Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Sannsynligvis beste kundeservice av forsikringsselskapene. Noe dyre, men kan være verdt det siden de dekker godt, og har veldig enkle skadeoppgjør.
Utrolig vanskelig med kommunikasjon. Bedt om å bli oppringt 3 ganger, hører ikke noe.
Hold deg unna!!! Til tross for lovnad om direkte kontakt holdes dette ikke!! Umulig å nå, trege sider, telefonkø (nr. 38). Bare rot med fakturaer som ikke er korrekte "spys" ut til tross for direkte kontakt fra nytt selskap.Legger til purregebyr på fakturaer som det er klagd på! Nei maken til dårlig selskap kan jeg ikke tenke meg finnes! Hold unna!
Lokketilbud første år, deretter øker de prisen med mellom 20-30 %
god pris og god dekning, har også hatt skader på bil, aldri vert ett problem
Klarte ikke å gi meg bedre pris enn konkurentene..
Det mest forferdelige selskapet som finnes. De dobbeltfakturerer, endrer priser og alt mulig uten form for beskjed. Plutselig måtte jeg betale 2000kr mer enn det jeg ble fortalt og hadde betalt i over 6mnd. Når man er uheldig og forsikringen må brukes så nekter de å ta ansvar… her betaler man kun for å betale, for du har ikke et forsikringsselskap som hjelper deg når uhellet er skjedd. De fraskriver seg alt av ansvar. Har selv en sak gående nå som de nekter å ta på seg, selv om forsikringen skal dekke det, de prøver å snike seg unna for alt det er verdt. Kundeservice har ingen kontroll på noe som helst heller… rett og slett bare tull med dette firmaet, uansvarlig som det holder. Anbefales ikke. Styr unna. Jeg kommer til å gjøre alt for at folk holder seg unna tryg, for de driver med svindel.