Tryg Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har vært kunde i Tryg i over 10 år. Bare positive erfaringer med de og fått god hjelp hver gang jeg har hatt en skade. De har rask saksbehandling, dyktige skadebehandlere og viser empati og medfølelse. Prøvde Fremtind forsikring i 3 mnd og har dårlige erfaringer derfra. De har useriøse skadebehandlere og elendig saksbehandling. Byttet tilbake igjen til Tryg fordi jeg trives best i Tryg hvor jeg vet av erfaring jeg får god hjelp og oppfølging-.
ryddig og greit. ingen negative erfaringer annet enn at de ikk ringte meg opp når jeg ønsket i forbindelse med økning i forsikringspremier
Jeg har hatt to separate situasjoner der noen har kollidert i min bil. Tryg har ordnet alt og lagt til rette for at det ble minst mulig stress for meg
Ble kontaktet vedr. pristilbud på bedre pris på forsikringen, som har blitt alt for høy
Hjerteinfarkt i Kroatia med reiseforsikring gjennom arbeidsgiver. Vi måtte mase om alt, kona fikk bare dekket 2 3 dager a gangen før vi måtte ringe å mase om forlengelse på hotellet. Til og med sykehuset truet med å kaste meg ut fordi tryg ikke betalte. Sånn var det med alt. De krona det hele med å nekte å dekke telefon kostnadene på 8000, etter mye klaging fra meg og arbeidsgiver dekket de 3000!!!! Jeg betaler gladelig noen tusen ekstra for å slippe Tryg!
De svarer at jeg får svar om 6-8 virkedager men 1 ,5 mnd etter har jeg ikke fått annet svar enn at skadenr skal være 8 siffer Jeg kan telle til 8 men tror ikke tryg kan dette. Hadde 3 takstmenn etter skaden for snart 3 år siden. Saken er ikke ferdig.
Jeg har innboforsikring hos Tryg gjennom NITO. Meget gode vilkår og pris, og imponerende rask skadebehandling. Uhellforsikringen er helt suveren, og har reddet meg et par ganger når jeg har hatt uflaks og fått en skade på relativt kostbare ting. De svarer raskt på kundeservice, og er serviceinnstilt. Anbefales på det sterkeste.
Dårlig kundeservice og ekstremt høye priser. De klare ikke å konkurrere men andre selskap.
Etter jeg sa opp tryg forsikring så fikk jeg plutselig dobbel faktura! Har hatt dem lenge å betalt vær mnd! Vil også si at dem e svin dyr! Spart nesten 1000kr i mnd på bilen etter jeg byttet!
Har ikke sett noen som kan matche tilbud fra Tryg, som NITO-medlem
Som kunde i Tryg gjennom en årrekke føler jeg meg svært komfortabel og godt ivaretatt i dette selskapet. Grunnen til at jeg nå søker tilbud annetsteds er ene og alene spørsmål om pris. Forøvrig føler jeg at Tryg er blitt ‘for store’ særlig da på reiseforsikring.
Kun penger å profitt som gjelder, unormale høye egenandeler på forsikring, unormal høy prisstigning, fraværende når det gjelder hjelp ang skade. På meg så fremstår Tryg som et useriøst selskap. Har bedt dem om å regne på ny avtale, har ikke hørt noe fra dem.
Fikk oppgjør på under en uke. Helt fantastisk. Løp og kjøp.
Greit forsikringsselskap, men begynner å bli dyrt.
Har vært kunde i flere år. Opplevd brann og da gikk skadeoppgjør greit, for da var det egen partner av TRYG som håndterte alt, men til gjengjeld tok det flere måneder å få ting i orden. Nå fikk vi vann i kjeller og bestemte oss for å ordne ting selv for å bli ferdig litt raskere. Det skulle vi nok ikke gjort. Først sa de at alt inne i kjelleren ble dekket, spurte om vi kunne sette igang selv og fikk beskjed om at det kunne vi. Men så ble det stille en lang stund, mens jeg prøvde å få kontakt og formidle hva vi måtte gjøre. Ikke noe svar, så vi satte i gang. Da fikk vi beskjed om at det vi hadde gjort ikke ble dekket likevel fordi det ble en oppgradering etter dere mening. Vi hadde da hygget opp et gulv som hadde sprukket og skulle bare erstatte det med ny betong. Altså fra betonggulv til betonggulv. Ser ikke hvordan det kan bli oppgradering.vi har nå betalt alt selv og byttet selskap. Da kom det en mail fra salg om et flott tilbud ( som var dyrere enn det vi hadde fra før) røpte vel litt om hva de hadde tenkt å øke prisen med. De ville ikke miste oss sto det. Nei vel. Salg burde vel sjekket først om hvorfor vi ville bytte selskap. Ikke noen kommunikasjon mellom avdelinger her nei. Hele selskapet mangler kommunikasjonsevner. Det er noe av det viktigste et slikt selskap bør lære seg. Takk for meg.
Fikk en skade på hus. Oppgjør meget raskt. Ingen diskusjon