Meny

WaterCircles Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til WaterCircles Forsikring
3,8/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
4
av 31 innen
forsikringsselskap
75%
anbefaler
WaterCircles Forsikring
Filtrer omtaler
98
17
2
5
31
Sorter omtaler etter
Viser av 153 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med WaterCircles Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"elendig service!"
6 syns denne omtalen er nyttig

kontaktperson overlegen og ubehjelpelig. Tok seg til og med friheten til å le, når vi prøvde å få hjelp. Og dette da vi prøver å ta et oppgjør etter et dødsfall! styr for all del unna

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Helt ubrukelige på reiseforsikring. Må bytte omgående før jeg trenger de til noe mer alvorlig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Mobiltelefonen min ble borte lørdag 20.02.21 og jeg meldte den til VannSirkel forsikringen. Her er svaret: " Tilfellet er å anse som et uhell, og er ikke dekningsmessig under din reiseforsikring." Jeg trodde det var derfor man hadde forsikring, men ikke hos VannSirkel forsikring. Er det mulig. Styr unna. Er det rimeligere enn det du har er det en grunn til det. Idiotforsikringsselskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Meget fornøyd"
3 syns denne omtalen er nyttig

Meget fornøyd med behandlingen jeg fikk etter skade. Taksering av skade og utbetaling på vel en uke. Absulutt å anbefale.

Petter H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Billig men vil ikke betale ved skade"
6 syns denne omtalen er nyttig

Billig forsikringer men finner alle mulige smuthull for ikke betale ut når ved skader. Hold dere langt unna!

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Disse bør flere velge"
6 syns denne omtalen er nyttig

Ble tatt veldig godt imot, av en proff og veldig hyggelig selger. Fikk god pris, og de matchet et bedre tilbud på pris og toppet med bedre betingelser. Ble også anbefalt å beholde visse forsikringer hos andre selskaper, da disse sannsynligvis var bedre og best på akkurat disse typer forsikring. Det er skikkelig realt, og vitner om at man er ønsket som kunde i ett langt perspektiv. Digger sånt. Verdsetter kunder med få skader, og det passer meg veldig bra.

Marianne
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Meget fornøyd"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg må si jeg er meget fornøyd med Watercircles forsikring. Jeg har nå vært kunde i et år, og faktisk gikk jeg ned i pris ved fornyelse. Jeg har tipset noen venner om selskapet og min rådgiver, og dermed har jeg har fått vennebonus for disse. Og derfor gikk jeg faktisk ned i pris. Som sagt meget fornøyd med selskap og lokal rådgiver i Fredrikstad.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Meget misfornøyd med kundebehandling"
5 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde i flere år der både privat og næring. Veldig skuffet over dems måte å behandle kunder på. En merker ikke det før en har behov for dem og da «virker» ikke selskapet. Mitt råd styr unna velg seriøst firma isteden

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ikke kjøp forsikring her!!!!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Alt er greit helt til det kommer en skade. Ble kjørt bakfra, ikke min feil og motparten tok hele skylden men allikevel så ble masse bråk med WaterCircles Forsikring. Fraråder alle på det sterkeste om å holde dere langt unna dette selskapet!!

Øystein S
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Fakturahjelp"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg hadde behov for en del hjelp i forbindelse med mine fakturaer hos WaterCircles. Jeg ringte og traff på Geir, han var veldig imøtekommende, høflig og hjelpsom, og han hadde høy kompetanse og hjalp meg med alle mine forespørsel der og da. Fra en veldig fornøyd kunde. Øystein

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Oppgjør etter stjålet bil"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg fikk stjålet min bil og den ble totalvraket. Oppgjør uten problemer til takst. Bra kundeservice og personlig rådgivning.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"De virker mer opptatt av å ha lave utgifter enn å ta vare på kundene. Vanskelig å få kontakt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservicen er dårlig, og jeg opplever at selskapet ikke er interessert i å hjelpe meg som kunde, bare i å holde sine egne utgifter lave.

Christoffer M. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Ryddig selskap med utmerket kundeservice og god pris"
4 syns denne omtalen er nyttig

Er veldig fornøyd med watercircles, føler meg meget godt ivaretatt. Gode priser på forsikringer og alltid hyggelig folk å prate med. Du føler at du har ett personlig forhold til din rådgiver og ikke at du er ett tall i en database. Mvh meget fornøyd kunde

Hoai N. L. N. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fantastisk oppfølgning og service"
3 syns denne omtalen er nyttig

Vi ble kontaktet av en rådgiver. Og vi har fått bedre pris, dekning og ikke minst en utrolig bra oppfølgning i ettertid. Vi ville anbefalt WaterCircles på det sterkeste.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Sannsynligvis den verste forsikringen jeg noensinne har hatt"
4 syns denne omtalen er nyttig

Helt uprofesjonelt selskap som bare kan koste deg penger. Etter to år, med autogiro betaling, bestillte jeg dyrere bilforsikring. I nettbanken var det større beløp, så autogiro gikk ikke gjennom på en måned, og de avbrøt forsikring og fortalte meg etter en uke så måtte jeg betale ekstra avgifter til regjeringen til jeg fant en annen forsikring. Ingen vil noen gang kontakte deg i forbindelse med betalingsproblemer, ingen vil noen gang sende deg en e-post eller ta en telefon og ringe, komplette amatører som prøver å få så mye penger som mulig fra deg. Hold deg unna dette og finn noen andre, det er mange andre selskaper som er profesjonelle. Dette selskapet har ikke minside eller noen annen måte å ha kontroll over forsikringen på.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Endelig et selskap som har skjønt det!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Fikk meget god hjelp nå vi hadde vannskade på vår bolig. Takket være vår kontaktperson i Watercircles som hadde anbefalt oss å utvide forsikringen vår som var "standard" tidligere, hadde vi forsikringen i orden. Har vært kunde der noen år nå, og prisen holder seg ganske stabil. Selv om i fikk en god pris når vi ble kunde. Tidligere erfaringer/selskap spratt prisene opp etter første år etter vi ble kunde. Kommer aldri til å bytte. Hyggelig skadebehandlere!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Styr langt langt unna!"
8 syns denne omtalen er nyttig

Lang behandlingstid, Frekke skadebehandlere! På oppgjørt gjør de alt for være så vanskelige som mulige. Så man bare skal gi opp! Skulle tro disse får stor bonus ved slite kunden ut, så de går med på et lavt oppgjør. nå har jeg snakket med mange, og de har akkurat samme inntrykk av selvskapet. Hadde jeg fått huset mitt brent ned, eller annen type stor skade med dette selvskapet. da vet jeg virkelig ikke hvordan det ville gått.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Katastrofe service!!!! Rett og slett lavmål!!!"
8 syns denne omtalen er nyttig

Jeg hadde en vannskade på vaskerom. problemet var røret fra sluk til hovedledning. Altså under støp. Jeg meldte inn skaden samme dag den oppsto. 14 dager senere ringer de meg opp. Ingen på "bruket der" hadde peil på hva skaden gikk ut på. Jeg måtte fortelle det på nytt.. og fikk beskjed om at gammelt sluk dekkes ikke av selskapet. Jeg prøvde forgjeves å forklare at det var skade i rør under bakken.. ikke sluket, til ingen nytte... Personen som ringte kunne dessuten trengt et lite kurs i kundebehandlig og kundeetikk. Sendte inn klage spessiellt på at det hadde tatt 14 dager. Da fikk jeg beskjed om at det var JEG som ikke hadde tatt kontakt før. Jeg bare gav opp å diskutere med dem etter 2. klagemailer. Det var veldig tydelig at ingen ville legge seg flat eller innvilge skaden pålydene max 30.000. Billig forsikring,,, det skal dem ha,,, men det er falsk trygghet når uhellet er ute. Jeg tror faktisk jeg ALDRI har opplevd så elendig og frekk kundebehandling på mine 47 år. Lykke til dere som velger dette,,, eller vurderer å bli værende....

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Usikkerhet"
8 syns denne omtalen er nyttig

Følelsen av å spare 15.000 i året ved å bytte var magisk, ettersom vi egentlig alltid fikser opp i skader selv uten å bruke forsikring, men når kontaktpersonen ikke svarte før man truet med å bytte selskap hvis ingen svarte. Så begynte jeg å føle på et ubehag om hvordan ting gjøres. Selskapet ser ut til å forenkle prosessen betydelig for å åpenbart kutte kostnader slik at de kan gi billigere til kunden, men her går det på bekostning av at man ikke føler seg ivaretatt.. Hadde man hatt en kundeportal slik som de store selskapene med god oversikt så hadde det hjulpet mye, samtidig så leser man om mange hendelser der personer ikke har fått noe hjelp fra selskapet og da tynger det også. Overall kommer jeg til å fortsette som kunde hvis ikke de andre selskapene kan matche prisen jeg har fått how Watercircles.. Men håper de bygger ut selskapet sitt litt for kundene sin del :)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Umenneskelig"
8 syns denne omtalen er nyttig

Fikk ikke betalt den siste faktura grunnet akutt depresjon grunnet familie situasjon. Da ble forsikringene stanset og jeg betalte fakturaen,men de ville ikke ha meg som kunde selv om jeg fortalte om min situasjon. Dette er under hver kritikk. Vil du ha et selskap som ikke tar hensyn til deg som person så er dette noe for deg. Jeg har aldri i mitt voksene liv opplevd noe lignenede. Styr for all del unna!!!

Dan H. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Alt virket bra , men så stoppa det..."
6 syns denne omtalen er nyttig

Startet bra med egen rådgiver og gode tilbud som var tilpasset våre behov. Watercircles sa opp eksisterende forsikring, men selv etter purring tok det flere dager før vilkår ble sendt over til meg. Det skurrer! Mitt gamle selskap kontret tilbudet og jeg valgte pga dårlig magefølelse å heller benytte angrerett og ikke skifte selskap. Sendte skriftlig at jeg avslo avtalen: ingen respons Fikk regning og påklaget og henviste til at avtalen var kansellert: ingen respons Sendt ny e-post hvor jeg ber om bekreftelse på at min kansellering av bestillingen er mottatt og har fortsatt to uker etterpå ikke hørt et pip... Hvis dette er måten man behandler eksisterende kunder på også så ønsker jeg lykke til for det trengs om man får en skade!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Topp service og dekning!"
3 syns denne omtalen er nyttig

At man kan spare så mye penger på å bytte forsikring er helt uvirkelig. Vi angrer på at vi ikke byttet før! Har måtte ta i bruk forsikringen som følge av sykdom på reise og en større bilkollisjon tidligere i vinter. Vi er veldig fornøyd med prosessen av disse sakene, ryddig og kjapt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"God dekning, raskt oppgjør og super service!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hvis du vil spare penger på forsikringene dine, prøv ut WaterCircles! Vi har spart tusenvis av kroner etter og ha byttet forsikring. Har vært uheldige med skader på bilen grunnet kollisjon, alle kostander rundt dette ble dekt av forsikringen på en effektiv måte. De er lette å få tak i og de vi har vært kontakt med har vært utrolig imøtekommende og hyggelige. Anbeales!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning"
3 syns denne omtalen er nyttig

Watercircles er billige på forsikring. De har begrenset dekning. De skrur deg ganske voldsomt opp i pris hvis du er uheldig og får noen skader. De ser ikke på om skadene er selvforskyldt eller ikke (f.eks parkering på Sola ved brann i parkeringshus eller lekk membran på badet). Velg watercircle om du vil ha billig forsikring.

Brittany
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"deker nesten ingen ting"
3 syns denne omtalen er nyttig

er ikke verdt å ha i forhold til hva andre selskaper tilbyr. ipad og telefon gikk i stykker da vi var på reise, fikk forskjellige svar for hva er dekket og han som jeg snakket med via epost var for latt å sende meg oversikten over hva som er dekket med min forsikring.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Tillitsfull
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Vær MEGET forsiktig med dette selskapet! (Winterbergh/ WaterCircles)"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet forsikringsselskap etter 3 telefoner og en del mail korrespondanse med masse vedlegg, og sparte 14% på min årlige premie. I den skriftlige korrespondansen hadde selskapet lagt inn en forutsetning om at forsikringstaker hadde 0 skader siste 3 år, på tross av at vi hadde opplyst at vi hadde mange skader på mobil og en egen mobilforsikring i samtalene på telefon. Ved første skade fikk vi først medhold, deretter avslag (og svært ubehagelige beskyldninger) basert på at vi hadde brutt "vilkåret" om ingen skade siste 3 år. Det som hadde blitt sagt på telefon ble ikke tillagt noen vekt. Jeg er sjeleglad for at det dreide seg om en liten skadesak, men dette var en skikkelig påminnelse om at man må være forsiktig. Jeg tør ikke tenke på hva som hadde skjedd om det var bil eller hus som ble totalskadet... Etter irritasjon og urettferdig behandling er det godt å føle seg riktig forsikret igjen!

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR