Meny

Storebrand Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Storebrand Forsikring
2,7/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
19
av 31 innen
forsikringsselskap
48%
anbefaler
Storebrand Forsikring
Filtrer omtaler
126
98
70
50
133
Sorter omtaler etter
Viser av 477 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Storebrand Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"De tilbyr Toyota Yaris som leiebil"
3 syns denne omtalen er nyttig

Fikk ikke noe opplysninger om begrensninger på hvilken leiebil man kan få da jeg ble kunde. Og i dag som jeg trengte leiebil fikk jeg beskjed at det er Toyota Yaris jeg kan få. Og de kunne ikke gjøre noe med det. Måtte evn. betale mellomlegget selv...

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Tilbod på forsikring"

Har brukt Storebrand før og fått utmerka behandling der.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Lokkende med gode tilbud"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har erfaring med at dem er flinke til å lokke kunder med gode tilbud, men veldig dårlig service! Byttet fra Gjensidige til Storebrand pga billigere i pris. Veldig dårlig på kommunikasjon, lite samarbeidsvillige Samt dårlig system for betaling. Opplevd å få purregebyrer ved Flere anledninger jeg ikke skulle hatt dette. Må da Bruke unødvendig tid å energi på å ringe gi beskjed så Etter mye om å men så klarer dem å se feilen sin. Alt i alt en veldig useriøs aktør! STYR UNNA!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Fantastisk selskap"

Er veldig fornøyd med kundebehandling og pris😄 God selskap og anbefales👍

Kundetilfredshet
"Prisgunstig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Så langt bare gode erfaringer, prismessig, har ikke hatt behov for forsikringen så langt! Er da man får se hva den er verdt. Og de har ikke stort prispåslag ved hovedforfall, for jeg er ikke trofast, om de prøver på slike sprell med høye prisøkninger! Har alt hos Storebrand nå.

Jaran Ø. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Hyggelig kommunikasjon men en useriøs aktør."

Kontakten med storebrand var relativt hyggelig og rask. Jeg ble dog lovet at alle forsikringene jeg hadde i DNB skulle gå igjennom hos dem (bla uføreforsikring). Da alle forsikringene var overført fikk jeg avslag på uføreforsikringen, noe jeg fra før hadde i DNB. Begrunnelsen var svak og det føles mer ut som legen de bruker er en mann i dress som bruker google som verktøy. For meg opplevdes det særdeles useriøst, jeg kan ikke uttale meg om forsikringene generelt men valgte og flytte alt ut. Anbefales om man er ute etter en hyggelig prat, men ikke som en seriøs aktør.

Asbjørn J. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Selskapet er ok"

Jeg har hatt en skade i 2018 og den og den ble gjort opp for på en grei måte.

Robertas B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Ok med priser men utrolig dårlig på kommunikasjon"

Jeg har byttet fra IF til Storebrand da jeg fikk litt bedre tilbud. Men etter jeg har byttet opplevd at kontakt person sluttet å svare, har prøvd å ringe og sende e-post. Og dette gjelder feil opprettet faktura/periode som de har sendt til meg. Så de er veldig på å sende tilbud og for å få nye kunder men slutter å kommunisere etterpå.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Kundevennlighet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kundevennlig og raskt og fornuftig skadeoppgjør. Rimelige forsikringer på bil som jeg har forespurt pris på

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Bra og god forsikring"

Lave premier på alle mine forsikringer på bilen, hytta på fjellet og hyttas innbo.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"God service og god dekning"

Har hatt storebrand en del år og er egentlig veldig fornøyd med både dekning og servicen de gir.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Fantastic"

Helt erlig godt fornøyd med storebrand forsikring, de er helt fantastiske.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"5 dager så var forsikringssummen på konto"
1 syns denne omtalen er nyttig

Mine erfaringer med Storebrand er kun positive. Jeg har kun opplevd å bli syk og Storebrand betalte ut premien på kort tid. Er fornøyd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Veldig fornøyd"

God og veldig bra og jeg er fornøyd, bra kunde behandling.

Helena I. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"De utbetaler ikke når uhell er ute og de vrir om på skade via skadetakst mann"
3 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig saksbehandling. Dyrt og de betaler ikke ut når skade er og sender takstmann som vrir på aktuell skade til sin fordel. Anbefaler ikke storebrand forsikring til noen..

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Rotete fakturering, håpløs nettside"

Håpløs fakturering, dyrt, og vanskelig å skaffe seg oversikt over hva en faktisk betaler for.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Kommunikasjon"

Liten kontakt utenom prisøking. Kun nettbaserte forespørsler som ikke alltid dekker kundens behov ved kommunikasjon.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Uvante, litt spesielle regler."

Stort sett bra, men har heldigvis ikke hatt så mye bruk for dem, Lite skader gjennom årene.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Service innstilt"

En verdifull forsikring som har veldig rask behandling.

Eivind S
Kundetilfredshet
Kundeservice
"God kundeservice og priser"
2 syns denne omtalen er nyttig

Byttet nylig bilforsikring og fikk betydlig reduksjon i premie, dette til tross for høyere kjørelengde. Hyggelig kundeservice. Blir nok flere forsikringer snart.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Dårlig dekning og lang behandlingstid"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde reiseforsikring via kredittkortet deres. De utbetalte kun en brøkdel av kostnaden for tannskaden min. Det var en svært ukomplisert sak, men likevel var behandlingstiden på nesten to måneder!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ubrukelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

De har satt seg på bakbeina og vært lite sammarbeidsvillig når jeg som kunde har hatt behov for det. Lang sakstid og vanvittig dårlig kommunikasjon.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Billig og bra"

Billig og bra. God kundeservice og oppfølging. Fornøyd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Seriøse"

De er nøye i detaljene om hva du faktisk får. De er service innstilte.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Elendig selskap som har avtaler med enda verre skadesentre"

Må melde at jeg er svært misfornøyd med skadesenteret (Møller bil) dere har avtale med og forsikringsselskapet jeg har med å gjør. Ikke bare tok det over tre uker før vi fikk sendt inn bilen, men når til og med verkstedet ikke klarer å opprettholde avtale til å levere tilbake bilen etter 5 dager som avtalt fordi de hadde bestilt feil del. De har elendig kundeservice og sa de varslet meg på forhånd om at den ikke var klar, men det gjorde de absolutt ikke. Prøvde å kontakte dem anngående status på bilen, men de svarte verken på mail eller telefon. Når jeg kom for å hente den beklagde de bare og ville ha meg ut. Hadde planer denne helgen og trengte bilen, men de tilbudet ikke noe leiebil eller detaljer eller noe annet alternativ og hastet bare med å få meg ut fordi det nærmet seg stengetid. Kommer til å skifte til et mer pålitelig forsikringsselskap i nærmeste fremtid. Udugelig skadesenter og forsikringsselskap.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR