Tide Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Prøvde å gjøre opp en enkel sak på reisforsikring. Det tok 1 måned før jeg fikk svar. Så ble jeg sendt videre til en agent. Det framsto veldig kryptisk og upersonlig. Han hyggelig selgeren var helt forsvunnet og oppgjørs gjengen var veldig vanskelig å snakke med og få tak i. Hele prosessen tok 3 mnd. Og de greide å spa fram en paragraf som gjorde at det ikke ble noen utbetaling. Jeg dro tilbake til Gjensidige. De er dyrere men har en HELT annen service og oppgjørs strategi.
Innen en uke så var skyldspørsmålet fordelt og bare å sette igang :)
Har vært i en kollisjon med en av Tides kunder. Etter 2 måneder uten svar fra Tide ringer jeg direkte til dem og får vite at de mangler side 2 av skadeskjemaet. Sender både bildene av kollisjonen + side1 og 2 av skadeskjemaet til dem og får bekreftelse både på mail og telefon. Tredje måneden får jeg vite at de har snakket med min forsikringselskap og hevder at de mangler side 2 igjen og i tillegg uten noe begrunnelse eller dokumentasjon og bare ut fra det deres part har sagt spør de om vi erkjenner skylden? Er det mulig? Hvis dere ikke gidder å lese skadeskjemaet, ikke orker å svare andre forsikringsselskaper som purrer på svar i flere måneder og ikke kan dokumentere det dere hevder, hvorfor har dere etablert et forsikringselskap? Kan ikke tenke meg hvor useriøse og amatøre dere er.
20 dager før takst på kaskoskade var klar, og verkstedet kunne begynne reparasjoner. 15 dager leigebil inkl i forsikringen, så dette blir styr....
Er egentlig veldig fornøyd med Tide, de har veldig bra priser og vilkår, men faktureringer er rotete, får regninger fra forskjellige aktører, samt 2 stk i mnd pg mye rot.. Samt 2000 i egenandel for glass-skade på bil, mens så og si alle andre kjører med 1500 egenandel.
God service, uslåelig på pris / vilkår, oversiktlig nettside / mine sider.