Meny

Storebrand Forsikring omtaler og erfaringer

3,1/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
9
av 23 innen
forsikringsselskap
55%
anbefaler
Storebrand Forsikring

"Hjortedyrpåkjørsel (rådyr)"

Omtale om Storebrand Forsikring skrevet av Mari for 06.02.2019 14.12

Storebrand Forsikring har totalt 266 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Storebrand Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Hjortedyrpåkjørsel (rådyr)"

Sak avslått etter 4 mnd saksbehandling. Liten skade. Påkjørsel omsider ikke bestritt fra Storebrand da det er bilder av bil, dyr, jeger fra Viltnemda. Dette var ikke nok til kasko: fordi: a) skaden ikke stor nok.. skulle ha vært høyere opp på panser. b) skade på skjerm var ikke forenelig med forklaring (fart/vekt på dyr, at det traff skjerm nede.. dyr skal visst sprette høyt). Avslag, får ikke forsikring i Storebrand, anklaget for falsk forklaring og trussel om politianmeldelse. Insinuerer at skade måtte være påført bil før ev etter påkjørsel..

Bytt.no
"Hjortedyrpåkjørsel (rådyr)" skrev Mari om Storebrand Forsikring

Har du en tilsvarende erfaring med Storebrand Forsikring?
Gjør som Mari og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Storebrand Forsikring du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Ikke fornøyd"

Elendig service, nettsiden fungerer ikke. Ringer man, er de vanskelige og få tak i. Skal du si opp forsikringen, vær obs på å sjekke at dette blir gjort, eller så kan du plutselig få en ny regning. Viktig: Det er også 1 mnd oppsigelsestid. Er ikke fornøyd. Det eneste positive var en god pris, men som ble satt opp etterhvert.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"

Reparert bilen min ikke som anbefales av bilprodusent dvs dekk på bilen min var cirka 4mm mønster og siden en av dekka var skadet bytte de kun 2 dekk på samme aksel men BMW sier at siden bilen har xdrive dekke kan vare kun 5% forskellen på mønster og nå må jeg kjøpe 2 nye dekk for å følge BMW sin regel for dekk på biler med xdrive. Jeg synes det er dårlig kundebehandling og hvis man kommer i en ulykke da må man ikke stå for extra kostnader. Jeg kunne forstå om det var utslitt dekk men om det ikke skjedd ulykke kunne jeg bruke de dekkene minst et år til.

Magnus H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Ekstremt skuffet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Byttet bilforsikringer til Storebrand. Surret med å betale regningen, så fikk purring. Betalte ved en feiltakelse da den opprinnelige regningen på 12950 kroner. Fikk nå beskjed fra trafikkforsikringsforeningen om at bilene ikke var forsikret. Fant ut at Storebrand hadde kansellert forsikringen fordi purregebyr på 70 kroner ikke var betalt, uten engang å si ifra før eller etterpå slik at vi fikk mulighet til å rette opp i feilen. Fikk beskjeden lørdag morgen og nå kan vi ikke bruke bilene før mandag siden de ikke er tilgjengelige. SKJERP DERE STOREBRAND!!! Dere kan ikke ta imot nesten 13.000 kroner og så si opp forsikringen uten advarsel fordi det ved en feiltakelse mangler 70 kroner!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"God pris og veldig gode på skadeoppgjør"

Dette er et selskap som bryr seg om kundene sine. God hjelp til hva man skal gjøre når ulykken inntreffer, og gode betingelser hvis du er en forsiktig kunde.

Storebrand Forsikring har totalt 266 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR