Veldig fornøyd"

Jeg fikk en god pris, rask og god hjelp av kundebehandleren. Anbefales!

Stein R. S
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Dyr, men grei å ha med å gjøre"

For dyr, bør redusere prisene for å holde på kundene sine

Kundetilfredshet
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Betale skaden selv"

Reiseforsikringen til storebrand er en klein vare . får ikke dekket nesten noe etter en skade.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Skryt"

Blir tatt godt vare på, flinke saksbehandlere som sikrer en god saksgang.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Verste forsikringsselskap"

Stiller ikke opp for sine kunder! Arrogante kundebehandlere og forferdelig service!

Morten H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Litt dyre"

Veldig bra innhold i forsikringene, men de er dyre.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bra, men liten erfaring med dem"

Har ingenting å utsette på dem, men har heller aldri vært i dialog med dem om et skadeoppgjør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice"

Ufattelig dårlig kundeservice, svarer ikke på Mail - og får ikke tilbakemelding

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Fornøyd K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Beste barneforsikring"

Den absolutt beste barneforsikringen som finnes, helt fantastisk.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Øyeblikkelig oppgjør"

Ikke noe tull med skjemaer eller utbetaling av erstatning.

Søk Bytt.no