Tryg Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har hatt Bil Ekstra (Tryg's bestebilforsikring), i tillegg til husforsikring og innboforsikring. Når deres rekomenderte verksted skadet vår bil, de sa de skulle ordne det og at Bil Ekstra dekker skaden. Etter reparasjon, som vi betalte, de nektet å dekke den og de ignorerte vår klage. Helt upålitelig. Svindel.
Tryg er et meget bra forsikringsselskap og jeg har aldri hatt noen problemer med de. De er lett og få tak i og mann blir tatt særiøst.
Trygt selskap som er kjapp og hjelper deg når det trengs. Alt ok, men litt usikker på om de er billigst!
Jeg byttet over til tryg forsikring da jeg ikke var fornøyd med kundeservicen i forrige selskapet. Tryg forsikring ga meg et veldig godt førsteinntrykk. Ikke la deg lure! Jeg fikk en nokså god pris, men det ble fort endret. De justerte nemlig prisen opp 700kr/mnd, uten å gi noe beskjed. Når jeg fikk kontakt skylder di på at det var trafikkavgift. Jeg er klar over at man må betale trafikkavgift, men når man spør om den totale summen å betale regner jeg med di inkluderer trafikkavgiften! Akkurat som om alle varene i butikken skulle stått med priser ekskludert mer verdi avgift. Jeg anbefaler absolutt ikke Tryg forsikring videre!
Har ingen negative erfaringer, og har hatt mange år med Trygg som leverandør. Kanskje for mange?
Hadde en liten Reiseskade hvor jeg kontaktet selskapet og fikk beskjed om at skaden dekkes mot å skaffe underbillag, dette ble skaffet til veie, men ingenting skjedde, kontaktet selskapet på nytt og kom i kontakt med en ny saksbehandler (brysk og myndig) som sa at dette ikke ble dekket. Første gangen jeg har brukt selskapet på skade og ble behandlet slik etter 17 år som kunde
Har bare hatt 2 forsikringsoppgjør med Trygg på 8 år. Begge har vært trøblete. Første gang vant jeg med full støtte i Forsikringsklagenemnda. Andre gangen godtok jeg en automatisk og robotisert forenklet saksbehandling. Jeg fikk avslag fordi spørsmålene jeg måtte besvare hadde en storbsvakhet. Manuell behandling av min klage tok 3 uker. Selvfølgelig med fullt oppgjør. Bare danske Tryg Forsikring har valgt p gi automatiske avslag. Alle «norske» selskaper har valgt å sende alle avslag automatisk til manuell behandling for å ikke støte bort sine kunder.
Premien har økt med ca 10000 de to siste årene. Litt rotete oppsett på "min side" når en logger inn. (Mye blading i sidene for å få oversikt) Ellers trygt og godt selskap.
Inngår avtaler som i utgangspunktet er gunstge. Når man har inngått avtale setter de opp prisen vesentlig uten at forholdene er endret. Jeg har aldri opplevd tilsvarende useriøsitet.
Eg er godt fornøgd med tryd forsikring, det er ingenting å klage på selskapet
Se over; men ettersom jeg ikke har hatt skade på det jeg minnes, kan jeg ikke si noe om skadehåndtering.
Så gjenstår det å se ved en eventuell forsikrings sak. Månedlig betaling og en god og lang personlig samtale ved overgang. God oppfølging på e-post. Føler med Tryg på overgangen til en meget god pris på samme produkter fra der jeg kom fra.
Raske til å svare, og ved behandling av saker. Savner hesteforsikring
Ikke noe kommunikasjon, treg prosess, og aldri tilstedte. Oppgjør kan man nesten se bort ifra.
Ble oppringt av selger for Tryg og byttet forsikring. Avtalte pris sånn og sånn og betaling av premie 1 gang pr mnd. Når avtalen kom var prisen betydelig høyere enn avtalt og innbetaling for ett år kom samtidig. Ringer representant som lover og fikse. Etter 5-6 telefoner, både til og fra representant samt fra Tryg som sier de skal fikse dette så er der ikke skjedd noen ting. Avtalt pris var under 30000kr pr år. Pr i dag ligger der 4 fakturaer min nettbank ber meg godkjenne på tilsammen over 70000kr.
God kunderådgiver. Litt manglende oppfølging når mail er sendt