Forsikring

Vardia Forsikring omtaler og erfaringer

2,6/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
17
av 23 innen
forsikringsselskap
45%
anbefaler
Vardia Forsikring
Filtrer omtaler
71
70
49
37
115
Sorter omtaler etter
Viser av 342 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Vardia Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Forferdelig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Finnes ikke en ting som er bra med vardia.. Elendig kundeservice og priser som de setter opp fordi de vil ha mere penger inn etter utbetalinger til andre kunder.. Kunden skal betale for noe som er jobben dems, utbetale til kunder som trenger det. Aldri tenk på å gi dem en tanke engang når det finnes så mange andre bedre selskaper som faktisk hjelper deg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Lokkepriser"
1 syns denne omtalen er nyttig

Lokket med lave og gode priser, men økte med 30% etter et år. Og ekstrem lang behandlingstid ved skade.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig prisstigning 30% med Fjordkraft fordel forsikring"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vært kunde i 4 mnd og fikk brev med varsel om 30% heving av premien fra neste forfall, dvs 2mnd, hvem gidder. Var tydelig kun en måte å komme inn på. Fjordkraft fordel ved Vardia er ingen fordel. Bytter selskap uansett.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dem har dyre 5 siffrete tlf nr som en må ringe og så må en stå lenge i kø for å få kontakt og det koster meg som kunde masse penger, trodde det var kommet en lov i EU domstolen at de 5 siffrete nr var/ er ulovlige å bruke for selskaper som tilbyr tjenester.

Torstein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Mareritt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Var dessverre kunde der. Etter at kundeforholdet var avsluttet fikk jeg krav flere ganger, og til slutt inkassovarsel fra de. Så nå gjenstår det å se om de klarer å få stoppet den innkassoen, eller om jeg må gå rettens vei gjennom advokat for å klare å bli kvitt dette marerittet av et forsikringsselskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Forferdelig"
9 syns denne omtalen er nyttig

Kan nesten ikke tro dette selskapet driver lovlig. Fikk brev fra Statens vegvesen om at mine bilforsikringer var sagt opp av selskapet. Vardias forklaring var manglende betaling; nærmere sjekk viste at jeg hadde betalt for mye! Ingen beklagelse, etter mange timer ble jeg oppringt med beskjed om at jeg kunne få tegne forsikringene på nytt, men da til nye vilkår; dvs til høyere premie.
Slik går det simpelthen ikke annet å drive virksomhet. Hold deg langt unna dette selskapet!

Lars J. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
"God pris og god service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde i Vardia i 3 år. Fått stabile priser hvert år og meget fornøyd. Nå har jeg ikke noe kjennskap med skadeoppgjøret da jeg ikke har meldt inn skader:-). Kundeservicen er jeg også meget fornøyd med:-)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Frekke kundebehandlere"
4 syns denne omtalen er nyttig

Frekke og talentløse kundebehandlere. Økt prisen på premiene med 65 %

Da jeg ba om et svar: det har blitt dyrere da vettu.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Christian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Mangel på evne eller vilje?"
3 syns denne omtalen er nyttig

Vardias saksbehandlere viser total mangel på vilje (og evne) til å rett opp i det som burde være et enkelt digitalt problem, som i mitt tilfelle gjorde at jeg ikke fikk tilgang til min egen online kundeprofil ("min side") På Vardias egne nettportal. Det ble henvist til at årsaken var at jeg var registrert i med to kontoer i deres systemer, hvor på ingen kunne slettes. Veldig merkelig syns nå jeg. Enda værre er det at Vardias kundeservice tydeligvis syntes det var helt okey at jeg da valgte si opp kundeforholdet, heller enn at de gjorde en effort i å fikse problemet. Ikke rart selskapet sliter med underskudd og dårlige tider.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Ingen skader, men premien her økt med 22%"
3 syns denne omtalen er nyttig

Fikk et godt pristilbud i fjor, i år økte de prisen med 22%. Har ikke hatt noen skader, så det vet jeg ikke. Det er i grunnen bare den store prisøkning jeg erfaring med.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Skrur opp prisene 20 på et år"
2 syns denne omtalen er nyttig

Er fornøyd med selskapet, men har ikke hatt skader. Bytter etter 2 år på grunn av prisendring på 20%. Skylder på økte byggekostnader og svak krone mot Euro og Dollar. Kronen har i realiteten styrket seg mot nevnte valuta siste år. Bytter selskap umiddelbart.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"FORFERDELIG!"
6 syns denne omtalen er nyttig

Er en grunn til at forsikringen er billig hos Vardia...
Rot med avtalegiro, sure og frekke saksbehandlere. Den dagen du trenger å bruke forsikringen hos de... Ja det er da det starter!

Frustrert
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Styr langt unna"
6 syns denne omtalen er nyttig

De er billig på pris, men hele selskapet er bare rot. Gikk greit de første mnd, så begynte jeg å få regninger i posten før betalingsfristen var ute, i tilegg fikk jeg inkasso fra vkcreditt som de sendte ut i hytt og gevær enda jeg hadde betalt regningene mine. Ringte de opptil flere ganger og de sa det skulle fikse det, men ingenting skjedde. Fortsatte å få purringer og inkasso, nektet å betale. Fikk plutselig en mail hvor de hadde sagt opp forsikringen min. Stod jeg der uten forsikring på bilen. Ringte da til Gjensidige, og ble kunde der. Etter noen uker fikk jeg fortsatt purring på regning i posten, enda jeg ikke var kunde der lenger. Sendte mail til og ba de slutte sende meg regninger på en avtale som ikke eksisterer lenger. Da fikk jeg beskjed om at jeg fortsatt skyldte de 600kr. Her om dagen fikk jeg fra mitt nye forsikringselskap av at Vardia nå holder tilbake bonusen min. Vet ikke om jeg skal le eller grine. Blir jo aldri kvitt de. Kundeservice er heller ikke noe å skryte av, sitter veldig unge mennesker der som ikke har peil på hva de driver med! Har også andre kjente som har hatt akkurat samme problem som meg!

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Ingen anmerkninger"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har ingen erfaring med skade. Fikk veghjelp en gang da bilen satt fast og dette ordnet de på en grei måte. Det er kun en drastisk prisoppgang som gjør at jeg bytter.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Skrur opp prisen med ca 20% hvert år og har ikke orden i papirene"
2 syns denne omtalen er nyttig

Byttet da de (igjen) satte opp prisen, og nå klarer de ikke sende riktig prosent til nye selskapet så jeg er låst til 10% mindre enn jeg hadde.

Vil ikke anbefale de til noen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Bra pris"
1 syns denne omtalen er nyttig

Sparte nesten 4000 i året på å skifte fra IF til Vardia og fikk en hyggelig rådgiver på "kjøpet". Vært der i 2 år og papirer er veldig oversiktlige og enkle og forstå.

Petter S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"De slettet forsikringen når jeg var bortreist på jobb 4 mnd i Kina ikke kontaktet meg"
2 syns denne omtalen er nyttig

Det er ikke bra når de ikke ringer kunde, når jeg ringer de lover de og sende meg papirer på forsikring, intet skjer og jeg ringer igjen samme arugante svar fra en ung gutt, da er det takk for meg, slik kan jeg ikke ha det når jeg jobber i utlandet max 4 mnd...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"God oppfølgning av avtalene"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har bare positive erfaringer med Vardia. Grunnen til at jeg velger en ny evaluering, er kun for å sammenligne prisnivået på vår totalforsikring (villa, bil, innbo) som plutselig steg med ca. 30% for 2017.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Beste forsikringsopplevelse"
4 syns denne omtalen er nyttig

Som godt voksen, og har hatt alle typer forsikringer i mange selskap gjennom mange år, må jeg bare si, at den behandlingen vi har fått er helt upåklagelig! Fikk en vannskade på huset, og da taksten var klar, tok det tre dager så var oppgjøret på konto!
Kjenner flere som har hatt skader på bil, og det samme der, raskt og korrekt oppgjør uten noe slags problemer. Og til sist, ingen klarer å matche prisene!

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Vanvittig prisøkning år 2!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Sparte endel tusen på å bytte til Vardia. År 1 steg det bittelitt, men i år 2 var det 50% økning, og jeg byttet tilbake til forrige selskap.
Lokkepriser med andre ord. ;-)

Kundetilfredshet
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Min erfaring etter et skadeoppgjør"

Jeg hadde en skade med en utlending i sommer 2016 i Norge. Da følte jeg at øyeblikkelig hjelp var dårlig, siden ansatte gikk hjem 17.00 og konsulenten jeg fikk, var kontant og kvass. Jeg oppfattet omstendighetene ift saksgangen unaturlig treg. De unnskyldte det med at det var en utenlandsk person innblandet. Mens jeg synes saken var klar, siden politiet så på meg som den fornærmede.
Men jeg klarte å forhandle meg til et godt oppgjør, som peker positivt for hele opplevelsen.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Midt på treet"

Litt misfornøyd med begynnelsen. Måten de kunne glemme å si opp min avtale med tidligere forsikring.

Lennart K
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Økte forsikringsutgiftene med 32% siste året"

Alt har vært bra, men en utgiftsøkning på 32% er i drøyeste laget. Derfor sjekker jeg nå pris hos andre selskaper.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Eg har berre positivt å fortelja"
2 syns denne omtalen er nyttig

Eg er litt spent på om det fungerer like godt idag som då eg teikna forsikringen. Eg høyrer at det er overgang til Landbruksforsikring.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Useriøs bakgårdsbedrift"
9 syns denne omtalen er nyttig

Hos Vardia kan du bare glemme å få skadeoppgjør. Alltid forbrukerfeil. Premien går rett til værs f.o.m. år to. Kundeservice eksisterer ikke.

Mvh Tommy

Søk Bytt.no