Tryg Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Erfaringen var som forventet fra et vel renomert forsikringsselskap. Pris på reiseforsikring dyr!
Har ikke kontroll på fakturaer. Når en forsikring blir endret, så endrer de ikke fakturaen før 2 mnd etterpå. Byttet selskap i desember, og de hadde sendt oppsigelse til tryg samme måned. Tryg fortsetter og fakturere, så jeg må betale dobbel forsikring, umulig å få kontakt med de, og en ubrukelig chatrobot. Styr unna dette selskapet
Har økt prisene veldig de siste årene. Er 40 % dyrere en andre forsikringsselskaper
dårlig kundeservice og vanskelig å få tak i på telefon
Har alle forsikringer i Tryg. Er veldig fornøyd. Svarer raskt. Hurtig oppgjør ved skade. Super hyggelige folk på kundeservice.
Det er kanskje for dyrt derfor prøver jeg til å få billig forsikring
Tryg har ikke orden på avtaler og fakturaer. Har fått opp til åtte fakturaer i løpet 14 dager og har konfrontert selskapet. De har ingen svar å komme med i det hele tatt. Fikk beskjed om å slette alle fakturaer og avvente nye, istedet fikk jeg betalingspåminnelser og purring på en faktura som aldri var mottatt eller dukket opp under gamle eller nye. Selv deres hjemmesider viser feil informasjon. Når de gir beskjed om at de skal undersøke saken og komme tilbake med en forklaring skjer det ikke noe. Det de holder på med er kunde-mishandling og utpressing. Styr unna og pass deg for disse kjeltringene.
Fikk en egen kundebehandler, noe jeg har ønsket. Sa da jeg skiftet at jeg ønsker ikke lokketilbud for å skifte, men en avtale som ikke øker med en haug etter 1 år. Ble lovet det. Så økte prisen med 13%, noe som for oss betyr 5000kr i året i økning..
De er ikke nøyaktig, og gir feilinformasjon om forsikringen. Når jeg trengte hjelp sa de noe helt annet
Kan slett ikke anbefales! Bilen ble skadet og motparten har innrømt skyld med engang skriftlig i skademelding. Likevel måtte vi betale egenandel for reparasjon (5000), som vi aldri fikk tilbake fra Tryg. Helt elendig. Anbefaler derimot GJENSIDIGE på det varmeste, aldri vært noe tull med dem.
Har hatt Inbo pluss hos Trygg i snart 1 år, å nå fikk jeg til slutt bruk for dem. En blomsterpotte har lekt vann på mitt stuebord da jeg var bortreist. Ettersom jeg ikke var hjemme og oppdaget lekasjen mener Trygg at det ikke var en «plutselig» hendelse, og vil ikke dekke noe som helst. Så vil bare si: Styr unna trygg om du vil ha dekning når uhellet er der!
ønsker ikke at min værste fiende har dette seleskapet som forsikring. Værste som finnes. Behandleren har påtatt seg saken min, for 6 dager siden, men da har problemer med barnet sitt så da får han ikke vært på jobb. Da skjønner jeg ikke hvorfor ingen andre kan påta seg saken min. Cons med seleskapet: Behandlingstid Ræva nettsider ikke la meg starte med kundebehandlere
Blitt veldig dyre - ellers bra kundeservice - bør være bedre med kontakt med kundene ved fornyelse
Jeg råder ikke engang fienden ! Insister alltid vilkårene med en gang ! Når du skal kompensere for en større skade som brann osv., da kommer store problemer.
Bra selskap, litt sen med å svare på mail. fornøyd med avtale eg fikk men det finnes sikkert noe bedre på pris.
Jeg ble oppringt av en av Trygg Forsikrings selgere. Etter deres introduksjon sa jeg at jeg var fornøyd med forsikringene jeg hadde, og at jeg ikke ønsket å endre dette. De la brått på. Dette opplevdes så frekt at jeg skrev denne meldingen. Jeg kommer til å bruke denne lille historien dersom jeg har samtaler som vedrører valg av forsikringsselskap.