Meny

Tryg Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Tryg Forsikring
2,8/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
17
av 31 innen
forsikringsselskap
48%
anbefaler
Tryg Forsikring
Filtrer omtaler
276
241
193
144
297
Sorter omtaler etter
Viser av 1151 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Tryg Forsikring?
Kjellare E
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Veldig ryddig oppsett og god avtale"

Så gjenstår det å se ved en eventuell forsikrings sak. Månedlig betaling og en god og lang personlig samtale ved overgang. God oppfølging på e-post. Føler med Tryg på overgangen til en meget god pris på samme produkter fra der jeg kom fra.

Linda Ø
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Fungerende"

Raske til å svare, og ved behandling av saker. Savner hesteforsikring

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"DÅRLIG"

Ikke noe kommunikasjon, treg prosess, og aldri tilstedte. Oppgjør kan man nesten se bort ifra.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Rot rot rot og atter rot!!!"

Ble oppringt av selger for Tryg og byttet forsikring. Avtalte pris sånn og sånn og betaling av premie 1 gang pr mnd. Når avtalen kom var prisen betydelig høyere enn avtalt og innbetaling for ett år kom samtidig. Ringer representant som lover og fikse. Etter 5-6 telefoner, både til og fra representant samt fra Tryg som sier de skal fikse dette så er der ikke skjedd noen ting. Avtalt pris var under 30000kr pr år. Pr i dag ligger der 4 fakturaer min nettbank ber meg godkjenne på tilsammen over 70000kr.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Absolutt bra,"

God kunderådgiver. Litt manglende oppfølging når mail er sendt

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Vært ryddige og oversiktlig forsikr. papirer"

Ryddig og raske. Må justere prisene for total kunder. Ikke hatt skader så lenge jeg har vært kunde.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Må hvære sterk når skaden har skjedd.."
1 syns denne omtalen er nyttig

Måtte ta ut skjønn for å slippe alt.. og komme til hektene igjen.. takstmann MNTF / daglig lede (ikke bra) Recover sortland (ikke bra) Ble nektet adgang til mitt eget hus, under nedpakking og gjennoppbygging Fikk ikke alle tingene tilbake, flere ting var forsvunne??????

Reinulf M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"For høy premie på ev ny bil"

Greit og hurtig oppgjør ved skade.skade på bobil ble hurti tatt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Lover en pris de ikke holder, og tar aldri kontakt når de lover"

Har holdt på i en måned, og gir nå opp. De lovet en meget god pris på bilforsikringen, men vi fikk en mye høyere faktura. Har siden forsøkt å få fikset opp i dette gjennom tre kunderådgivere. Alle lover å ta kontakt og følge opp, men det skjer ikke. Leser også andres erfaringer her når det kommer til skadebehandling og tenker da: Hold dere unna!!

Johan W. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Hva gjelder når hjelpen trengs?"

Når man virkelig trenger hjelp i en fortvilet situasjon! Hadde for noen år tilbake en forholdsvis stor vannskade i egen bolig og ble selvsagt både fortvilet og nokså rådvill i en for meg fremmed situasjon. Tok selvsagt kontakt med Tryg forsikring og maken til hjelp, informasjon og oppfølging tror jeg man virkelig skal lete lenge etter! Fra start av utpumping til alt var på stell igjen kom stadig innformasjon og oppfølging av supre kundebehandlere. Det fikk oss uten tvil til åføle oss trygge på at alt ble gjort på en skikkelig måte og man kunne til slutt tilfreds puste lettet ut. Etter en stund byttet vi likevel forsikringsselskap for kanskje å spare litt penger. Etter en tid kom likevel tankene på om det var verdt å spare noen få hundrelapper i året når man begynte å tenke på tryggheten og hjelpen man fikk når virkelig trengte et fungerende og godt forsikringsselskap? Konklusjon: Det var det ikke for meg og jeg byttet tilbake til TRYG igjen. Følelsen av trygghet ble for meg det viktigste og har siden aldri vurdert å bytte igjen. TRYG lever opp til navnet!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Godt fornøyd"

Er egentlig godt fornøyd. Kona er medlem i utdanningsforbundet så det er grunnen til at vi er i Tryg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"for kostbar i markedet"

for kostbar forikring, vanskelig å få konkrete svar, lite servis innstilt ..

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Litt vanskelig. Ting tar lang tid"

Ganske grei service Kan bli kjappere på skade service

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Egentlig veldig bra"

veldig fornøyd helt til jeg fikk pris på min nyinnkjøpte snescooter

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Blandede følelser"

Meget aggressiv strategi dersom betaling blir forsinket om f.eks. avtalegiro eller e-faktura feiler. Kjappe til å kansellere avtalene på kort varsel.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Fornøyd"

Meget fornøyd. Har hatt god erfaring med kundeservice de ganger jeg har vært i kontakt med de.

Torbjørn A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Prisstigning siste 6 år."

Veldig fornøyd bortsett fra prisstigning de siste fem årene, spesielt når det gjelder priser på bilforsikringene.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"bra selskap, lett å ha med å gjøre"

Alltid godt ivaretatt med kjappe oppgjør. Har benyttet Tryg i over 40 år og er kjempefornøyd med selskapet.

Alfred B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Det fikk ikke jeg om hva jeg har betalt for"

Jeg hadde inboforsikning + extra for mobilen og det skjede uhell fikk jeg ikke

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Trygt og godt valg !"

Kjempefornøyd med selskapets priser og service. Løp og kjøp.......

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Veldig dyrt, gir falske tilbud og fakturerer høyere beløp"

Veldig dyrt sammenlignet med andre forsikringsselskap. Holder ikke avtalen - gir falske tilbud og fakturerer høyere beløp. Lite hjelpsom kundeservice.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"For dyrt!!"

Har en gammel varebil , caddy 2010 mod. Trygg skal ha over 17000.- i året i forsikring!!!! Mulig aprilsnarr??..,

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Enkelt og bra"
1 syns denne omtalen er nyttig

Aldri hatt problemer, utrolig bra kundeservice. Alltid tilgjengelig og behjelpelig hvis noe har skjedd. Forstår ikke alle de klagene her, Tryg er ett selskap jeg kommer til å beholde fremover

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Forsikringssum er økt endel"

god saksbehandling og rask tilbakemelding på henvendelser

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Dårlig forsikringsselskap"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt bilforsikring og har den dag i dag husforsikring hos Tryg. Da jeg hadde bilforsikring fikk jeg flere fakturaer hver måned, og beløpene var betydelig høyere enn det som var fastslått i kontrakt. Tok veldig lang tid før Tryg betalte tilbake pengene som de hadde trukket fra min konto. Dette selv om jeg ringte og fortalte hva som hadde skjedd. Ble heller ikke møtt vennlig på noen som helst måte hos kundebehandlere. Var utsatt for skade på eiendom for 3 mnd siden. Ringte da og meldte skade. Skadesak ble opprettet. Fikk beskjed om at takstmann skulle komme, og han kom etter ca 1 uke. Fikk da spørsmål om jeg ønsket pengene for å utbrede skaden selv, eller at Tryg skulle utbedre. Jeg gikk for alternativet at Tryg skulle utbedre. Dette da jeg synes summen for å fikse skaden på garasjen etter en storm var for lite. Dette også i dialog med andre erfarne fagfolk som jeg hadde samtale med. Da jeg sendte melding til taksmann og fortalte at jeg ønsket at Tryg skulle fikse skaden, fikk jeg aldri noe svar. Jeg tok da kontakt med takstmann etter 3 uker, der han plutselig forteller at skaden er avsluttet og at jeg hadde fått utbetalt pengene på min konto. Noe som ikke stemte. Jeg ringte da Tryg og fikk beskjed at de bare ventet på kontonummeret mitt. Jeg ga beskjed at jeg ønsket at Tryg skulle ordne skaden. Fikk da beskjed at de skulle ringe en entreprenør og ordne dette og at jeg skulle høre fra entreprenøren ila 3-4 dager. Jeg hørte ingenting og ringte da Tryg på nytt. Fikk samme beskjed, at de skulle ringe meg tilbake ila dagen jeg ringte. Dette er nå 1 uke siden, og jeg har enda ikke hørt noe. Det virker som Tryg skulle ønske jeg tok i mot betaling istedenfor at de må betale, da det koster de mer penger å utbrede skaden.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR