Meny

Tryg Forsikring omtaler og erfaringer

2,8/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
19
av 29 innen
forsikringsselskap
49%
anbefaler
Tryg Forsikring
Filtrer omtaler
242
215
173
119
247
Sorter omtaler etter
Viser av 996 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Tryg Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask behandlingstid!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg meldte inn en skade og fikk automatisk svar, pengene blir utbetalt innen 3-4 dager. Aldri opplevd maken til rask saksbehandling! Flott at mye er automatisert. Hvordan de er i de mer avanserte sakene vet jeg ikke, men jeg er fornøyd etter å ha byttet fra Fremtind til Tryg!

Svar fra Tryg Forsikring
24.11.2019 20.43
Hei Sh!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-)

Mvh
Tryg Forsikring
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bra men dyrt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har vært veldig fornøyd med Tryg, men de blir bare dyrere og dyrere, samt der har blitt gjort en del feil fra deres side. Som har gitt meg mye mer arbeid. Bilforsikringene er dyre. Men alt i alt fornøyd.

Svar fra Tryg Forsikring
13.11.2019 14.01
Hei Hilde!

Takk for en hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Vi jobber kontinuerlig for å skape gode opplevelser for kundene våre, og du må gjerne ta kontakt om du har noen gode innspill.

Med vennlig hilsen,
Tryg Forsikring
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig kundeservice"

De klarer aldri å få til noe av det man spør om på telefon, man må gå gjennom samme sak på nytt hver gang man ringer (som man må gjøre en gang i måneden tydeligvis), og de er ganske frekke over telefon (fra første sekund).

Svar fra Tryg Forsikring
12.11.2019 20.16
Hei Marius!

Det er leit å høre at du ikke hadde den beste opplevelsen i kontakt med oss Tryg. Vi er alltid åpen for forbedringsforslag som kan skape en bedre opplevelse for kundene våre.

Med vennlig hilsen,
Tryg Forsikring
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Etter inngåelse, hører man ikke fra de mer, bare jevn / litt økning fra tid til annen"

Man får det man betaler for, og uten "egeninnsats", kan man vel ikke forlange mer?, Så dersom man prøver, vil vel muligens også Tryg, gjøre det bedre? Dermed er vel også vi "fornøyd", sett på bakgrunn av den "jevne" forsikringstaker! Så dette er vår hovedgrunn til å undersøke våre muligheter!

Svar fra Tryg Forsikring
12.11.2019 10.38
Hei Frank!

Gjerne ta kontakt med oss om du ønsker at vi skal ta en ny gjennomgang av avtalen din :-) Ellers er vi alltids åpen for forbedringsforslag som kan skape en bedre opplevelse for kundene våre.

Med vennlig hilsen,
Tryg Forsikring
Tore R. D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Svinedyrt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Samlet sett når man har mange forsikringer i ett og samme selskap skulle man tro man fikk gode priser. Tryg gir meg riktig nok god rabatt i %, men når den opprinnelige prisen er såpass høy som den er så hjelper det ikke særlig. Det blir som å gi 20% rabatt på en ny Ferrari. Ja, du sparer nesten en halv million men det hjelper liksom ikke når bilen fortsatt koster over 4 millioner.

Svar fra Tryg Forsikring
11.11.2019 20.46
Hei Tore!

Ta gjerne kontakt med oss for en gjennomgang av avtalen din for å se om det er mulig å gjøre noe med prisen.

Mvh
Tryg forsikring
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Frarådes"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi fikk en skade på bolig og meldte dette til Tryg. De oppleves vanskelige og passive og svarer for eksempel ikke på henvendelser. Jeg har nå ventet over to uker på kostnadsoverslag på skaden. Vi har betalt til Tryg i mange år, men det er først når du har behov for hjelp, det viser seg om du har valgt riktig selskap eller ikke.

Svar fra Tryg Forsikring
07.11.2019 14.33
Hei Tor!

Det var leit å høre at du ikke hadde den beste opplevelsen i Tryg, ta gjerne kontakt om du ønsker at vi skal se på saken for deg på nytt.

Mvh
Tryg forsikring
Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Vanskelig / dårlig service / ikke villig til å ordne opp"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har vært i kamp om erstatning siden 2014, de er ikke villig til å forhandle en gang. Nå kommer saken opp i retten. Har blitt 50% ufør etter ulykken men enda så mener trygg at de ikke har noe ansvar.. Styr unna...

Svar fra Tryg Forsikring
07.11.2019 14.32
Hei Arve!

Det var leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss i Tryg. Vi gjør vårt beste hver dag for å gi kundene best mulig opplevelse, og vi er alltid åpen for forslag til hvordan vi kan bli bedre.

Mvh
Tryg forsikring
Yalcin E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"3 måneders reiseforsikring som fortsatte i 2 år!!!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Da jeg skulle reise for 2 år siden så bestilte jeg reiseforsikring i 3 måneder valgte fra og til datum.. Igår fikk jeg brev fra inkasso der det står Tryg! Ringte dem å spurte om hvorfor jeg fikk den inkassoen og hvorfor ble den ikke stoppet etter 3 måneder? Så så dem at jeg måtte ringe til for å stoppe den. Men jeg har jo valgt reiseforsikringen TIL ETT DATO!!! Da må den vel stoppet automatisk! FORFERDELIG

Svar fra Tryg Forsikring
01.11.2019 10.05
Hei Yalcin!

Det var leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss i Tryg. Du må gjerne ta kontakt med oss, slik at vi kan få sett på saken din på nytt.

Mvh
Tryg Forsikring
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Fraråder dette selskap"
2 syns denne omtalen er nyttig

De er grei, så lenge at du ikke skal ha noe skadeoppgjør, hvis ulykken er ute, da er de ett mareritt :(

Svar fra Tryg Forsikring
01.11.2019 09.28
Hei Einar!


Det var leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss i Tryg.
Vi gjør vårt beste hver dag for å gi kundene best mulig opplevelse, og vi er alltid åpen for forslag til hvordan vi kan bli bedre.

Mvh
Tryg forsikring
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Trofaste kunde, bør få gode tilbud"

OK selskap, man bør tenke på de gamle kundene som selskapet har, føler at forsikringen bare blir "dyrere". Har ikke hatt skade, ingen kontakt med kundeservice. Har ikke noen annen kontakt med selskapet, jeg betaler regningen, kan derfor ikke anbefale selskapet. Vil sjekke andre selskaper for å se etter/om der er en bedre avtale.

Svar fra Tryg Forsikring
01.11.2019 09.27
Hei Otto!

Takk for fin tilbakemelding! Ta gjerne kontakt med oss for en gjennomgang av avtalen din for å se om det er mulig å gjøre noe med prisen.

Mvh
Tryg forsikring
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Tryg er gode på enkle saker men UTROLIG dårlig på kompliserte"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi har hatt oppgjør på reiseforsikring som gikk veldig smooth. Vi har hatt oppgjør etter stor vannskade, her er det treig saksbehandling, dårlig samarbeid med underleverandører og rett og slett dårlig kundebehandling. Vi har brukt mye energi på å diskutere med forsikringsselskapet ang. takster og hvordan saken skulle løses. Ikke bli blendet av lave priser, dette må du betale for når du faktisk har en skikkelig skade.

Svar fra Tryg Forsikring
01.11.2019 09.26
Hei Anne!

Det var leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss i Tryg og har avsluttet ditt kundeforhold hos oss.

Vi gjør vårt beste hver dag for å gi kundene best mulig opplevelse, og vi er alltid åpen for forslag til hvordan vi kan bli bedre.

Mvh
Tryg Forsikring
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlige forsikringer"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dårligste forsikringsselskap i Norge? Umulig å kommunisere med, vet ennå ikke hva som ble resultatet av innmeldt skade etter lynnedslag for tre år siden, bare at jeg ikke har fått noe erstatning. Fikk heller ikke erstattet tapt reisegods, da dette, i følge Tryg, var flyselskapets ansvar.

Svar fra Tryg Forsikring
01.11.2019 09.26
Hei Ove!

Det var kjedelig å høre at du har hatt en lei opplevelse av Tryg når uhellet har vært ute. Det er absolutt ikke slik vi ønsker det skal oppleves når man har hatt et uhell. Vi arbeider hele tiden for å bli bedre og setter pris på alle tilbakemeldinger, ta gjerne kontakt for å få hjelp med en gang.

Skadeavdelingen er åpent i tidsperioden 10:00-15:00 i hverdager på tlf og 10:00-17:00 på chat. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 915 04040 dersom du lurer på noe.

Mvh
Tryg Forsikring
Gunnar E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"De har stor tillit til kundene"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt to små oppgjør Knust briller på jobb. Tryg sa med en gang på tlf. Kjøp nye briller og send oss en mail på prisen så setter vi det inn på konto. Ta vare på kvitteringen tilfelle kontroll. Det var alt. Det samme sa de når vi måtte avlyse en reise på grunn av sykdom i nær familie.

Svar fra Tryg Forsikring
01.11.2019 09.24
Hei Gunnar!

Så kjekt å høre at du var fornøyd med skadeoppgjøret når uhellet først var ute, tusen takk for din tilbakemelding :-)

Mvh
Tryg Forsikring
Preben E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ingen versting, ingen besting"

Skadebehandling går noe tregt. Man må opplyse saksbehandlerne om ting som i mitt tilfelle avregistrering av kjøretøy og slettede heftelser som de skulle ha visst. Til tider noe tungvint nettbrukergrensesnitt. Ellers fornøyd.

Svar fra Tryg Forsikring
01.11.2019 09.22
Hei Preben!

Det var leit å høre at du ikke hadde den beste opplevelsen i Tryg, gjerne ta kontakt om du ønsker at vi skal se på saken for deg på nytt.

Kjekt å høre at du er en fornøyd kunde ellers :-)

Mvh
Tryg Forsikring
Kurt E. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Manglende lojalitetshonorering"
2 syns denne omtalen er nyttig

Etter å ha vært kunde i alle år forventer jeg å bli belønnet for dette gjennom bedre betingelser/rabatt på forsikringspremien.

Svar fra Tryg Forsikring
01.11.2019 09.21
Hei Kurt!

Ta gjerne kontakt med oss for en gjennomgang av avtalen din for å se om det er mulig å gjøre noe med prisen.

Mvh
Tryg forsikring
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Aldri mer Tryg"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hadde en vanninntrengning på et defekt vindu i april. Det kom en takstmann fra Tryg og lagde en flott rapport. Men der stopper det opp. Tryg sier muntlig at de ikke dekker skader i konstruksjonen. Dette kan jeg ikke se noe om i mine vilkår. Sendte en hennvennelse til Tryg i mai, da jeg får brev at de ikke vil dekke skader i konstruksjonen. De velger å ikke svare på denne. Sender deretter klage til Tryg når det forsatt var vått i konstruksjonen (over 20% fuktighet) når de ville lukke igjen. Tryg velger å ikke svare på denne klagen, Første klage ble sendt i Juli, har ikke fått svar på denne. Sendte ny klage i august. Har heller ikke fått svar på denne (09.10.19).

Svar fra Tryg Forsikring
01.11.2019 09.19
Hei Tony!

Det var leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med Tryg. Skadeavdelingen er åpent i tidsperioden 10:00-15:00 i hverdager på tlf og 10:00-17:00 på chat. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 915 04040 dersom vi kan hjelpe deg.

Mvh,
Tryg Forsikring
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Veldig fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er utrolig fornøyd med servicen, prisen har blitt litt for høy, derfor ønsker jeg å undersøke priser hos andre selskaper. Har fått god hjelp fra forsikringsselskapet.

Svar fra Tryg Forsikring
17.10.2019 13.17
Hei Linda,
Så flott å høre at du er fornøyd som kunde og med servicen du opplever fra oss.
Vi jobber hele tiden for å møte kundene våre på best mulig måte gjennom alle prosesser. Ta gjerne kontakt med oss for å en gjennomgang av din avtale om du ønsker dette. Du kan kontakte oss på tryg.no eller ved å ringe 915 04040

Mvh Tryg forsikring
Gitt-Opp
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Kynisk utnytting av systemet"
3 syns denne omtalen er nyttig

Latterlig lavt (lave) tilbud om erstatning ifb med uføre - bevisst og kynisk utnyttelse av at et menneske som har vært en kasteball i systemet og som ikke har krefter til å kjempe for sitt. Tryg skam dere!!

Svar fra Tryg Forsikring
31.10.2019 13.13
Hei!
Det var leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss i Tryg.

Vi arbeider hele tiden for å bli bedre og setter pris på alle tilbakemeldinger.
Skadeavdelingen er åpent i tidsperioden 10:00-15:00 i hverdager på tlf og 10:00-17:00 på chat. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 915 04040 dersom du lurer på noe.

Mvh
Tryg forsikring
Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Et rot og virrvarr uten sammenligning forøvrig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Økt prisene med 17% fra et år til et annet uten noen god begrunnelse. Snakket med de 4 ganger for å få oversendt et nytt tilbud. Tok 2 uker før jeg fikk beskjed at et bedre tilbud var underkjent. De har overhode ikke et ønske om å beholde deg som kunde. Du er kun en brikke i deres hovedformål - så høy inntjening som mulig.

Svar fra Tryg Forsikring
31.10.2019 13.13
Hei Andreas!

Det var leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med Tryg. Ta gjerne kontakt med oss for en ny gjennomgang av avtalen din for å se om det er mulig å gjøre noe med prisen.


Mvh
Tryg forsikring.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Helt greit"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ting kan ta litt tid (mht skade der skade-påfører innrømt) med kommunikasjon mellom verksted og selskap og meg.. Bedre tilbud ønskes da jeg spør om å bytte til bedre forsikring, har jo vært kunde lenge.. Ellers alt i alt, har jeg ikke noe problemer med Tryg, vil bare ha et godt tilbud på forsikring, da jeg ønsker å oppgradere.

Svar fra Tryg Forsikring
18.10.2019 08.18
Hei Marre,
Det er beklagelig at du har opplevd at ting har tatt tid i saken din, dette kan det være flere årsaker til. Vi ønsker svært gjerne at du tar kontakt med oss på tryg.no eller ved å ringe 915 04040 så vil vi kunne gi deg et godt tilbud og en god gjennomgang av din avtale. Det er viktig for oss at du som kunde er fornøyd og at du får gjort dine ønskede endringer.

Mvh Tryg forsikring
Bertil S. E. O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Vil ha en bedre pris, synes ikke om denne pris økning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Er ikke fornøyd med denne prisøkningen, skal jeg fortsatt være kunde hos dere så må dere komme med en annet tilbud.

Svar fra Tryg Forsikring
18.10.2019 08.16
Hei Bertil,
Det forstår vi veldig godt, og vi ønsker å hjelpe deg med dette.
Vi håper du vil ta kontakt med oss på tryg.no eller ved å ringe vårt kundesenter på 915 04040 slik at vi kan hjelpe deg med gjennomgang og tilbud på dine forsikringer hos oss.

Mvh Tryg forsikring
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Lite hjelp å få"
3 syns denne omtalen er nyttig

Betalte for full forsikring med utleieforsikring, hadde en lekkasje i kjellerleiligheten som måtte utbedres i en måned, fikk ikke dekning for tapt leie.. Selskapet var veldig lite behjelpelig i situasjonen.

Svar fra Tryg Forsikring
31.10.2019 13.13
Hei Kjetil!

Det var leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med Tryg.
Ta gjerne kontakt med oss slik at vi kan få sett på saken på nytt med nye øyne.

Mvh
Tryg forsikring.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Erfaring"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har aldri brukt selskapet til skader så omtalen gjelder kun samtaler med selskapet, imøtegivende og hyggelig hver gang.

Svar fra Tryg Forsikring
31.10.2019 13.13
Hei Kai!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-)

Mvh,
Tryg Forsikring
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"God service, høy pris"
1 syns denne omtalen er nyttig

Tryg ga meg uforholdsmessig høy pris på en mc. Forstår ikke dette. Jeg har en mc fra før, og kan ikke kjøre begge samtidig?

Svar fra Tryg Forsikring
31.10.2019 13.13
Hei Paal!

Det er mange faktorer som spiller inn på prisen på forsikringen. Ta gjerne kontakt med oss om du ønsker å ta en gjennomgang av forsikringene dine her hos oss.

Mvh
Tryg forsikring
Magnar T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Fantastisk bra og profesjonelt skadeoppgjør"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fantastisk bra og profesjonelt skadeoppgjør. De tok totalansvar og håndterte skadeoppgjøret på en glimrende måte. Jeg fikk gjøre endringer i boligen på en svært fleksible måte og betalte kun for oppgraderinger i forhold til tidligere standard. Eks fikk inn 3 lags vinduer i stedet for 2 lags i hele huset og betalte litt ekstra for det.

Svar fra Tryg Forsikring
31.10.2019 13.13
Hei Magnar!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-)

Mvh,
Tryg Forsikring
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR