Tryg Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Prisgunstig. Fikk båtforsikring når ikke andre ville. Fikk grei hjelp når jeg trengte det, kaskoskade på bil. Hyggelige kunderådgiver.
Sen saksbehandling, dårlig kommunikasjon og oppgjør. Burde informert tidlig, manglende dokumentasjon på begrunnelse.
Har ikke hatt noen negative opplevelser i mitt kundeforhold
Jeg har bestilt på mobil forsikring til bil. Bekreftelse og så videre skal jeg få på e-post. Da kommer ingenting. Ingen regning, avtale eller noen annet. I går fikk jeg inkassovarsel på brev og da ringte jeg. Etter samtale på telefon betalte jeg utstående krav men dette vært vanskelig og opprette nytt avtale. Etter 2 time igjen på telefonen bli samtale avbrud på grunn av dekning og jeg er lei og kast bort time kun på mobil. Aldri hatt så treg og dårlig service.
Måtte sjekke hva jeg faktisk betaler av forsikring, noe jeg skulle gjort for lenge siden. Det er lett å bli lurt på økte priser uten at man merker det når fakturaen blir betalt automatisk i banken hver måned, dette vet de å utnytte tydeligvis. Sparer flere tusen i året ved å bytte, men venter ennå noen tilbud før endelig bytte.
For et ufattelig dårlig selvskap. Blir forklart tre forskjellige ting av tre forskjellige personer. Virker som de ikke snakker sammen på det kontoret der. Bare å styre unna
har egen takstmann som skriver rapporter og konklusjoner til fordel for forsikringselskapet, kunde får ikke medhold i saker i det hele tatt, kundens mening blir kverulert og takstmann finner på saker for at ikke selskapet skal bli erstatnings pliktig. Vil fraråde folk til å bruke dette selskapet. Familie medlem som har vært utsatt for dette. Styr unna!