Storebrand Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Verdens verste forsikringsselskap, de bruker så mye innsatser for å ikke få retten din eller løse problemet, det er slitsomt å være kunde hos dem. Ingrn erfaring, og deres ansatte har ingen peiling om hva de jobber for eller hva deres oppgaver er, Saken tar utrolig lang tid til ingen løsning til slutt. Man kaster egentlig pengene på lufte å betale til dem. De er ikke billig i forholdet til andre forsikringsselskaper men man ikke vet hvordan man ska oppleve til man for noen uhell og når dem kjemper mot deres kunder
God service og gode tilbud når det trengs på en god dag
De halte ut tiden med å forsikre samboerens ring, vi måtte purre gjentatte ganger og fikk svada svar alle de gangene vi purret før vi nesten 1 måned senere fikk helt enkelt melding at de ville forsikre ringen for 1 fjerde del av verdien til tross for takst fra Thune. Vi endte opp med å flytte alle våre forsikringer til et Gjensidige.
Tlf samtale gikk greitt, og selger tilbydde å sammenligne for meg, men svarte aldri på første sammenligning. Hadde også satt meg opp i ein forsikring som er 3x så dyrt som det eg trengte. Eg visste ikkje betre, men det burde Storebrand.
Skadesak med AC ble avvist med en gang før de fikk takst fra verksted om hva som hva galt, selv om det stod i vilkårene at AC-deler var dekket. Bonus ble trukket selv om skaden ikke er bonusbelastende. Alt er heldigvis rettet på, men å bruke tid til å passe på de og fortelle dem hva som er i vilkårene dems, slitsomt
Etter mange års kundeforhold økte plutselig Storebrand premien med 15%. Året etter økte de den med over 30%. Begrunnelsen er uforståelig og veldig generell. Overskuddet deres var rett under 4 milliarder i 2023. Etter en kort anbudsrunde fikk vi ny forsikribg som ligger 24000 lavere per år. Farvel Storband, dere vil ikke bli savnet.
rask til å sette prisen mye opp. 36% økning på bilforsikring selv om ingen skade og 75% bonus