Forsikring

Vardia Forsikring omtaler og erfaringer

2,6/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
0
av 22 innen
forsikringsselskap
46%
anbefaler
Vardia Forsikring

"Takst etter båtskade"

Omtale om Vardia Forsikring skrevet av Kåre for 03.05.2018 21.32

Vardia Forsikring har totalt 330 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Vardia Forsikring?
Kundetilfredshet
"Takst etter båtskade"
1 syns denne omtalen er nyttig

Etter en båtskade leide Vardia takstmann for besiktigelse av skaden. Konklusjonen fra takstmannen var diffus og vag som passet Vardia bra for å nekte utbetaling. Er det noen andre som har opplevd det samme??

Bytt.no
"Takst etter båtskade" skrev Kåre om Vardia Forsikring

Har du en tilsvarende erfaring med Vardia Forsikring?
Gjør som Kåre og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Vardia Forsikring du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Svarer sjelden eller aldri på telefonen. Over 1 time venting"
3 syns denne omtalen er nyttig

Meget dårlig kundeservice. Bortimot umulig å ringe på telefon. Sender varsel om purring en uke før forfall. Dersom jeg ikke betaler vil jeg få et purregebyr sier de på melding på min telefon. Vanskelig å forstå at Fjordkraft er involvert i denne forsikringsselskap. Kort fortalt : høye priser og meget dårlig kundebehandling.

William J. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Aldri stol på Vardia"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bruker godt over 3 måneder på et enkelt skadeoppgjør. Har nerva til å fortelle at jeg lyver og saksbehandleren sluttet i jobben uten noen form for informasjon til meg noe som førte til enda lengere behandlingstid.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Oppgjør ved dødsulykke"
2 syns denne omtalen er nyttig

I forbindelse med min manns bortgang fikk jeg skjemaer som skulle fylles ut etter at jeg hadde levert skifteattest.
På et og samme skjema skal jeg oppgi kontonummer OG underskrive på at jeg har mottatt oppgjør!! What??
Og de måtte også ha fullmakt til å kontakte politi og/eller andre forsikrings-selskap for å få bekreftet at min mann virkelig var i den dødsulykken! Ingen andre forsikringsselskap har bedt om dette.
Jeg synes det burde være helt innlysende at når de har fått en skifteattest hvor det står at personen er meldt død, så skal de foreta utbetaling. Og ikke presse pårørende inn i et skjemavelde som ser ut til å være laget i en barnehage.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Veldig fornøyd med både kundebehandler og hvordan saken ble håndtert."

Vi var på vei til Spania med fly da min mann fikk hjerneslag. Heldigvis like før vi skulle lande. På flyplassen ventet ambulanse og vi ble kjørt til sykehus. Vi brukte vårt norske helsekort, da det offentlige sykehus var nærmest. Tok kontakt med Vardia. De har avtale med Falck Global, Oslo. Telefoner fram og tilbake med norske og spanske leger. De spanske ville han skulle opereres i Spania, men vi ville hjem til Norge. Etter samråd med Vardia og Falcks leger gikk det i orden, og det ble bestilt ambulansefly. Og hjem kom vi, og han ble operert. Det gikk bra. Sendte regning på alle utgifter ifb med hotell og mat ++. Etter ca 1 uke kom oppgjøret på konto. Meget bra! Falck Global skal også ha takk for god oppfølging av meg og hele saken.
Vi har bare positiv erfaring med Vardia forsikring og Falck Global.
Grete

Vardia Forsikring har totalt 330 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no