Allente TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
App som ikke virker på noen av telefonene, dyrt og vrient å administrere abonnementet.
Umulig og logge inn på Min side. Kommer opp forbidden 403. Ikke fakturaforklaring på nettbanken. Dekodere som henger og må resettes titt og ofte med power av og på, kansje det virker av og til. Nå blir det heller streaming til halv pris fra et annet selskap.
Har et abbonement på hytta i Sverige,og har prøvd en såkalt av/på ordning.Dette har kostet meg mange tusen kroner,da vi skjelden er på hytta.Nå må jeg få slettet all tilhørighet fra dette.Jeg sier opp kontrakten i dag.Hører fra dere snarest.
Tungvint å bruke, si opp . Fikk forlenget bindingstid ved oppsigelse.. NRK må brukes på separat app
Å caste fra mobil enhet til Chromecast er helt meningsløst å prøve, da det bare kommer feilmeldinger (alle andre apper funker å caste som normalt). Kundeservice er ubrukelig. De har hatt 2mnd(!) på seg på å svare på en enkel mail, og vi venter enda... Elendig utvalg etc. Styr langt unna og benytt hva som helst av andre streaming tjenester, da det ikke går an å få noe mer ubrukelig enn Allente.
Allente sliter økonomisk, men likevel er det ikke akseptabelt for meg som kunde at internasjonale nyhetskanaler slettes uten at jeg får kompensert økonomisk.
Nydelige folk. Alltid takknemlige og søte. Snille og er veldig hjelpsomme. Er jeg lei meg fordi gamle tv selskapene kaster meg vekk så trøster de meg masse og tar meg godt i mot.
leveransen blir mindre og mindre - prisen mer og mer !
Er ikke til å stole på og tvinger brukere til å bli ut bindingstiden selv om de ikke klarer å stå for sin del av avtalen som er tv og nett… Sender ut nye dekodere og modem i hytt og pine uten at det blir noe bedreing. Snakket med kundeservic ukentlig i perioder. De fikser ofte problemet over telefon, men problemet kommer raskt tilbake
Norgespakken burde kunne strippes ned til enda billigere med færre kanaler Ellers er Allente stabil og grei leverandør
Allente setter stadig opp prisene, og i tillegg har de kuttet ut Netflix, uten noen informasjon om dette. Jeg har vært på chatten deres, og ble bedt om å kontakte kundeservice. Da jeg gikk inn på den oppgitte e-mail adressen og sendte en melding, kom det opp at Postmaster ikke kunne overføre denne e-posten. Selskapet virker så useriøst, at det er rent skammelig. Jeg betaler over 1000 kroner hver måned for dette abonnementet, og ser kun på 80% av de kanalene de har i den nye kanal listen. Jeg ville be dem om et bedre tilbud på min kanal pakke, men kommer ikke frem til dem. Kan det bli værre. Rolf E. J.
Umulig si opp. Lurer kundene sine inn i binding. Elendig kunde service. Melder dette inn til Forbrukerrådet og håper flere gjør det samme.
Min tv kobler ut når som helst. Melding på tv, lisensen kunne ikke hentes. Ingen internettforbindelse. Må logge inn på nytt svært ofte. Har hatt spesialist frå Power som har funne ut at dekoderen kunne ha feil. Fikk låne ny dekoder ,uten resultat. Melding på tv innstillinger, internett tilkoblet. Eg ringte Allente og satt over en time i telefon med ei svensk dame som kunne opplyse om at ho ikkje kunne finne ut noko som var årsak til min svarte skjerm..
Vært kunde hos canal digital siden oppstart i 1997 ! Har også vært parabolkunde hos andre aktører siden slutten av 80-tallet ! Godt fornøyd med det meste , men kunne tenkt meg noe lavere pris for kanalpakker. . . . . - spesielt for lang fartstid 🙂
Har kun på hytten kunne vært rimeligere,og bedre kanalpakker.
Er fornøyd så lenge kan få godt tilbud. Kan jeg fortsette ned prisen jeg har hatt siste år så fortsetter jeg som kunde. Vis ikke bytter jeg til annen leverandør.