Meny

Storebrand Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Storebrand Forsikring
2,7/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
18
av 31 innen
forsikringsselskap
47%
anbefaler
Storebrand Forsikring
Filtrer omtaler
131
100
74
51
144
Sorter omtaler etter
Viser av 500 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Storebrand Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Dårlig kundebehandling"
2 syns denne omtalen er nyttig

Satt opp prisen med nesten 90% uten å redegjøre for det! Kan ikke skjønne det er lov!Skal aldri forsikre noe der igjen

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Søppel"
1 syns denne omtalen er nyttig

Virker som eg kurrant selskap helt til det skjer noe, da snur det seg og du får et hel****...

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Høy økning i forsikringspremie"
1 syns denne omtalen er nyttig

Solgte seg inn med en rimelig pris, men benytter muligheten til å skru opp premien med nesten 15% ved nytt år.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Reise forsikring"
5 syns denne omtalen er nyttig

Lange behandlings tid på enkelte saker, dårlig service, arrogante folk som sier at det er en saksbehandler som ser på saken men jeg får ikke vite hva ho/han heter eller få direkte kontakt/tlf.nr. Har ringt 5-6 ganger å måtte vente 30-60min før dem svarte de siste 2 mnd. Styr unna hvis du en gang i livet er i nød til og bruke forsikringen din og vil benytte deg av den.

Thommy G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Arogant"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ber om årsak til at båtforsikring er like dyr som bilforsikring, selv om båten ligger på land i 6mnd/år. Får til svar om jeg heller vil ha delkasko!!!🤬

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Profesjonell forsikring"

Meget fornøyd med forsikringen. Alltid god service. Litt dyrt.

Et O. F. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Skadesaker som lukkes av seg selv!!! Ikke til å stole på!!!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg hadde meldt en sak ifm avlyst reise i disse Coronatider. Vi har lastet opp og utfylt alt som ble krevd for å opprette en sak. Også hørte vi ingenting av Storebrand i 4 måneder. Jeg hadde nesten glemt saken, men så tilfeldigvis i deres portal om at den ble lukket uten videre. Ringte umiddelbart til kundeservice (1time 15min ventetid) og fikk høre av konsulenten om at alt ser riktig ut og fullstendig inkl vedlegg, men systemet har ikke klart å catche vedlegget av en eller annen grunn??? Og dette førte til at saken ble avsluttet av seg selv uten noen form for en varsel - ingen e-post, sms mv... Helt latterlig av en så stor aktør, mistet tilliten helt og er ferdig med Storebrand kundeforholdet...

Ida E. D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Tok lang tid å få forsikringen i orden, mye frem og tilbake. Klarte å sette forsikringen i min fars navn og si opp hans forsikringer. De startet forsikringene uten å si opp mine gamle, det måtte jeg ordne selv etter 2 uker. Prøvde å ta kontakt for å ordne enkelte ting, men var vanskelig.

Jørg E. W
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"God reklame og førsteårspriser, vanskelig kommunikasjon og brutal prisøkning etter 1 år"

Fikk faktura med 50 % prisøkning etter 1 år. Ingen forhåndsmelding eller forklaring. Mye plunder med bilforsikringsoppgjør.

Marius F. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Pålitlig"

Aldri hatt problemer med de. Alt løser seg enkelt. Anbefales!

Kenneth A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Super dekning"

Synes de er gode på skadesaker og ryddig utbetaling

Christian J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ryddig selskap med brukervennlig løsninger"

Selskapet virker veldig profesjonelt, jeg får raskt svar og nettsidene er etterhvert blitt veldig brukervennlig og oversiktlig. Det er bra. Men jeg synes spesielt forsikringene er blitt veldig dyre og prisøkningen årlig er generelt høy.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"prisforespørsel"

ingen ting å utsette på, vil foreta en prissjekk. Har ikke hatt bruk for å benytte dem ved u-hell, så her kan jeg ikke uttale meg noe om, men Storebrand virker veldig seriøse. Vet ikke om noe å sette fingeren på.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Mangler kompetanse folk"

Det er egentlig ok.Ikke så bra kommunikasjon med kundene

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ok, men altfor dyre"

Helt ok, men dyrere enn andre selskap. Satsene ble økt med nesten 5000kr på det nye tilbudet, og det er med medlemsfordel jeg har via jobb. Det utgjør nesten 20% økning på fakturaen, noe som er helt uakseptabelt. Her blir det bytte av selskap omgående.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"jeg vet ikke"

jeg ha nettop bli bytte til Dere, så jeg vet lite om Dere, men Jeg ha nettopp fått en regning fra dere,som er høye enn før, så jeg er ikke førnøyd

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"OK, men dyrt"

OK, men dyre forsikringer. Ønsker meg bedre priser på forsikringer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Veldig lite kundeorgientert"

Har vært totalkunde der i mange år, og opplever egentlig at de er lite opptatt å beholde meg. Har vært ok ved skadesaker ved reise (bagasje forsinkelser)

Utblåser
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Justerer opp prisene uten å informere, vanskelig å snakke med på tlf"

Justerer opp prisene uten å informere forsikringstaker, vanskelig å snakket med på tlf. Tar lang tid fra du melder inn skaden til det skjer noe. Har i tillegg rabatterte prisen gjennom arbeidsgiver, noe alle andre matcher på et blunk.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Bare rot med dette selskapet, styr unna!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har vært helkunde hos disse. Trakk penger av min konto til en annen kunde av de. Mente det var mitt problem. Innboforsikring betalt i et halvt år, viste seg at de ikke hadde endret hvor dette gjaldt selv om de fikk ny adresse av meg. Godt det ikke har vært et uhell hos meg i denne tiden. Selv ved en klage, gir de bare opp mellom avdelingene. Styr unna!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Høye priser"

Veldig ryddige både ved kjøp og bruk av forsikringene

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Totalforsikring"

Har alle forsikringene mine her, og er fornøyd. Skal bytte bil og ønsker tilbud fra andre.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Plutselig stort pris hopp"

Plutselig stort pris hopp etter at de overtok Nemi forsikring

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Godt og solid selskap"

Har ingen dårlig erfaring med selskapet som er solid . har egen online system som du kan rapportere saker .

Velg A. E. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Uprofesjonelt og rotete forsikringsselskap"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservice var spydig og frekk, men beklaget seg senere. Sjekker ikke opp kildene sine eller gjør et enkelt research for å se at alt stemmer og er på plass. Setter alt på kunden selvom kunden kan være usikker og/eller nytt for h*n. Plutselig får man baksmell av dem for at de i senere tid har sjekket ut at ikke alt stemte. Det kan være fordi man har glemt seg eller rett og slett helt ny på dette med forsikring. Som et seriøst selskap burde de vite bedre om å se etter at alt stemmer som det skal. Sjekke ut før de gir tilbud og ikke komme i senere tid og trekke seg. Sier ikke jeg er perfekt, men jeg sier jeg feks er helt ny på dette også usikker. De ga meg et tilbud, jeg stolte på at alt var i orden (som jeg føler man skal), senere kom baksmellen, og nå er alt min feil.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR