Forsikring

Troll Forsikring omtaler og erfaringer

3,1/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
18
av 22 innen
forsikringsselskap
54%
anbefaler
Troll Forsikring
Filtrer omtaler
20
17
12
8
17
Sorter omtaler etter
Viser av 74 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Troll Forsikring?
Nina W. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Synes prisen er litt høy"

Rask skadeoppgjør hos de. Synes det er synd at de ikke har hundeforsikring lenger en til hunden er 7 år.
Reager på at prisene øker fort.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"

Finnes ikke noe bra med denne forsikringen, dårlig saksbehandling, dårlig kommunikasjon og samme unnskyldninger hele tiden.

Morten H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Min erfaring"

Har forsikringer i flere selvskaper. Prisene varierer fra bil til bil, og man må undersøke selv for å få best tilbud til sitt merke. Vi har 10 biler i familien. Har også forsikring for bolig og reise. Er svært fornøyd med service og tilbud, og du slipper å sitte og vente i lang tid før Troll tar telefon! Mulig du kan få en billigere forsikring et annet sted, med det er din egen oppgave å finne ut av.
Troll lever imidlertid ikke opp til navnet, de er ingen troll.....

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Grusomt selskap"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt vannskade. Troll samarbeider med takstmannen for uansett å legge til grunn et avslag.
Selv etter takstmann kokuderer feil og må på ny visst, forsetter Troll og takstmann og bevisst unngå sannhet for å slippe skadeutbetalinger.
Forferdelig opplevelse for en barne familie på 5 som ble uten hjelp i en forferdelig vannskllig situasjon. Uten vann og klosett i flere uker.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Veldig fornøyd.."

Hittil best på pris, var uheldig i fjor med en motor som ble slått av båt og ingen problemer med forsikring.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Hyggelig, billig og rotete"

Veldig god og hyggelig kundeservice. Raskt svar. Har hatt bruk for reiseforsikringen to ganger sist år. Saksbehandlingen er satt over til annet selskap. De roter forferdelig og spør meg om ting som de selv skal vite og ber meg om å gjøre ting som er deres jobb.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"litt rot, men hyggelig"

Jeg fikk ikke logget inn på mine sider på nett, da de oppga feil URL/nettside. De fant ikke ut av det, men jeg oppdaget det tilfeldig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Fokus på å ikkje betale ut erstatning"
5 syns denne omtalen er nyttig

Veldig seriøse på å jobbe målrettet mot å ikkje skulle betale ut forsikringsum. Bruker granskere som bevist lyver og tillegger mennesker utsagn dei ikkje har sagt. Troll får dette bevist skriftelig men lukker øynene for det. Heilt ubegripelig useriøst selskap som bare tenker profitt. Oppfordrer alle til og bytte selskap med det samme, før dere kommer ut for eit uhell der dere trenger forsikringen. Da vil dere få ut kr 0!
Har mange pågående sivile søksmål mot seg og flere skal det bli.

Nina H. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Føler meg lurt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk tilbud på 8700 i året, men realiteten ble annet når jeg kjøpte bilen, og endte med å betale over 12000 kr i året istedenfor. Jeg kontaktet selskapet og henviste til første tilbudet jeg har fått via mail. Fikk ingen forklaring eller unnskyldning.

Gjennomsnittlig-Kunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Dårlig og useriøst"
1 syns denne omtalen er nyttig

Betalte på en forsikring hos dem i 2-3 måneder som ikke dekte bilen i det hele tatt fordi den sto på en annen person en eiger av bil, ble møtt med dårlig humør og bare tull når jeg ringte inn etter og fått advarsel om avskilting av bil pga manglende forsikring. Bruk heller et annet selskap om mulig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Dårlig forsikring rett og slett"
5 syns denne omtalen er nyttig

Useriøs forsikring når de først må betale ut, bruk av brukte bildeler, bruk av konsulenter og takstmenn som jobber som konsulenter. Disse konsulentene er dyre nok fra før så de sparer gjerne på deg som betaler for de i utgangspunktet. Hold dere unna både disse og komplettforsikring som er under disse trollene. Fins bare et par, tre forsikringer i Norge som er seriøse med egne ansatte og egne takstmenn. Betaler gjerne både 1000 og 3000kr ekstra for å slippe driten disse useriøse folkene driver med.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Verdigjenstandsforsikring"

Når en kunde ønsker å tegne seg en verdigjenstandsforsikring, forlanger Troll Forsikring kvitteringer på alle verdisaker. Det er greit hvis man har kjøpt f.eks. et gullsmykke nå nylig. Derimot er det nesten ingen som har tatt vare på gamle kvitteringer og dersom dette er tilfelle, sier Troll Forsikring "nei" til kunden. Jeg synes forsikringsselskapet som er omtalt her bør kunne være fleksibel og evt skulle kunne komme med forslag til på hvilken måte slike kunder uten kvitteringer også kunne tilbys den ønskede forsikring.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Klassens dårligste vilkår og kjønnsdiskriminerende"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hold dere unna eller bytt selskap! For vel ett år siden valgte vi å prøve denne nye aktøren. Hyggelig med utfordrere til de store kjente. Dessverre ble erfaringen dyrekjøpt. I tillegg til at selskapets vilkår er blant de verste en kan finne så har selskapet har satt bort all kundebehandling ved skade til en tredjepart (Van Ameyde). Der blir en møtt av et lite hyggelig og byråkratisk regime som stjeler mye mer av fritiden din enn nødvendig når uhellet er ute. Et ekstra varsku til damer! Gjennom sine vilkår i reiseforsikringen har de klart å "stille på topp" for de mest kjønnsdiskriminerene vilkår du kan komme ut for. Trodde virkelig ikke dette var mulig i 2017.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Må tegne flere"

Ok men dumt å mååå ha flere forsikringer for å få dyreforsikring. Jeg er alenemor til to med dårlig økonomi.

Forskrekket-Jente
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Forsikring"

Værste kundebehandling jeg har vært med på, jeg blir både beskyldt og bebreidet da jeg blir oppringt av kundeservice av kvinne fordi jeg har betalt på en forsikring på hund i et år som ikke gjelder og som jeg blir frekt fortalt jeg burde ha visst!

Man må ha 3 forsikringer noe jeg ikke har fått beskjed om og heller ikke hadde problemer med da jeg kjøpte forsikringen til hunden min.

Forsikringen til hunden min ble slettet noen dager etter at jeg tok kontakt med kundeservice for å få vite hva forsikringen gjaldt, men uten at jeg fikk noe varsel om dette og hadde noe da skjedd hunden min så hadde jeg stått uten noe forsikring.

Elendig behandling og kundeservice.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ikke noe spesielt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Er synd at forsikringer etter man har hatt dem i ett år skal bli dyrere. Å jeg er misfornøyd når man har hatt skade å mister bonus p.g.v elg. å det blir bruk mot deg. Det gjelder alle forsikringsselskap

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Ingen problem med dem"
1 syns denne omtalen er nyttig

Da jeg ikke har hatt noen forsikringsforespørsler de siste 10 årene, var Troll forsikring behjelpelige med meg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Hyggelig og hjelpsom kontaktperson"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hyggelig kontaktperson også etter at avtalen er skrevet.
Gunstige priser og bra service. Raskt svar på henvendelser og fullsortiment.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Fornuftig priset og meget bra kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservice svarer raskt og gir fornuftige råd. De ønsker at du skal være forsikret for en fornuftig pris.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Veldig fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Gode priser, for min del.
Hadde desverre en større bilskade for en tid tilbake. Oppgjøret gikk som smurt, akkurat slik det skal være.
Veldig bra :o)

Prissjekker
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Plagsomt telefonsalg"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har aldri vært kunde hos Troll Forsikring, men de ringer gjentatte ganger og prøver å selge forsikring. De mener jeg har kontaktet dem for 3-4 år siden og det er derfor de kontakter meg. Det er videre interessant at det er Troll forsikring som leverer forsikring for Komplett forsikring. Jeg sjekket nylig pris på bilforsikring på finansportalen og mistenker at Troll forsikring har koblet personnummer mot telefonopplysningstjenester. Dette har de ikke konsesjon for. Før jeg visste at Komplett har samarbeid med Troll sjekket jeg forsikring hos Komplett, da ble personnummer automatisk koblet mot telefonnummer og e-postadresse bare personnummeret ble tastet inn. Dette synes å være to selskaper som driver i strid med tillatelser og useriøse tilbydere blir forhåpentligvis borte.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Veihjelp"

Stått mer enn en time og ventet på vei hjelp is kalt og når jeg ringer til troll igjen så får jeg svar på at nei de kan ikke se at det er en bil som er på vri til meg engang .. kommer nok til å bytte aldri mer ... hadde aldri opplevd dette med alle andre selskaper som jeg hadde tidligere ...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Ingen ting å klage på. Men for dyr på ny bil"
2 syns denne omtalen er nyttig

Lave premier. Har ingen annen erfaring med Troll. Bruker de ikke til noe annet enn å betale til. Så det er ikke mer å si om de. Jeg er fornøyd med premier på resten, men den nye bilen ble altfor dyr.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Billig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har akkurat bestilt forsikring på hus, innbo og 2 biler - bra service og raske så langt.
Så får vi se hvordan det blir hvis skade inntreffer. :)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Styr unna"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har i grunn forsikring hos Komplett Forsikring. Men det er Troll Forsikring som eier de og når ulykken er ute er det Troll som tar over. Samtlige har innleide konsulenter og takstmenn fra andre selskap. Hadde mye problemer med at bilen ble stående på verkstedet i flere måneder. Innleide saksbehandlere og takstmenn som ikke bryr seg og jeg måtte ordne alt selv med verkstedet. Mye tull og feil, brukte deler på en kasko forsikret bil og halv billig verksted valgt ut av innleid takstmann.

Betaler lett mer for å få en ordentlig forsikring med egne ansatte takstmenn og saksbehandlere, for når ulykken er ute er det for sent å klage. Utrolig dårlig erfaring...

Søk Bytt.no