Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Allente TV
1.4
888 verifiserte omtaler

Allente TV omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Allente TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

1.4
Forferdelig
888 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekoder
#5
Forferdelig
Allente TV er rangert
#5 av 5 tv-selskaper
14%
Dårlig
14% anbefaler Allente TV
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!

Utforsk 888 omtaler om Allente TV

FILTRER OMTALER
58
47
53
90
640
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Allente TV?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Får ikke engang laget en brukerkonto

Omtale av  Hermod B

Det kreves at jeg oppgir ett kundenummer før jeg er blitt kunde. Men kanskje like greit.

Løgnere

Omtale av  Gabriel S

Flyttet inn i ny leilighet i august 2022. Ble dermed oppringt av allente pga flytting, og nye tilbydere av tv kanaler. Jeg sa jeg så lite på tv, og lurte på det billigste de hadde. Fikk da en pris på rundt 300kr mnd, og 6mnd gratis noe som hørtes veldig bra ut. I desember fikk jeg regning på 579kr. Ringte de og sa at mine 6mnd ikke var ferdig. Fikk da til svar at de tok betalt på forskudd. Fikk ihvertfall utsatt betalingen med en mnd, som faktisk ble 6mnd og ikke 5. Så fikk jeg enda en regning på over 600kr. Ringte kundeservice igjen, og fikk beskjed at saken var sendt til noen høyere opp i systemet. Dette har nå pågått i to mnd, med en tlf i uka. Har nå fått beskjed at jeg må betale 600kr mnd, til saken er løst. Så 300kr mnd ble dobblet uten at jeg fikk noe å si i saken. Dette blir nå tatt videre til forbrukerrådet, for dette er jo kjeltring pakk så det holder. ALDRI mer allente.

Særdeles varierende signal. Kvalitet fra 100% til 0% innen samme minutt.

Omtale av  Jens R. H

Har hatt dårlig erfaring i 6 år, men det er ikke noe alternativ. Kundeservice forstår ikke problemet

Elendig kundebehandling

Omtale av  Missfornøyd K

For flere uker siden lovet kundeservice å komme tilbake til meg senest innen en uke. I dag da jeg ringte sa han» dette skal vi få løst i dag» etter en stund kom han tilbake å sa dessverre vi må vente😡En i avdelingen hadde visstnok fått svar 3 januar men fått det på sin private email ( i dag er det 26januar) de måtte da vente å høre hvilke svar han hadde fått og selvfølgelig var han ikke på jobb😡 helt utrolig. Jeg har siden begynnelsen av desember forsøkt å løse saken, alle sier de at de skal komme tilbake og har såå forståelse men de ringer aldri. Aldri Aldri tegn et abonnement

Problemer med strømmetjenesten

Omtale av  Tom A. N

I flere dager problemer med å logge inn på Allente. Ingenting funker. Kommer ikke inn på kundeservice. Måtte inn på Canal Digital Go for å få tilgang på strømmetjenesten som jeg betaler for. Stor frustrasjon Kommer heller ikke inn på Min side.

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Håpløst - kort oppsummert.

Omtale av  Kristin T

Alt er elendig: kundeservice, dekoder og app… ingenting er noenlunde positivt.

Håpløst å logge inn

Omtale av  Bjørn

Har gjentatte ganger forsøkt å logge inn på min side , men kommer ikke inn. Forsøkt å chatte, men får bare mange forslag som ikke fungerer

I kveld, ca 10 sek. venting.

Omtale av  Roger

Super hjelp av en hyggelig fyr. Tolmodig med en pensjonist, god forklaring og hjelp med problemet.

Styr unna! Forferdelig dårlig kundebehandling

Omtale av  Daniel K

Har vært trøbbel fra start med juging, misvisning og problemer etter problemer. Resultatet av dette var "Vi kan ikke gjøre noe annet enn å beklage, men du har bindingstid og kan betale 2400kr for å komme deg ut av avtalen med oss." 1. Allente sa at jeg måtte kontake Elkjøp for å fryse mitt abonnement noe som var feil. 2. Jeg fikk beskjed av Allente at frysen nå var i orden 3. Fikk faktura på nesten 800kr en liten stund etterpå, frysen hadde aldri blitt registrert og de tar forskuddsbetaling på 2-3 måneder. 4. Det blir til slutt fryst og fakturaen blir slettet. 5. Får bekreftelse på at de har motatt min klage/oppsigelse 6. 6 uker senere ringer jeg og får beskjed om at klagen aldri har blitt registrert selvom jeg har bekreftelse på mail. Dette har resultert i flere runder med kundebehanlere i Allente som ikke har vært noe interessert i å hjelpe meg og egt bare behandlet meg som om jeg var en plage, Allente erkjente til slutt at jeg har blitt behandlet for dårlig. Resultatet av dette bar "Vi kan ikke gjøre noe annet enn å beklage, men du har bindingstid og kan betale 2400kr for å komme deg ut av avtalen med oss."

Bindingstid

Omtale av  Cato F

Hei, jeg kjøpte Samsung tv i november 2022 hos Elkjøp. Jeg ble lovet Viaplay til kroner 279,- i måneden med bindingstid på12 mnd, mot avslag i prisen på 2000,-. Allestedsnærværende har senere øket prisen i to omganger og 18 januar 2023 er prosten steget til 499,-. Nå føler jeg at prisen selger lokket med hos Elkjøp oppleves som lureri om det som her har kjede er korrekt fra Elkjøp/ Allente. Hilsen Cato

Svar fra Allente TV
20.01.2023 13:12

Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss på telefon 915 06070, så skal vi nok få hjulpet deg og finne ut hva som har skjedd. Med vennlig hilsen, Allente

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Kontakt og mangel av NRK

Omtale av  Sten

Jeg har søkt opp og ned på hjemmesidene, men finner ikke noen måte å kontakte dem uten å betale for det. Jeg har tegnet abonnement, men får beskjed om NRK (som jeg betaler dyrt for over skatteseddelen enten jeg vil eller ikke) ikke inngår!

Svar fra Allente TV
20.01.2023 13:17

Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dette sammen. Med vennlig hilsen, Allente

Fungerer ikke med Samsung

Omtale av  Pelle

Fungerer ikke med Samsung The Frame tv. Elendig kundeservice. Har brukt timesvis på tlf for å prøve og finne feilen. Allente har lansert en beta-versjon av appen fikk vi vite til slutt, og som ikke korresponderer med Samsung.

Allente app henger

Omtale av  Jon

Allente app henger seg opp hele tiden . Alle de andre jeg har Tv2/viaplay/ netflix... åpner seg med engang .

Svar fra Allente TV
20.01.2023 10:01

Hei, Så leit å høre at du opplever problemer med Allente appen, beklager så mye for denne opplevelsen! Du kan prøve å avinstallere og installere Allente appen på nytt. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dette sammen. Med vennlig hilsen, Allente

Dette kan jo ikke gå i lengden

Omtale av  Øystein

Appen deres tror jeg må være den dårligste på markedet. Det er faktisk så gale at jeg ga opp etter en dag og ser kun tv gjennom appene til de respektive tilbyderene, da Allente ikke klarer å integrere disse i sin app på noe vis. Sammenlagt så virker det som noen har snekret sammen dette firmaet i en fei....litt som første websiden til et firma, som egentlig ikke hjelper kunden med noe som helst😶 litt som websiden deres 🙄

Svar fra Allente TV
20.01.2023 09:58

Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med Allente appen. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente

som tidligere ansatt i dette firmaet

Omtale av  Andreas J

la meg lære dere alle sammen der ute en liten ting, hvis dem ikke leverer det dem lover dere, bare ring og si opp, du blir satt videre til AC som er en oppsigelse avd. dem vil gi dere minimum 6 mnd gratis( merk da jeg jobbet der), sier dere nei blir dere ringt opp av en av deres sammarbeidspartnere som tilbyr 10 mnd gratis

Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på TV-pakker
Få tilbud på billige TV-pakker der du bor og sammenlign flere tilbud!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Løgner fra telefonselger.

Omtale av  Mads

Ble ringt opp av en svensk telefonselger som kom med et tilbud om å samle alle mine streamingtjenester på et sted. Han ga meg et tilbud som jeg mente var veldig bra, nesten for bra. Jeg spurte selger flere ganger hva som var "catchen" med dette abonnementet, da det mer enn halverte utgiftene mine som jeg har per dags dato med streamingtjenester. Det var ingen sa han, jeg spesifiserte alle tjeneste jeg bruker til han flere ganger, og spurte spesifikt om denne prisen han ga meg ville dekke alle disse. Det sa han ja til flere ganger. Han hadde att på til som mål å bli den ærligste selger i msrkedet ano 2023 ble nevnt i samtalen. Jeg sa ja til pakken og var fornøyd med handelen. Så viser det seg når jeg laster ned appen at 4/7 av de spesifikt nevnte tjeneste jeg bruker ikke engang finnes i appen?! De har dem ikke engang! Er det mulig å lyve kunden så rett opp i ansiktet.... Styr unna.

Svar fra Allente TV
13.01.2023 10:49

Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår selger. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Som kunde hos Allente tilbyr vi flere av de større strømmetjenestene i ett abonnement, som Viaplay, TV2 Play og HBO. Disse må imidlertid aktiveres i tillegg til Allente appen, vi hjelper deg gjerne med dette. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente

Allente TV

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR