Forsikring

Tryg Forsikring omtaler og erfaringer

2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
18
av 23 innen
forsikringsselskap
53%
anbefaler
Tryg Forsikring
Filtrer omtaler
171
156
119
80
139
Sorter omtaler etter
Viser av 665 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Tryg Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Mye rot og dårlig oppfølging av kunder"
3 syns denne omtalen er nyttig

Det er vanskelig å kom igjennom på tlf, og det er dårlig kundeservice, og oppfølging er de heller ikke så gode på....

Ove H. U
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Har ikke noe å klage på, dette er et seriøst og trygt selskap, kundevenligt og behjelpelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Er fornøyd med det meste, men om de er best på pris har jeg ikke sjekket.
Ved eventuelle skader, har det blitt raskt og godt godt oppgjort.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"De mener at jeg ikke har betalt en regning, hadde ikke saksnummer. "
3 syns denne omtalen er nyttig

De mente jeg hadde en ubetalt faktura men ingen saksnr å nå ingen svar. Regningen var sendt til lindorff inkasso for over to år siden å de svarer ikke når jeg ringer, har ikke hør noe fra de.

Dyr forsikring? Bytt!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Styr unna"
9 syns denne omtalen er nyttig

Umulig å få tak i oversikt over forsikringer, vanskelig å få svar, og de gjorde det svært vanskelig å si opp forsikringene. Det har tatt 4 mndr og utallige telefoner og e-poster for å få avslutte forsikringene. Svindel. De sa til og med opp bilforsikringen vår uten at vi visste om det, og uten at vi hadde sagt den opp selv. Takk og lov for at ingenting skjedde mens vi uvitende stod uten forsikring.

Niels P. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Jeg er alltid fornøyd"

Jeg har bilforsikringen min i Toyota Forsikring(Gjensidige) og er svært misfornøyd. Har alltid vært fornøyd med Tryg og beklager at jeg skiftet, men prisen var bra og betingelsene var bra. Men kundeservicen er elendig i Gjensidige.

Asbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Tunghørte kverulanter"
5 syns denne omtalen er nyttig

Da vi flyttet hoved forsikringene, siden banken vi har har forsikring å vi fikk en bedre avtale fikk vi bråk med tryg, enda vi skulle beholde ulykke/syke forsikringen på barna på 430kr. i mnd, men det godtok di ikke siden vi ikke har alt hos di, så nå vil di ha hele beløpet for hele året og hvær gang vi ringer så avviser di oss... Så ikke bruk tryg forsikring får di er
Dyr arrogant og frekk, man bor i ett fritt land å kan bytte forsikringsselskap når man vill.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Elendig kundebehandling"
9 syns denne omtalen er nyttig

De svarer seint på henvendelser og når de svarer er det på en svært arrogant måte. Nesten umulig å komme seg ut av avtaler uten å måtte betale ekstra. De unnlater å opplyse om vesentlige forhold ved avtalene, for eksemepl hvordan de tolker en oppsigelse av en forsikringsavtale. I tillegg er det svært vanskelig å få noen av kundebehandlerne i tale på telefon/chat pga lang ventetid.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Forsikringsoppgjør"
6 syns denne omtalen er nyttig

Forsikringsoppgjør samsvarer ikke med tapt verdi. Forsikringsselger lover forsikringer som ikke eksisterer. De selger dekninger de ikke har. Useriøst og upålitelig.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Mye styr og dårlig oppgjør"
5 syns denne omtalen er nyttig

Hadde flomskade tidligere i høst, og må si at oppgjøret ikke var helt som forventet. Tok lang tid, og reparasjonsmetodene var ikke smarte, i følge byggmester.
Tungvint system for utbetaling. Ble misforståelser om hva som var sagt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Uoversiktlige fakturaer, manglende informasjon om hva man skal betale"
4 syns denne omtalen er nyttig

Samme som over. Snakket med en kundebehandler i går som ikke kunne gi meg konkrete svar på de ulike spørsmålene jeg hadde ang fakturaer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Øker prisen uten grunn"
9 syns denne omtalen er nyttig

Nytt år og nye avtaler...
Tryg valgte å øke bilforsikringen min neste år med 15% uten grunn. Mente at de hadde lagt inn maks rabatter, så det var ikke mer å hente.
Useriøst aktør når man bare tar å øker såpass mye.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Anbefales IKKE!"
12 syns denne omtalen er nyttig

Det ble første og siste gang. Anbefales ikke! Gjør alt de kan for å få deg som kunde, og når det gjelder så er alt vanskelig. Holder heller ikke ord.
Høye priser.

Kjell A. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"God kundebehandling"
2 syns denne omtalen er nyttig

Meget fornøyd med kundebehandling, rask utbetaling, takstmann raskt på plass, meget hyggelige kundebehandlere.

Bjørn O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Har fått en voldsom økning på min årlige forsikringssum"
1 syns denne omtalen er nyttig

Greie å ha med å gjøre når man har en skadesak, men ikke når jeg fortalte at jeg vurderte å bytte da fikk jeg 4.500 i påslag på årlige premier.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Prisøkning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har ikke hatt behov for å bruke forsikringen men den stiger i pris automatisk uten god forklaring. En konkurrerende agent tilbyr å dele overskudd med sine kunder? Jeg ønsker en mer ansvarlig deling av ansvar og kostnader. Jeg ønsker også en forklaring på hvorfor jeg blir tildelt utgiftene med å tilby nye kunder rabatt på nett. Ellers kan jeg ikke si noe om kundeforhold etter skade, men prisøkninger er dessverre dårlig fundert til meg som passiv bidragsyter til Tryg sin kapitalbase.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Aldri mer"
4 syns denne omtalen er nyttig

De første årene helt grei å ha med å gjøre, det var først når vi flyttet i sommer at problemene begynte å vi skulle gjøre endringer på forsikringene. Etter det har det vært bortimot umulig å bli kvitt dem. Aldri opplevd å høre om andre som ikke har fått sagt opp forsikringen uten at de har gått over til et annet selskap som må Si opp for dem. I tillegg til at de er blitt alt for dyr i forhold til ka enn får tilbake. Styr unna.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Hundeforsikring"
3 syns denne omtalen er nyttig

Lovet penger inn på konto. Saken oppe og avgjort. Ikke kommet noe etter flere tlf. Så ligger den plutselig til behandling igjen.
Gjelder død hund.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Sånn passe"
3 syns denne omtalen er nyttig

Hadde en fast agent, lett å få tak i, hjelpsom.
Satte opp pris hvert år.
Dårlig utbetaling ved skade, ingen utbetaling da bil, ble ranet på ferie.
Min agent er nå pensjonist, dårlig kundeservice etter dette.

Lurifaks
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Skadehåndtering"
3 syns denne omtalen er nyttig

Helt ubeskrivelig elendig. Bare hyggelig og grei når en skal betale forsikringen og tegne flere forsikringer. Når det kommer til da det virkelig gjelder så er det kun negativt og helt ræva.

Joakim D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bra service og bra kunnskap"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har godt forhold til min rådgiver i tryg, som har god kunnskap og kommer med anbefalinger. Tenker nå å samle alle forsikringene til meg og min samboer og ønsker tilbud fra flere da jeg synes tryg er litt dyre.

Johnny K
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"God start, dårlig slutt"
5 syns denne omtalen er nyttig

Veldig behjelpelig når ingen skader av alvorlig art, men med større skader hører de mer på takstmann enn kunde, arrogant og overkjører kunde med eksperter som aldri har sett skaden.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Mus i isolasjon"
3 syns denne omtalen er nyttig

Totalrenovering, men dekning var elendig og tok månedsvis mellom hver gang jeg fikk kontakt med Tryg.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Stig O. P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Dette er et bunn forsikringsselskap"
3 syns denne omtalen er nyttig

Søker kredittopplysning om deg så om du ikke har godt inn noen avtale med dem. Hadde dem på besøk om forsikring for en uke siden. Og uten å avtale noe med dem. Og i dag fikk eg brev om at de ha kredittopplyst meg. Så takker for meg her til selskapet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"ELENDIG"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hvis en ønsker å ta ut en forsikring en ikke behøver - får en beskjed om at forsikringen blir dyrere. De tilbyr også kundekontakter i forbindelse med skadeoppgjør som ikke behersker norsk godt nok til bruk over telefon.

Tore J. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Pris øker, hvorfor?"

Okey.... Prisene øker...

Det kan vel ikke være reelt, for oss som ikke har skader.
Vil ikke betale for andre, dvs... Kollektivt.. Hvorfor skal jeg betale for andres svindel...

Søk Bytt.no