Tide Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hatt bilforsikring, så i år laget dem ny avtale som er 3500kr høyer en 2018 avtalen, vet ikke hvorfor dem gjør det.
Et selskap med hyggelig kundebehandler og det er lett komme i kontakt.
Tide er et helt greit selskap... Vil bare sjekke prisen Deres opp mot prisen fra andre selskaper.
Best på pris, dårligst på resten.. Over 1 time intervju med saksbehandler etter skade.. Bare "flaks" saken gikk gjennom..
I 2019 økte årspremie fra ca 30 - 42'000 uten noe form for forvarsel. Kundeservice derimot har vært veldig imøtekommende og høflige. Har ikke hatt behov for å bruke noen av forsikringene, så hvordan de er iforhold til skadeoppgjør har jeg ingen formening om.
Negativt er at dem ikke klarer og få alt på en regning, kjøper man noe etter avtaleinngåelse, så kommer det på egen regning, og ikke bare lagt til der alle andre forsikringene er
Tide Forsikring endrer beløp på avtalegiroen hver måned, slik at man aldri betaler samme beløp, og selv må legge sammen og regne ut for å se at man ikke betaler for mye per år. Ofte overskrider de maksbeløpet for avtalegiroen, slik at beløpet ikke trekkes. Dette varsles man ikke om, saken bare ruller og går av seg selv. Jeg opplevde å bli oppmerksom på manglende betaling etter over et år. Da hadde de uten forvarsel skrudd opp prisen den måneden, passert maksbeløpet for avtalegiroen og ikke kunnet trekke det de skulle. Kundeservice bruker gjerne uker eller måneder på å svare, og har sjelden spesielt gode forklaringer. Dette selskapet er ikke til å stole på, og bør unngås. Ja, det er billig, men man får det man betaler for. Ingenting!