Meny

Tryg Forsikring omtaler og erfaringer

2,7/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
19
av 29 innen
forsikringsselskap
48%
anbefaler
Tryg Forsikring

"Tryg er gode på enkle saker men UTROLIG dårlig på kompliserte"

Omtale om Tryg Forsikring skrevet av Anne for 23.10.2019 11.20

Tryg Forsikring har totalt 1013 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Tryg Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Tryg er gode på enkle saker men UTROLIG dårlig på kompliserte"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi har hatt oppgjør på reiseforsikring som gikk veldig smooth. Vi har hatt oppgjør etter stor vannskade, her er det treig saksbehandling, dårlig samarbeid med underleverandører og rett og slett dårlig kundebehandling. Vi har brukt mye energi på å diskutere med forsikringsselskapet ang. takster og hvordan saken skulle løses. Ikke bli blendet av lave priser, dette må du betale for når du faktisk har en skikkelig skade.

Svar fra Tryg Forsikring
01.11.2019 09.26
Hei Anne!

Det var leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss i Tryg og har avsluttet ditt kundeforhold hos oss.

Vi gjør vårt beste hver dag for å gi kundene best mulig opplevelse, og vi er alltid åpen for forslag til hvordan vi kan bli bedre.

Mvh
Tryg Forsikring
Bytt.no
"Tryg er gode på enkle saker men UTROLIG dårlig på kompliserte" skrev Anne om Tryg Forsikring

Har du en tilsvarende erfaring med Tryg Forsikring?
Gjør som Anne og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Tryg Forsikring du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlige forsikringer"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dårligste forsikringsselskap i Norge? Umulig å kommunisere med, vet ennå ikke hva som ble resultatet av innmeldt skade etter lynnedslag for tre år siden, bare at jeg ikke har fått noe erstatning. Fikk heller ikke erstattet tapt reisegods, da dette, i følge Tryg, var flyselskapets ansvar.

Svar fra Tryg Forsikring
01.11.2019 09.26
Hei Ove!

Det var kjedelig å høre at du har hatt en lei opplevelse av Tryg når uhellet har vært ute. Det er absolutt ikke slik vi ønsker det skal oppleves når man har hatt et uhell. Vi arbeider hele tiden for å bli bedre og setter pris på alle tilbakemeldinger, ta gjerne kontakt for å få hjelp med en gang.

Skadeavdelingen er åpent i tidsperioden 10:00-15:00 i hverdager på tlf og 10:00-17:00 på chat. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 915 04040 dersom du lurer på noe.

Mvh
Tryg Forsikring
Gunnar E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"De har stor tillit til kundene"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt to små oppgjør Knust briller på jobb. Tryg sa med en gang på tlf. Kjøp nye briller og send oss en mail på prisen så setter vi det inn på konto. Ta vare på kvitteringen tilfelle kontroll. Det var alt. Det samme sa de når vi måtte avlyse en reise på grunn av sykdom i nær familie.

Svar fra Tryg Forsikring
01.11.2019 09.24
Hei Gunnar!

Så kjekt å høre at du var fornøyd med skadeoppgjøret når uhellet først var ute, tusen takk for din tilbakemelding :-)

Mvh
Tryg Forsikring
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Bra men dyrt"

Ryddig og enkelt ved oppgjør etter skade. Prisene øker mer enn ønsket fra år til år.

Preben E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ingen versting, ingen besting"

Skadebehandling går noe tregt. Man må opplyse saksbehandlerne om ting som i mitt tilfelle avregistrering av kjøretøy og slettede heftelser som de skulle ha visst. Til tider noe tungvint nettbrukergrensesnitt. Ellers fornøyd.

Svar fra Tryg Forsikring
01.11.2019 09.22
Hei Preben!

Det var leit å høre at du ikke hadde den beste opplevelsen i Tryg, gjerne ta kontakt om du ønsker at vi skal se på saken for deg på nytt.

Kjekt å høre at du er en fornøyd kunde ellers :-)

Mvh
Tryg Forsikring
Tryg Forsikring har totalt 1013 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR