Meny

Storebrand Forsikring omtaler og erfaringer

3,2/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
9
av 23 innen
forsikringsselskap
56%
anbefaler
Storebrand Forsikring
Filtrer omtaler
80
62
43
27
50
Sorter omtaler etter
Viser av 262 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Storebrand Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Storebrand"

Er fornøyd med Storebrand. Hyggelige operatører og alltid lett at komme igjennom. Men jeg har for vane at sjekke priser annet hvert år hos andre aktører, er mulig jeg fortsetter med Storebrand men greit at sjekke innimellom om der kan være penger at spare.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Bra priser frem til nå"

Har hatt bra priser og hyggelig kundeservice, men på to år har den totale forsikringen øket med 10.000,-

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Best for meg"

Veldigt bra selskap. Kunne tenkt meg full pakke der, men desverre kunne de ikke la løpsbiler og veteranbiler under restaurering forsikres.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ikke så glad etter at jeg fikk skade på bilen. "
1 syns denne omtalen er nyttig

De bruker brukte deler, lang ventetid og i tillegg fikser de ikke alt som egentlig må byttes med grunn at det kan være gamle skade! :(

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Vil ikke dekke parafinskade i hus"
1 syns denne omtalen er nyttig

De vil at vi som kunde skal gjøre jobben for dem og kontakte alle naboer og tvinge de til å ringe sine forsikringsselskap. Og vi skal ringe kommunen og kystverket selv.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Terje G. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"God service"

Hadde nettopp skiftet forsikring til Storebrand, da jeg hadde innbrudd i bilen og det var ikke noe tull med oppgjøret!

Farhad A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Litt dyrt"

Jeg og kona hadde forventning at i 2018 vi får litt rabatt og litt mindre beløp på faktura som vi får fra storebrand men dessverre det er samme beløp og ingen bonus kan de forklare og gi oss informasjon at hva betyr 75 prosent bonus, og når menn for rabatt og bonus hos dere. Hvis jeg finner ikke deres svar tilfredsstillende bytter vi til et billigere selskapet

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Billig frem til oppgjør"
1 syns denne omtalen er nyttig

Forferdelig selskap når det skjer en skade. Kun kontakt gjennom takstmenn, som ikke er fra denne planeten.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Å være kunde i årevis, det blir man straffet for. Det er billigere å spørre om å få en ny forsikring for eks. på en bil eller å endre den direkte på internett, (altså internt i selskapet) SKUFFENDE, vil forsøke nytt selskap.

Odd E. T
Kundetilfredshet
"De er bra"

De er litt dyr etter at jeg kjøpte meg en nyere bil, en Mercedes w211 E klasse stasjonsvogn 08 modell så gikk de opp med prisen for tre forsikringer.

Kristian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Skuffende"
4 syns denne omtalen er nyttig

Opplevde nylig å ikke bli trodd og følgelig nektet erstatning etter lommetyveri på ferie. Trist, smålig og ikke minst et klart bevis på at Storebrand ikke er der når man faktisk har behovet for hjelp.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Når du blir rygget på, og de klarer og lage skylddeling av det?"
2 syns denne omtalen er nyttig

Elendig kundebehandling. Ved å gi skylddeling i en soleklar sak, mister man bonus, og må betale egenandel. Vurderte flere ganger og gå til politianmeldelse for svindel, men det hadde sikkert blitt henlagt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Setter opp prisen fra år til år, uten å gi beskjed"
4 syns denne omtalen er nyttig

De setter opp prisen jevnlig, selv om jeg er fast kunde, og har samlet alle mine forsikringer der. Billige kun i starten for å lure til seg kunder. Føler ikke lojalitet av denne årsak.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Grei avtale hittil, ingen bemerkninger uten skader"

Brei kommunikasjon. Har vært grei avtale hittil. Ikke hatt behov for hjelp eller utbetalinger så kan ikke si noen om kvalitet på skadeoppgjør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Billig, men dårlig dekning"

Behagelige priser på bil- og reiseforsikring, men selskapet tilbyr ikke utleieforsikring som en del av husforsikringen. Det er for dårlig!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ikke så værst"

Bra litt dårlig med bonus opplysninger, for eksempel har jeg min siste bil i over 5 år og hadde bil før det, men bonusen er bare 3 år.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Fornøyd"

Hadde en bra pris men den økte pga jeg flyttet til ny kommune, dette er noe som jeg ser negativt på.....

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Ekstremt lang behandlingstid"
3 syns denne omtalen er nyttig

Registrert skade 24. juli og har pt ennå ikke tatt i saken, over 3 uker senere 17. August. Dette er for dårlig!

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Ønsker å se om jeg betaler riktig pris på mine forsikringer hos Storebrand"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har ikke noe å klage på hos Storebrand de gjør en utmerket jobb. Jeg ønsker nå å se om de har de riktige prisene når man sammenligner med konkurrentene.

Rolexeier
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"For det meste bra, men behandler meg som en suspekt kriminell hver gang jeg kjøper en klokke"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har alltid fått en OK pris her, men etter å ha blitt trakasert hver gang jeg anskaffer meg en verdigjenstand, har jeg valgt å gå til et annet selskap. Utrolig dårlig kundeservice, til tross for at jeg har alle mine forsikringer her og betaler godt over 20.000/år.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Strenge sanksjoner"

I forbindelse med sommerferie ble innbetaling forsinket ved en misforståelse. Da ble bilforsikring kansellert uten noe mail eller sms varsel (får ikke brev post på ferie). Da man gjorde opp og skulle åpne det igjen, fikk man økt forsikringen med nesten 5000, - i året. Dette er jo synd for var forsåvidt fornøyd med Storebrand og hadde samlet alle forsikringer der, men når man straffes så hardt for en misforståelse må man se seg om etter andre tilbud.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Har ingen grunn til å klag, tror jeg!'"

Har ikke brukt forsikringen i mer enn et par ganger på 10 år, tror jeg. Har derfor ikke noe erfaringsgrunnlag for noen uttalelser om skadeoppgjør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Billig, men vrir seg unna ansvar"
4 syns denne omtalen er nyttig

Kjørte på en grevliing, og fikk skader på luftfjæring.

Tilbakemelding var at de ikke dekket luftfjæringer på generelt grunnlag

Ved klage svarte de at det var hull i gamle fjæringer fra før. De overså vedlagt dok på at de var kun 4 år gamle

Ny klage, kopi av dok, og ba de om å komme og hente ødelagt demper for undersøkelse av skade, og almenntilstand på luftfjæringen.

Da endret de svar til at takstmann antok at hullet var i skjøten mot demper, og at det skyldtes sand som hadde gnaget hull
Dette er ikke riktig, hullet er midt på "gummislange" som blåses opp/ned av systemet, og "min" mekaniker monterte fjæringen på benk, og tok bilde av skaden

Dette ga de ingen respons på

Gidder ikke mer, bytter selskap så snart som mulig.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Prisøkning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Lovet lav eller ingen prisøkning, fikk høy prisøkning og måtte ringe å klage, ha fått redusert til akseptabelt nivå.. Men burde vært unødvendig.. Selektiv kundevurdering bør være prioritet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bra service og gode priser"

Jeg er veldig godt fornøyd både med service og priser. De er ikke fullt så gode på pris på bil når en har hatt en skade og går ned i % bonus, og når en har sjåfør under 24 år. Ypperlig service.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR