Tide Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De trenere saker og bruker 5-6 uker på å behandle enkle oppgjør. Unngå for enhver pris!
Helt ødelagt kundebehandling. Takstmannen har lurt meg 3 ganger de siste 3 årene jeg har vært kunde hos dem. Jeg sto parkert på Manstad Coop Extra da en dame rygge i meg og ødela støtfangeren på bilen min. Det Tide forsikring gjorde var å lakkere den, dem vil ikke bytte den ut. Støtfangeren var helt knekt. Min anbefaling å bytte forsikring, ikke se på hva som er billig, om du kanskje sparer 300 kr i måned betyr ingenting når det skjer et uhell. Fordi da skal du se hva slags service du får! Billig dårlig!!!
Vanskelig å få kontakt med de, lang saksbehandling og svarer ikke på spørsmål om status på innsendt skademelding. Kontaktperson var ivrig i starten men nå vanskelig å få kontakt med. Billig premie men skeptisk vis du trenger hjelp.
Etter skaden kommer takstmann, men selskapet får ikke takstrapporten flere månederr eller de må sende ny takstmann 2 mnd etter skaden. Selgerne ivrige og vennlige men skadeavdelingen sure trøtte ikke imøtekommende
Fantastisk service og snar tilbakemelding og gode priser, samt egen rådgiver ordner opp på et blunk.
Vansklig å få kontakt med agentene og veldig rotete til tider med pris setting av fornyelser av forsikringer. Her må man være på vakt.
Veldig fornøyd, kunde i snart 3 år. Kun hadt en vei hjelp, og kjenner mange fornøyde kunder som har hadt skader og forsikringer lenge her. Anbefales 👍