Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mitt møte med Tryg Forsikring startet med å få et tilbud på bobil, noe som resulterte i en halvering av pris ettersom jeg var medlem av Norsk Bobil Forening. Videre gikk det slag i slag med tilbud på hus, båt og bil, hvor saksbehandler var veldig på og ga oss ett tilbud som «matchet» de prisene vi hadde fra før. Etter en nøye gjennomgang av tilbudet med saksbehandler ble det veldig enkelt å si ja takk til tilbudet. Gleder meg til fortsettelsen!
Fantastisk dyktig agent, personlig oppfølgning og meget konkurransedyktig pris.
Gir lokketilbud ved kontakt og så skrur de prisene voldsomt opp etter kort tid. Dette informerer de heller ikke om før du merker det på regningene. Styr unna Tryg
Hvordan de solgte meg en standard boligforsikring med dårlig dekning skjønner jeg ikke, var vel for å matche pris på en pakke. Anbefaler ikke Tryg, gikk for Galant forsikring.
Kjempebra service. Kort ventetid og veldig bra. Skaden ble bra.
Hei Thorbjørn 😊 Takk for de fine ordene! Vi er glade for å høre at du opplevde god service, kort ventetid og at du ble fornøyd med reparasjonen. Velkommen tilbake ved behov! God helg 🎉
Fikk en rose på bilruten. Superenkelt å gå inn på Tryg.no å bestille time for reparasjon. Deretter var det bare å stille opp og får det gjort. Deretter var saken ute av verden ;-)
Tusen takk for tilbakemeldingen, Christine! 😊 Så godt å høre at prosessen opplevdes som enkel og smidig. Vi setter stor pris på at du deler erfaringen din, og er glade for at saken ble løst raskt og effektivt. Velkommen tilbake dersom vi kan hjelpe deg igjen 👌
Kort tid etter at jeg kontaktet Tryg angående steinsprutskade, ble jeg oppringt fra Riis bilglass, og derfra har alt gått på skinner. Time hos lokalt verksted var reservert til jeg kom hjem fra ferie. Ruta er skiftet på profesjonelt vis, og det beste er at jeg ikke engang måtte betale egenandel for reparasjonen. Tryg forsikring for medlemmer av Utdanningsforbundet er topp!
Hei Berit Takk for den flotte tilbakemeldingen! 😊 Så hyggelig å høre at du fikk rask hjelp, og at prosessen med skifte av frontrute gikk så smidig fra start til slutt. Det er godt å vite at både oppfølgingen og reparasjonen levde opp til forventningene. Takk for tilliten – og for at du deler erfaringen din med andre medlemmer!