Tryg Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ikke velg Tryg dyreforsikring!!! Agria er verd alle penga. Hunden min måtte nettopp ha en dyr operasjon. Tannen var helt igjengrodd og hun hadde en stor utvekst på tannkjøttet . Veterinæren sa at forsikringen ville dekke det, det ble og sendt inn prøver. Da det kunne være spredning ned til kjevebenet og kreft. Men Trygg dekket ikke tannkjøttsykdommer! Dessuten koster forsikringa ca. 5000 i året . Så jeg har sagt opp forsikringen nå.
De økte prisene med totalt 6000 kr etter 1 år. Dette er ikke greit.
Har ugunstig tilbud. Vet at mange selskaper gir billigere forsikring med samme betingelser.
Du får topp forsikring, og senere blir du fortalt at den bare vil dekke skade fra innsiden av huset og ikke tak. Det tok nesten 40 dager å bekrefte fra datoen for skaden. Mange oppfølging med kundepleie. Jeg vil ikke anbefale slike forsikringer til noen.
De gangene jeg har hatt en sak så har oppgjør alltid kommet. Ingen problemer.
Tryg er et forsikringsselskap som er til å stole på, men de tar seg godt betalt for det. Sjekker derfor priser hos andre.
Jeg har hatt noe styr med Tryg oppgjennom årene, da de ikke har økt bonusen min på bil som de skal. Når jeg har endret min forsikringsavtale har det vært store problemer med at de ikke har endret den likevel, for eksempel at de nye forsikringene blir registrert, men forsikringer som er avbestilt ikke blir slettet, som ender i noe høyt avdrag pr. mnd. Men når alt kommer til alt så er det Tryg som har det beste pristilbudet på forsikringer etter det jeg har erfart, og kundekonsulentene er stort sett hyggelige og behjelpelige. Men det har et forbedringspotensiale.
Jeg er fornøyd med Tryg, men ønsker å vurdere andre selskaper pga pris.
Stor prisøkning forsøk "i stillhet" ved forsikringsavtale fornyelse uten god nok begrunnelse
Har hatt et godt forhold til forsikringsselskapet, helt til det ble en diskusjon, da var ALT ansvar mitt. Og det er det jo, jeg sier ikke noe annet. Men hadde de PRØVD, så kunne de ha klart å blidgjøre meg som kunde. Men det var det nok ikke verdt: Det var MIN FEIL. MIN FEIL! og ingen skulle komme og si noe annet enn at det var MIN FEIL. Jada: Men kunne dere prøve å gjøre det beste ut av situasjonen? Nope.
Forsikringer behøver ikke være så dyrt. Vi betaler mye og får svært lite tilbake.
Anbefales absolutt ikke! Spar penger, styr unna. Føler meg utrygg på trygg. Dyrt og uaktuelt å fortsette forsikringene mine her.
Trygg er et godt og ryddig forsikringsselskap. Vi har god erfaring med de, men prisen har økt altfor mye, og de har priset seg ut hos oss.
Har blitt veldig mye dyrere på spesielt bilforsikring siste årene, uten at vi har blitt gjort oppmerksomme på det. Etter en reise med tap av bagasje i hele ferien, fraskriver de seg alt ansvar, sjøl om vi har reiseforsikring. Bytter selskap nå, etter å ha vært trofaste med 8 forsikringer i mange år. Har fungert greit på vannskade i huset, hvor vi fikk dekt det meste for noen år siden.
Bilforsikring tegnet på nett, først spør de om bonus og skadesaker som de selv har i systemet, så man må klippe og lime som en helt fra deres egne sider. Så får man opp pristilbud og når man prøver gå videre for å bestille så gir siden feilmelding og man må ringe dem. Avtaler på tlf samme pris og må gjenta all info for websiden lagrer intet, når man så sjekker er det registrert en helt annen pris og kjørelengde enn avtalt. Dette kan endres "når som helst" sier de men nekter legge inn avtalte eller riktige tall. Tryg gir deg aldri hva de avtaler og øker pris som de vil uten forklaring. Hvorfor klarer ikke tryg sin webside med 10% "rabatt" som betyr +50% i prisøkning i praksis, å hente data fra sine egne sider og fylle ut? Og hvorfor nekter de følge avtaler og registrere det som er avtalt? En tegning av forsikring kunne tatt 1 minutt men hos tryg går hele dagen før den er aktiv og så full av feil at man ikke har utbytte av den, man må klage i årevis før noe blir rett.
Etter å ha sett at prisen gikk opp på forsikringene, med over 2000,- per år, gikk jeg gjennom og sjekket de forskjellige avtalene. Jeg fant blant annet ut at noe informasjon hadde blitt endret av selskapet, herunder dyreforsikring på et dyr som var for gammelt til å forsikre. Der hadde de endret fødselsår fra det som var oppgitt, tydeligvis for å kunne fortsette å fakturere... Ved en eventuell skadde hadde jeg ikke hatt rett til dekning, da dyrlege ALLTID opplyser om alder på dyret... Flere ting på andre forsikringer var også endret, og rabatter som jeg skulle hatt, var aldri lagt inn.. Jeg er en meget lojal kunde, som har et dokument med full oversikt over hvilke forsikringer jeg har og trenger, samt hvilke rabatter som kan gis. Dette dokumentet blir oversendt enhver som ønsker å gi et tilbud, og selger hos Tryg har også fått dette. Jeg kan da ikke tenke annet enn at de umotiverte endringene har vært for å tjene penger. Da jeg konfronterte selskapet med dette, virket de brydd, og skyldte på deres driftskostnader mht prisøkningen... Dvs, at jeg, som ikke har hatt skader hos dem, og som har opptrådt lojalt mot dem, må betale ekstra fordi de ikke har tatt de nødvendige forhåndsregler hos andre kunder... Om vi kaller en spade for en spade, så er prisøkningen bare en måte å sikre "tilstrekkelig" utbytte til aksjonærene...