Troll Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Useriøs forsikring når de først må betale ut, bruk av brukte bildeler, bruk av konsulenter og takstmenn som jobber som konsulenter. Disse konsulentene er dyre nok fra før så de sparer gjerne på deg som betaler for de i utgangspunktet. Hold dere unna både disse og komplettforsikring som er under disse trollene. Fins bare et par, tre forsikringer i Norge som er seriøse med egne ansatte og egne takstmenn. Betaler gjerne både 1000 og 3000kr ekstra for å slippe driten disse useriøse folkene driver med.
Når en kunde ønsker å tegne seg en verdigjenstandsforsikring, forlanger Troll Forsikring kvitteringer på alle verdisaker. Det er greit hvis man har kjøpt f.eks. et gullsmykke nå nylig. Derimot er det nesten ingen som har tatt vare på gamle kvitteringer og dersom dette er tilfelle, sier Troll Forsikring "nei" til kunden. Jeg synes forsikringsselskapet som er omtalt her bør kunne være fleksibel og evt skulle kunne komme med forslag til på hvilken måte slike kunder uten kvitteringer også kunne tilbys den ønskede forsikring.
Hold dere unna eller bytt selskap! For vel ett år siden valgte vi å prøve denne nye aktøren. Hyggelig med utfordrere til de store kjente. Dessverre ble erfaringen dyrekjøpt. I tillegg til at selskapets vilkår er blant de verste en kan finne så har selskapet har satt bort all kundebehandling ved skade til en tredjepart (Van Ameyde). Der blir en møtt av et lite hyggelig og byråkratisk regime som stjeler mye mer av fritiden din enn nødvendig når uhellet er ute. Et ekstra varsku til damer! Gjennom sine vilkår i reiseforsikringen har de klart å "stille på topp" for de mest kjønnsdiskriminerene vilkår du kan komme ut for. Trodde virkelig ikke dette var mulig i 2017.
Litt dyrt. Jeg betale nå mer som ifør jeg håpe det blir billiger disse år.
Ok men dumt å mååå ha flere forsikringer for å få dyreforsikring. Jeg er alenemor til to med dårlig økonomi.
Værste kundebehandling jeg har vært med på, jeg blir både beskyldt og bebreidet da jeg blir oppringt av kundeservice av kvinne fordi jeg har betalt på en forsikring på hund i et år som ikke gjelder og som jeg blir frekt fortalt jeg burde ha visst! Man må ha 3 forsikringer noe jeg ikke har fått beskjed om og heller ikke hadde problemer med da jeg kjøpte forsikringen til hunden min. Forsikringen til hunden min ble slettet noen dager etter at jeg tok kontakt med kundeservice for å få vite hva forsikringen gjaldt, men uten at jeg fikk noe varsel om dette og hadde noe da skjedd hunden min så hadde jeg stått uten noe forsikring. Elendig behandling og kundeservice.