Meny

Tryg Forsikring omtaler og erfaringer

2,7/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
19
av 29 innen
forsikringsselskap
48%
anbefaler
Tryg Forsikring

"Sparte 12.000 i året på å bytte selskap"

Omtale om Tryg Forsikring skrevet av Marianne for 11.05.2017 11.09

Tryg Forsikring har totalt 1013 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Tryg Forsikring?
Marianne
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Sparte 12.000 i året på å bytte selskap"
2 syns denne omtalen er nyttig

Etter over 20 år som kunde forventet vi et godt tilbud når vi ba om det. Vi måtte imidlertid vente 35 dager til hovedforfall. I mellomtiden sjekket vi andre selskap. Når vi kontaktet dem igjen skulle vi få et tilbud raskt. Vi hadde gitt dem beskjed om at vi undersøkte priser hos andre. Etter ytterligere to dagers treghet fikk vi et tilbud.
Man kan ikke annet enn å le. Det var over 1000. - dyrere enn det vi hadde. Her trygler nesten andre selskaper om å få oss som kunder. Vi kunne spart 15.000.- i året ved å velge det billigste. Etter at vi hadde valgt vårt nye selskap "Frende" kom der et nytt tilbud fra Tryg, men stadig ikke godt nok. I tillegg har Tryg mistet vår tillit så vi hadde ikke gått tilbake uansett tilbud. Det kom for sent.
Kanskje en idé å prøve å ta vare på kunder som ligger i gruppen "svært lav risiko"?
Uansett... Treghet når man skal ha ordnet noe (greencard) og høye premier spesielt på biler gjør Tryg etterhvert til et dårlig valg.

Bytt.no
"Sparte 12.000 i året på å bytte selskap" skrev Marianne om Tryg Forsikring

Har du en tilsvarende erfaring med Tryg Forsikring?
Gjør som Marianne og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Tryg Forsikring du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Mangelfulle opplysninger ved tegning av bilforsikring"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ved tegning av bilforsikring blir jeg av selskapet anbefalt delkasko pga gammel bil, men blir ikke opplyst om at det ikke dekker viltpåkjørsel selv om de av postnummer ser at jeg er bosatt på landet. Viltpåkjørsel i juni 2016 koster meg 30000kr. Vesta mener de har overholdt opplysningsplikten siden de hvert år har gjort meg oppmerksom på at jeg alltid er velkommen til bedre dekning. Under dekning står brann, tyveri +++ og ingenting om viltpåkjørsel. Men hvem tenker på viltpåkjørsel?? Jeg mener selskapet aktivt må opplyse om dette.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fantastisk skadeoppgjør"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde vannlekkasje i utleieleiligheten vår. Super skadebehandler som informerte oss om videre saksbehandling hele veien. Fått mye mer tilbake i erstatning enn forventet!
Tips: Ta bilder av eiendelene dine FØR skaden skjer, så får du dekker alt du trenger og litt til!

Tjostolf
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundehåndtering"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kjempehyggelig med en egen person å forholde seg til i forhold til forsikringer, men så fort det blir en skade; da blir det stopp. Ventet i en måned på svar. Kundebehandler tar ferie, og ingen tar saken. Ringer, og får halvkjipe svar tilbake. Kommer alltid til forskjellige kundebehandlere fordi jeg ikke får kontakt med personen som har saken min.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Forsikring"

Svarte aldri på om jeg kunne få ett nytt tilbud. Ventet 2 månder nå.

Tryg Forsikring har totalt 1013 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR