Storebrand Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fikk inntrykk at de er bare flinke å samle inn penger.. Saksbehandler er aldri tilgjengelig, tross over 10 telefon kontakt med kundeservice og angivelig sendte flere purring meldinger. Aldri svarer tilbake. Måtte vente i over 2 måneder for.. avslaget. Vurderer å bytte selskapet.
Hadde et kombiskap som gikk i stykker mens jeg var på ferie. Meldte det inn 31 juli. Jeg vet ikke årsaken til dette og har sjekket med strømleverandør om det hadde vært strømbrudd. Det var det ikke. Jeg har sendt bilder av gammelt skap, ødelagt mat samt nytt med kvittering. Jeg tok kontakt senest mandag 13 sept. Idag fikk jeg beskjed om at saken var lukket grunnet for lite opplysninger. Hva kan man si. Har vært i kontakt med dem utallige ganger. Jeg har toppforsikring og får ingen forklaring på hva de fortsatt mangler. STYR unna dette forsikringsselskapet. Du får ikke hjelp….
De er veldig flink på å tilrettelegge for unge sjåførerer under 23 som eller må betale dyre dommer for forsikring. Har fikser de løsning for rask bygging av bonus og lavere pris.
Det er utrolig dårlig kundebehandling når det kommer til at en trenger hjelp av dem. Har sendt inn skadesak og at det skal være leiebil, det ble ikke brukt leiebil, slik at det skal utbetales kompensasjon. Det blir ikke svart på meldinger og ikke noe tilbakemeldinger når en sender nye opplysninger i saken. Jeg har nå prøvd å få svar ifra dem i 2 uker, men her skjer det ingen ting Når en ringer får en heller ikke noe hjelp, bare sure svar av kundebehandler. Ikke et selskap å stole på når det kommer til oppgjør
De er gode på pris, men de er litt dårlig når det gjelder faktureringsutsendelse.
Jeg føler meg godt ivaretatt som kunde i Storebrand Forsikring. Rask behandling og bekreftelse på skade. Er også kunde hos Storebrand på fond og forvaltning. De er til å stole på og har dyktige fagfolk. Jan R. H.
Veldig bra forsikring selskap snart og enkel oppgjør
God informasjon og godt skadeoppgjør. Det stoppet litt opp etter de første bekreftelsene, men tok seg opp igjen.
Jeg syntes det er en veldig fin forsikring. Men jeg ser etter ett nytt firma for å muligens få forsikrings kostnader ned
Etter en røykskade hos naboen i mai, har vi i august ennå ikke fått fullt oppgjør for skadene. Vi har purret og purret saksbehandler, og hele tiden får vi beskjed om at hen skal ringe tilbake senere samme dag. Men det skjer ikke. Vi har ikke fått tilbakemelding fra saksbehandler siden medio mai. Vi har fått noe oppgjør via andre saksbehandlere, men bruker mye tid på å purre opp restoppgjøret. Saken har nå gått så langt at vi vurderer klage til Finansklagenemdna. Styr unna!
stilte spørsmål om frostskader i mars har ennå ikke hørt noe,nå er det 28-07.
Reiseforsikring gjelder ikke utenfor europa, uansett skade eller tap, men betalingen blir trukket i sin helhet.kunbe forstått om det gjaldt covid, men for alt? Dette skulle faktisk ikke være lovlig.
Det var håpløst å få tak i en stund mens bilen min stå skadet på verksted. Dem har konsulenter som sitter i mellom dem og bilverksted som tydeligvis er leid inn for å få utbedret bil på rimeligst mulig måte og det kan jeg forstå. Men når prosessen på godkjenning av skade takst tar 8uker (jeg er 8 uker uten bil) så ender regla opp med at jeg må betale 4Xegenandel sum for å berge bilen. For denne så kalte konsulenten ville ikke utbedre etter skade takst og verkstedet klarte ikke å slå av så mye på prisen. Så ser liten nødvendighet med forsikring vis du ender opp med å betale store deler av skade sum fra egen lomme.
Tok 2 dager fra et uheldig møte med Snurre Sprett til bilen var ferdig reparert. Meget effektiv
Ventetid på tlf på opp i 1 time, ringer ikke tilbake om du legger igjen tlfnr. Lynrask på å gi avslag men vil ikke undersøke grunnlag for avslag. Betaler for "super" forsikring på hus, men dekker ikke følgeskader av defekt hvitevarer. Dekket heller ikke rast støttemur som raste pga press fra tilstøtende eiendom. Styr unna. 👎👎👎👎
umulig å få betalingsavtale på ønsket dato etter gjentatte henvendelser om å endre betalingsdato kommer purring på purring .enda jeg har avtalegiro som de sier jeg må ha for å få dette til .