Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har ikke hatt noen negative opplevelser med dette firmaet
Min data ble ødelagt, men selskapet ville ikke dekke, da de kalte det "bruksskade", noe det ikke var.
God kommunikasjon, når frem til saksbehandler uten problemer. Rask og effektiv behandling
Ikke noen spesefikk komentarer men synes priser er for høy
Etter at Atlantica forsikring opphørte, skal Tryg ha ca.35% høyere forsikring for min Storebro 380. Ikke fornøyd med det.
Dårlig oppfølging,lite hjelp,Tryg valgte byggfirma som jeg bare måtte godkjenne. Dette firmaet har gjort en så dårlig jobb og ingen fra Trygg vil hjelpe å få ordnet det.
Eg har så langt berre gode erfaringer med Tryg. Ved skade hurtigt oppgjør og hjelp.
Rot ved endring i forsikring ved bilbytte. Relativ stor prisstigning etter ett 1 år med forsikringenselskapet.
Du er ingen ting verdt i det selskp
Har alltid fått raskt og greit oppgjør ved skader. Både ved sykdom og tyveri.
Var kunde i mange mange år. Den siste opplevelsen var direkte traumatisk
det er vannskelig jeg bed for en årspakke men helle tia kommet mange fakturer .måtte helle tia ringe at det er feil....
Lett og komme i kontakt med, rask og god hjelp.
betaler nesten 10000 i året på en 2004 mb. vito